Chrome 85 ghjunghje cù schede di colapsu è di vista in antìcipu, sparte URL in QR è di più

google-chrome

Google hà annunziatu u lanciamentu di a nova versione di u vostru navigatore web Chrome 85 chì hè liberatu in parallelu cù Chromium, chì hè a basa di Chrome. In questa nova versione di u navigatore sò presentate alcune caratteristiche abbastanza belle cume a capacità di collassà gruppi di schede, prevede u cuntenutu di e schede, a capacità di scambià ligami cù codici QR, frà altre cose.

In quantu bug fixes a nova versione elimina 20 vulnerabili chì sò stati identificati per mezu di test automatizati cù AddressSanitizer, MemorySanitizer, LibFuzzer è AFL.

Di questi, nisun prublema criticu hè statu identificatu chì vi permettenu di saltà tutti i livelli di prutezzione di u navigatore è eseguisce u codice in u vostru sistema fora di l'ambiente di sandbox.

Notizie principali di Chrome 85

In questa nova versione di u navigatore a pudemu truvà aghjustò a capacità di collassà gruppi di schede, chì sò raggruppati attraversu u menù di cuntestu è pò esse assuciatu cù un culore specificu è etichetta. Quandu fate un clic nantu à un tag di gruppu, i tabulati assuciati sò avà piattati è ferma solu una tag. Cliccà torna nantu à l'etichetta caccia a piattatura.

Un altru cambiamentu in relazione à e tabulazione, hè l'anteprima di u cuntenutu, dapoi, da sta versione nantu à u pianu sopra un buttone di tabulazione, avà una miniatura di a pagina hè visualizata nantu à a tabulazione. Sta funzione ùn hè ancu attivata per tutti l'utilizatori è pò esse attivata impostendu "chrome: // flags / # tab-hover-cards".

Pudemu ancu truvà in sta nova versione di Chrome 85 chì capacità aghjunta per salvà e formule PDF editate è paràmetri suggeriti per pruvà cù a nova interfaccia di visualizazione PDF "chrome: // flags # pdf-viewer-update" è "chrome: // flags / # pdf-two-up-view"

Inoltre, era ancu aghjunghjenu a capacità di scambià ligami cù codici QR. Per generà un codice QR per a pagina attuale, un icona speciale hè piazzatu in a barra d'indirizzi, chì apparisce clicchendu nantu à a barra d'indirizzi. A funzione ùn hè ancu attivata per tutti l'utilizatori è pò esse attivata aduprendu u paràmetru "chrome: // flags / # sharing-qr-code-generator".

In modu di tableta, per dispositivi cun schermi tattili, a navigazione orizontale hè attivata per mezu di schede aperte, induve, in più di i tituli, e schede mostranu grandi miniature di pagine à schede.

E tabulature ponu esse spostate è riorganizate da gesti nantu à u schermu. A visualizazione in miniatura hè accesa è spenta cù un buttone speciale situatu accantu à a barra d'indirizzu è l'avatar di l'utilizatore. Per disattivà u modu, i paràmetri "chrome: // flags / # webui-tab-strip" è "chrome: // flags / # scrollable-tabstrip" sò furniti.

In a versione Android, scrivendu in a barra d'adresse in a lista di pagine suggerite, un suggerimentu hè furnitu per navigà rapidamente à schede già aperte.

In u menu di cuntestu di ligami chì appare quandu tenite premutu un ligame longu, I tag sò stati aghjunti per mette in risaltu e pagine rapide. A velocità hè basata nantu à e metriche Core Web Vitals chì aghjunghjenu i tempi di carica, a reattività è a stabilità di u cuntenutu.

Inoltre, da Chrome 85 un cambiamentu hè integratu in u quale hè applicatu à a data di scadenza di i certificati TLS emessu à u 01 di settembre di u 2020, dapoi a vita di questi certificati ùn supera micca i 398 ghjorni (13 mesi), sta mudificazione ùn hè micca unica per Chrome, chì restrizioni simuli s'applicanu ancu à Firefox è Safari. Per i certificati ricevuti prima u 1 di settembre, a fiducia resterà, ma serà limitata à 825 ghjorni (2,2 anni).

Infine un altru di i cambiamenti chì hè ghjucatu di sta nova versione hè u a cumpatibilità hè attivata per difettu per u furmatu di stampa AVIF, chì utilizza tecnulugie di cumpressione intra-quadru di u formatu di codificazione video AV1.

Cumu aghjurnà o installà Google Chrome in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè aghjurnà à a nova versione di u navigatore nantu à i so sistemi, ponu fà seguendu l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.

A prima cosa chì duvete fà hè verificate se l'aghjurnamentu hè dighjà dispunibule, per questu avete da andà chrome: // settings / help è puderete vede a notificazione chì ci hè un aghjurnamentu.

In casu ùn hè micca cusì duvete chjude u vostru navigatore è avete da apre un terminal è scrive:

sudo apt update

sudo apt upgrade 

Aprite dinò u vostru navigatore è deve esse dighjà statu aghjurnatu o a notificazione d'aghjurnamentu apparirà.

In casu chì vulete installà u navigatore o sceglite di scaricà u pacchettu deb per aghjurnà, duvemu andate à a pagina web di u navigatore per uttene u pacchettu deb è di pudè installallu in u nostru sistema cù l'aiutu di u gestore di pacchetti o da u terminal. U ligame hè questu.

Una volta ottenutu u pacchettu, avemu solu da installà cù u cumandimu seguente:

sudo dpkg -i google-chrome-stable_current_amd64.deb

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.