Tor o cumu navigà in modu anonimu in u Web

Tor o cumu navigà in modu anonimu in u Web

La a sicurità in un navigatore web è in un sistema hè assai impurtanteAncu di più quandu, in parechje occasioni, forzati da a situazione ecunomica, duvemu dedicà ci à fà cose un pocu illecite. Per tuttu què è per più cose, cume pudè visità pagine web in forma anonima o pudè visità siti web da altri paesi senza restrizioni, hè cunsigliatu di aduprà TR in u nostru sistema.

Chì ghjè Tor?

TR Hè un sistema chì hè natu cum'è bisognu di a Marina di i Stati Uniti, u so scopu era di dà anonimatu è securità à e cunnessione chì U marinu avia, benintesa, hè un bisognu chì finu à pocu tempu fà ùn era micca avutu. In cunsequenza di queste investigazioni, TR, un'applicazione chì vi "camufla" U Rossu cusì pudete navigà in modu anonimu.

Stu sistema di securità ùn hè micca validu solu per a navigazione web ma per qualsiasi cumunicazione di u nostru sistema cù l'esternu.

Cume installà Tor nantu à u nostru urdinatore?

TR Hè dighjà assai cunsulidatu è a pudemu truvà in i repositori ufficiali di Ubuntu. Cusì pudemu installallu da u Ubuntu Software Center o da u terminal. TR Ùn hà micca un'interfaccia grafica dunque duveremu installà l'applicazione «vidaliacunfiguralla gràficamente.

In u situ ufficiale di Tor truvemu ancu un navigatore adattatu à stu prughjettu. Ùn smette micca di esse una versione di Mozilla Firefox chì hà aghjuntu a cunfigurazione Tor, un tali navigatore ùn si trova micca in i repositori ufficiali di ubuntu ma pò esse scaricatu da u situ web di u prugettu Tor. Per installallu, basta à scaricà u pacchettu è apre un terminal mettendu noi stessi in u cartulare induve scaricemu u pacchettu, avà scrivemu:

tar-xvzf tor-browser-gnu-linux-i686-2.3.25-12-dev- LANG . tar.gz

cd tor-browser_ LANG

. / Start-tor-browser

Dopu questu serà lanciatu un script chì aprirà Firefox cù i paràmetri curretti.

Parechji di voi penseranu chì perchè volenu l'anonimatu in questi tempi o chì sicuramente quella applicazione ùn funziona micca cun voi. Ebbè, pocu fà i tippi di U Pirata Ebay, unu di i siti di file torrent, à l'occasione di u so anniversariu, hà publicatu una compilazione di Mozilla Firefox cù parechji add-ons focalizzati nantu à a sicurezza è anonimatu, cumpresu TR.

Infine, vi diceraghju chì sì questu post vi pare breve, nantu à u situ di u prugettu truverete informazioni più esaustive è chì parleremu prestu di cume configurà sta applicazione per avè un sistema sicuru, per u mumentu vi lasciu per ghjucà cun it.

Più infurmazione -  Mozilla Firefox: u so setup,

Fonte è Immagine - Prughjettu Tor ufficiale


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.