Tomahawk, un lettore musicale in streaming per Ubuntu

Tomahawk, un lettore musicale in streaming per UbuntuMeno di pochi ghjorni prima di u lanciu ufficiali di Ubuntu Vivid Vervet, simu tutti in cerca di nuove applicazioni per pruvà, installà o disinstallà altri, hè cusì chì aghju scontru Tomahawk, una applicazione musicale abbastanza interessante chì pare avè un bellu futuru .

Cum'è parechji lettori sunanu solu musica fora di linea, Tomahawk offre a pussibilità di ghjucà musica da i servizii musicali principali via streaming, cum'è SoundCloud, Spotify, Grooveshark o Google Play Music. Inoltre, dopu l'ultimu aghjurnamentu, l'inclusione di un novu serviziu di musica streaming chì serà da u creatore di Tomahawk hè sempre più vicinu.

Cum'è parechje altre applicazioni, Tomahawk hè integratu in a barra Unity in modo da pudemu cuntrullà l'applicazione da u so applet, qualcosa di assai utile chì sarà sicuramente una grande opzione per parechji chì ùn volenu micca riempie a so barra cù vari applet da varie applicazioni è servizii. musica.

Ancu cù a nova aghjurnamentu, Tomahawk annuncia chì cambierà biblioteche, cuminciendu à aduprà libvlc, qualcosa chì averemu dighjà se usemu vlc. Stu cambiamentu in e bibliuteche renderà l'evoluzione più stabile è cusì ci sò menu bug per risolve, cum'è in l'ultima versione chì a novità principale hè a currezzione di numerosi bug.

Installazione Tomahawk

Tomahawk hè attualmente in u Ubuntu Software Center o attraversu u cumandamentu apt-get da u terminal, ma se vulemu l'ultima versione, chì vi cunsigliemu perchè curregge assai bug, duvemu apre u terminal è scrive u seguitu:

sudo add-apt-repository ppa:tomahawk/ppa

sudo apt-get update

sudo apt-get install tomahawk

L'ultima versione hè digià dispunibule in u repositoriu Tomahawk ma micca in u repositoriu ufficiale Ubuntu, qualcosa chì hè impurtante di sapè.

Valutazione

Tomahwak hè assai interessante perchè ci offre a possibilità di alternà diversi servizii di musica via streaming, tuttavia per u restu di i casi o di e situazioni, Tomahawk pò lascià assai à desiderà, qualcosa chì cambierà sicuramente cù u passu di u tempu è cù u lanciamentu di u vostru serviziu di musica via streaming. Intantu, per quelli chì cercanu un cliente per gestisce a so musica in linea è i servizii di musica in streaming, pensu chì Tomahawk sia un'opzione ideale.Ùn pensate micca?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Hè passatu per quì dijo

    Wow, allora Tomahawk hè per Ubuntu ... È l'aghju nantu à u mo Opensuse è nantu à u mo mobile Android ... Hahaha. Site u peghju ubunteros, pensate chì Linux hè Ubuntu è a storia finisce quì, bè, chì u software liberu hè Ubuntu è tuttu hè fattu pensendu à voi ..., ancu se Tomahawk funziona in Windows è in Mac è in u so situ web hà ligami per una mezza duzina di distribuzioni Linux. 😛