TLPUI, installate sta GUI per TLP

circa tlpui

In u prossimu articulu emu da fà un ochju à TLPUI. Cum'è digià spiegatu da un collegu in a articulu pricisu, TLP hè un strumentu avanzatu di gestione di l'energia. Cù ellu pudemu ottimisà a vita di a batteria in i nostri laptop cun Gnu / Linux. E so impostazioni predefinite sò generalmente abbastanza per vede un miglioramentu di a durata di a batteria. Tuttavia, TLP offre una vasta gamma di opzioni di configurazione chì ponu esse modificate editendu u so file di configurazione.

TLP hè un strumentu di linea di cummanda chì ùn furnisce micca un'interfaccia grafica per l'utente da sola. Ma per aiutà, ci hè un Interfaccia GUI di terza parte GTK (scritta in Python) per TLP, chjamatu TLPUI chì faciliterà u so usu.

Questa interfaccia grafica hè sempre in una fase iniziale di sviluppu. Ùn vi maravigliate micca se avete un prublema. À questu stadiu di sviluppu, pudete leghje, vede è salvà a configurazione TLP. Puderà ancu mostrarci informazioni nantu à i cambiamenti di cunfigurazione (predefiniti è statu salvatu / micca salvatu), oltre à visualizà e statistiche di tlp-stat.

A pagina di u prughjettu di l'uttellu ammenta chì TLPUI hà sempre bisognu di qualchì ottimisazione di traduzzione. Ùn ci hè mancu binariu à u mumentu, cusì per aduprà TLPUI duverete installallu da a surghjente.

Installa TLPUI in Ubuntu, Debian o Linux Mint

interfaccia tlpui

Dopu avemu da vede ciò chì duvemu fà stallà TLPUI nantu à Ubuntu, Debian o Linux Mint.

Installa TLP

TLPUI ùn funziona micca senza TLP. Per questa ragione, a prima cosa da fà hè installà TLP. U strumentu hè dispunibule in i repositori Ubuntu è in tutte e versioni Debian supportate. Pudete installallu aprendu un terminal (Ctrl + Alt + T) è aduprendu questu cumandu:

stallà tlp

sudo apt install tlp tlp-rdw

sudo tlp start

Cù u secondu cumandamentu, inizieremu TLP. Ancu ci hè un PPA TLP chì pudemu aduprà per uttene l'ultima versione di TLP. Istruzzioni d'installazione per u PPA ponu esse truvate in a articulu pricisu chì un cumpagnu hà publicatu tempi fà.

Installa i pacchetti richiesti per scaricà è creà un pacchettu .DEB TLPUI

Per uttene l'ultimu codice da Git, avemu bisognu di installà git. Per compilà u pacchettu, avete bisognu di installà python3-setuptools è python3-stdeb, cun qualchì altru pacchettu chì hè stallatu automaticamente cum'è dipendenze nantu à sti dui.

Per installà sti pacchetti in Debian, Ubuntu o Linux Mint, apriremu un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivemu in questu:

sudo apt install python3-gi git python3-setuptools python3-stdeb

Avà pudemu uttene TLPUI da GitHub è crea un pacchettu .DEB per installallu. Per cumincià, apremu un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivemu ognunu di l'ordini chì andemu à vede dopu. Unu à unu.

git clone https://github.com/d4nj1/TLPUI

cd TLPUI

python3 setup.py --command-packages=stdeb.command bdist_deb

sudo dpkg -i deb_dist/python3-tlpui_*all.deb

U cumandamentu dpkg installa u pacchettu generatu TLPUI .DEB, ma pudemu ancu installallu aduprendu un strumentu graficu. Truvaremu u pacchettu TLPUI .DEB generatu in u cartulare TLPUI / deb_dist.

Soluzione di cunfigurazione utente TLPUI

In u mo casu, u fugliale di cunfigurazione TLPUI era viotu à l'iniziu, cuntene solu una entrata predefinita dopu avè pruvatu à eseguisce tlpui. Quista impedisce à l'uttellu di esecutà cù privilegi di amministratore. Per evità stu prublema, apre u fugliale ~ / .config / tlpui / tlpui.cfg cù un editore di testu. Crea u fugliale in casu chì ùn esiste micca. Per esempiu, pudete aduprà i seguenti cumandamenti per creà cù l'editore di testu vim. Apri un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive:

mkdir ~/.config/tlpui

vim ~/.config/tlpui/tlpui.cfg

Sostituite o includite u cuntenutu seguente dentru u fugliale:

schedariu di cunfigurazione tlpui

[default]
language = en_EN
tlpconfigfile = /etc/default/tlp
activecategorie = 0
windowxsize = 900
windowysize = 600

Ricurdatevi di salvà u fugliale quandu avete finitu.

cunfigurazione tlpui

Una volta installatu, ùn truveremu micca un lanciatore in u nostru menu di sistema per TLPUI. Per questa ragione, se ùn vulete micca creà, pudete iniziare l'interfaccia grafica premendu ALT + F2 o aprendu un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivendu una di e duie opzioni:

tlpui

Dopu avè fattu cambiamenti à a vostra configurazione TLP cù TLPUI, ricordate di selezziunà File> Salvà affinchì i cambiamenti chì avete fattu in a cunfigurazione TLP sianu veramente salvati.

sobre sapere più À propositu di st'interfaccia grafica TLP, pudete cunsultalla in u pagina nantu à GitHub di u prugettu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.