Blender 2.83 vene cun più di 1250 correzioni è miglioramenti, cunnosci u più impurtante

A nova versione di Blender 2.83 u so lanciu hè statu annunziatu uni pochi di ghjorni fà è sta nova versione include più di 1250 correzioni è miglioramenti preparatu trè mesi dopu a liberazione di Blender 2.82.

Questa versione di Blender 2.83 hè marcatu cum'è a prima versione LTS in a storia di u prugettu, chì pò esse cunsideratu cum'è una basa stabile, aghjurnamenti cù l'eliminazione di gravi errori per i quali sò furmati in dui anni.

Hè previstu di cuntinuà cù una pratica simile in i seguenti rami. Per esempiu, dopu Blender 2.83, hà iniziatu u sviluppu di u ramu Blender 2.9x, in u quadru di u quale hè previstu di publicà quattru versioni: 2.90, 2.91, 2.92 è 2.93. A versione 2.93, cum'è 2.83, serà LTS.

In u 2021, a versione 3.0 hè prevista per esse liberata, chì marcherà a transizione à un novu schema di numerazione cuntinua per i prublemi.

Cosa hè novu in Blender 2.83?

U focu principale in a preparazione di a nova versione focalizatu nantu à l'ottimisazione di e prestazioni, in chì u travagliu di annullà, disegnu à matita è anteprima hè statu acceleratu. Un supportu di campionamentu adattativu hè statu aghjuntu à u mutore Cycles.

Inoltre aghjunghjenu novi strumenti di mudellatura di scultura Setti di pennellu è di visu, hè statu messu in opera un sistema di riduzzione di rumore cù supportu per l'acceleratori NVIDIA RTX.

Pudemu ancu truvà u supportu per impurtazione è resa di file OpenVDB. Blender pò generà file OpenVDB da u cache di un sistema di simulazione di gas, fumu, focu è liquidu, o trasferiteli da l'applicazioni esterne cum'è Houdini.

U furmatu OpenVDB hè statu prupostu da DreamWorks Animatio è vi permette di memorizà è manipulà in modu efficiente dati volumetrici sparsi discreti in griglie tridimensionali.

Un altru cambiamentu impurtante hè u sustegnu iniziale per a realtà virtuale, finu à avà limitatu da a capacità di ispezionà scene 3D aduprendu cuffie VR direttamente da Blender (solu in modu di vista, a commutazione di cuntenutu ùn hè ancu supportata).

U supportu hè basatu annantu à l'implementazione di u standard OpenXR, chì definisce una API universale per creà applicazioni di realtà virtuale è aumentata, è dinò un inseme di strati per interagisce cù urdinatori chì riassumenu e caratteristiche di dispositivi specifici.

U mutore I cicli implementanu a capacità di aduprà u meccanisimu di Soppressione di rumore OptiX in 3D Viewport durante l'anteprima, Cum'è in a resa finale.

L'implementazione Grease Pencil hè statu completamente riscrittu. In generale u toolkit hè diventatu assai più veloce è megliu integratu cù Blender.

Quandu manipulate oggetti in Grease Pencil, avà u flussu di travagliu abituale hè adupratu, chì hè ancu adupratu quandu si travaglia cù maglie poligonali in Blender. I culori di u cunfini ùn sò micca limitati à un solu materiale è ogni culore pò avè u so culore. Un novu mutore di rendering hè statu aghjuntu per furnisce una cumbinazione di pelle.

U mutore di resa Eevee, aghjusta supportu per 10 passaggi addiziunali per a cumpusizione. L'aghjurnamentu di l'implementazione di a cache d'illuminazione ci hà permessu di sbarrazzassi di l'artifatti in e cuciture è di l'effettu di stende u tessutu.

Da parte di e funzioni migliorate di l'editore video integratu una messa in opera di cache di discu hè messa in risaltu, chì permette di almacenà frames in cache micca in RAM, ma in u discu. E bande furniscenu supportu per l'opacità è a capacità di prevede u sonu. Hè aghjuntu un novu pannellu per aghjustà l'ultima operazione.

Parechji modificatori sò stati allargati è aghjurnati, cumprese Corrective Smooth, Ocean, Remesh, Solidify, Surface Deform è Warp.

In 3D Viewport, l'operazioni per selezziunà un grande numeru di picculi oggetti sò stati migliurati è u sistema di gestione di u culore hè statu riprogettatu (a cumpusizione hè oramai fatta in un spaziu di culore lineare).

Cume installà Blender 2.83 in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta nova versione di Blender, puderanu fà da u so pacchettu Snap.

Per l'installazione, hè abbastanza per avè u supportu Snap in u sistema è in un terminal scrive u cumandimu:

sudo snap install blender --classic

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.