Tux Paint 0.9.26 arriva cù novi strumenti è opzioni di accessibilità

Ricentimenti a liberazione di a nova versione hè stata annunziata da u famosu editore graficu cuncepitu per insegnà u disegnu à i zitelli di 3-12 anni "Tux Paint 0.9.26". Sta nova versione mette in risaltu l'inclusione di novi strumenti, i più impurtanti chì sò "Strumentu di riempimentu" è "Pixels".

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù Tux Paint, devenu sapè u prugramma hè destinatu à i zitelli da 3 à 12 anni è hè statu inizialmente creatu per esecutà sottu u sistema operativu GNU / Linux, postu chì ùn ci era micca applicazioni simili di disegnu per i zitelli à u mumentu.

Hè scrittu in u linguaghju di prugrammazione C è usa parechje bibliuteche di aiutu gratuiti.

TuxPaint si distingue da altri prugrammi di editazione grafica (cum'è GIMP o Photoshop) dapoi Hè stata cuncipita per esse aduprata da i zitelli di trè anni. L'interfaccia d'utilizatore hè destinata à esse intuitiva, è utilizza icone, cumenti audibili, è suggerimenti di testu per spiegà cumu funziona u prugramma. Inoltre, l'effetti sonori è a mascotte (Tux, da Linux) sò destinati à impegnà i zitelli.

L'interfaccia d'utilizatore di Tux Paint hè divisu in cinque pannelli:

  1. Toolbar, cumprese alcuni strumenti basi cum'è a pittura o u disegnu di linee, è ancu cuntrolli cum'è annullà, salvà, surtite o stampà.
  2. Canvas, u spaziu per disegnà è edità immagini.
  3. Palette di culori, cù 17 culori predefiniti più l'opzione di sceglie unu persunalizatu.
  4. Selettore, furnendu vari oggetti seleziunabili (per esempiu spazzole, tipografia o sottutrumenti, secondu u strumentu attuale).
  5. Spaziu d'infurmazione cù struzzioni è suggerimenti.

Principali novità di Tux Paint 0.9.26

Cumu l'accennatu à l'iniziu, sta nova versione di Tux Paint 0.9.26 vene cun strumenti novi è unu di elli hè Strumentu di Riempimentu chì offre l'opzione di riempie una zona cun un gradiente lineare o circulare cù una transizione fluida da un culore à l'altru.

U novu "Strumenti Magichi" chì sò Pixels per creà gràfiche di pixel in u stilu di i vechji ghjochi, cum'è Scacchiera per riempie una zona cun un mudellu selezionatu è "Clone" per duplicà e parti di l'imaghjini cù un pennellu.

Inoltre, novi paràmetri sò stati aghjunti per aumentà a dimensione di l'elementi di schermu per i disabili visivi è di rifà u schema di culori per un funziunamentu più currettu di i sistemi d'entrata per e persone cù prublemi di muvimentu, cum'è i sistemi di navigazione basati annantu à u sguardu.

È hè ancu citatu chì a ducumentazione hè stata rifatta per fà più faciule a so localizazione.

Finalmente sè vulete sapè di più nantu à sta nova versione, pudete verificà i dettagli in u seguente ligame.

Cume installà Tux Paint in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta applicazione nantu à u so sistema, ponu fà ciò seguendu l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.

L'installazione pò esse fatta scrivendu u cumandimu seguente:

sudo apt-get install tuxpaint

Avà, per quelli chì volenu installà a nova versione di Tux Paint 0.9.26 in un modu simplice è senza avè da ricorre à compilà u codice surghjente, seranu capace di fà lu cù l'aiutu di i pacchetti Flatpak.

Per questu, hè abbastanza per avè u supportu aghjuntu à u sistema è aghjustemu u repositoriu flathub chì cuntene un grande elencu di applicazioni flatpak, cumpresu Tux Paint, per questu solu duvemu apre un terminal è in questu avemu da scrive u cumandimu seguente:

flatpak remote-add --if-not-exists flathub https://flathub.org/repo/flathub.flatpakrepo

Digià aghjuntu u repositoriu Flathub, basta à stallà l'applicazione scrivendu u cumandimu seguente:

flatpak install flathub org.tuxpaint.Tuxpaint

È voilà, cun questu pudemu cumincià à aduprà sta applicazione in u nostru sistema. Per lancià l'applicazione, basta à circà u so eseguibile in u menu di l'applicazioni.

D 'altra banda, sè site interessatu à compilà u codice surghjente di l'applicazione, pudete cunsultà l'infurmazioni à nantu à questu è ancu pudè ottene u codice fonte di l'applicazione In u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.