Chrome 87 hè digià statu liberatu è queste sò e so novità

google-chrome

Google hà annunziatu u lanciamentu di a nova versione di Chrome 87, chì, cum'è in tutte e versioni, hè liberatu in parallelu à a versione stabile di u prugettu Chromium gratuitu (chì hè a basa per Chrome).

Sta nova versione di u navigatore vene cun miglioramenti per le schede di fondo chì migliora e prestazioni di u navigatore, è ancu u Inclusione graduale HTTP3, u putere di fà azzioni nantu à a barra di attività è ancu di più.

Cambiamenti impurtanti in Chrome 87

In questa nova versione di Chrome 87 era pussibule di riduce l'attività di e schede in fondu, postu chì hè statu inclusu un modu "Regulamentu Tabulazione", chì hè dighjà attivatu.

U navigatore priorita issa tabulazione attiva è limita u cunsumu di fondu di CPU, riducendu l'intensità di l'attivazione di u processatore. Basatu nantu à e statistiche raccolte, circa u 40% di u cunsumu di risorse quandu invoca timers JavaScript era in i schemi di fondo.

Un altru cambiamentu chì si distingue hè quellu tabulazione è traccia di visibilità di a finestra attivata quandu rende. L'operazioni di resa sò avà realizate solu se l'infurmazioni visibili da l'utente cambianu è sò suspesi per e schede di fondu.

In a versione Android, a cache in daretu hè attivata per difettu, furnisce una navigazione istantanea quandu si utilizanu i buttoni "Indietro" è "Avanti" o quandu si naviganu pagine visitate in precedenza di u situ attuale.

Inoltre, sìE continuatu l'inclusione graduale di HTTP / 3 è una variante di u protocolu QUIC basatu annantu à e specifiche IETF (prima a variante Google di QUIC era aduprata per difettu).

Da e funzioni aghjuntu in precedenza di schede pin è gruppu, a nova versione offre a capacità di circà rapidamente e schede. L'utilizatore pò avà vede un elencu di tutte e schede aperte è filtrà rapidamente a tabulazione desiderata, indipendentemente da ch'ellu sia in a finestra attuale o un'altra. A ricerca à schede Serà presentatu prima à l'utilizatori di Chromebook è dopu à altri desktop.

Ora pudete fà azzioni cù u navigatore da a barra d'indirizzi. Per esempiu, pudete scrive "cancellà a storia" è u navigatore offrirà di andà à u modulu per cancellà a storia di u viaghju o "edità e password" è u navigatore aprirà u gestore di e password. Sin'à avà, solu l'attività ligate à a privacy è a sicurità sò ricunnisciute.

E carte d'infurmazione sò state messe in opera per a pagina chì hè visualizata quandu una nova tabulazione hè aperta per aiutavvi à truvà cuntenutu visualizatu di recente è informazioni cunnesse.

Una nova implementazione di l'interfaccia di visualizatore di documenti PDF integratu. l'interfaccia Si distingue per eliminà tutte e impostazioni da u pannellu superiore. Nanzu u pannellu superiore mostrava solu u nome di u schedariu, l'infurmazione di a pagina, i buttoni per girà, stampà è salvà, avà u cuntenutu di u pannellu laterale hè statu ripresu, chì includia cuntrolli per scala è pusizione di u documentu per adattallu à a pagina. Pudete avà vede annotazioni è aghjunghje un modu di vista di duie pagine.

A versione per a piattaforma Android offre a pussibilità di cunnessione à i servizii web in un navigatore cù un contu Google assuciatu à u dispositivu. In questu casu, a sincronizazione hè attivata separatamente. Per l'utilizatori chì anu cunnessu u navigatore à un contu Google, ma ùn anu micca attivatu a sincronizazione, l'accessu à i metudi di pagamentu è e password salvate in u contu hè furnitu.

Cambiamenti sò stati fatti per bluccà l'attaccu di slip NAT, chì permette à u servitore di l'attaccante di cunnette si à qualsiasi portu UDP o TCP di u sistema di l'utilizatore daretu à u traduttore d'indirizzi quandu apre una pagina in un navigatore.

Cumu aghjurnà o installà Google Chrome in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè aghjurnà à a nova versione di u navigatore nantu à i so sistemi, ponu fà seguendu l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.

A prima cosa chì duvete fà hè verificate se l'aghjurnamentu hè dighjà dispunibule, per questu avete da andà chrome: // settings / help è puderete vede a notificazione chì ci hè un aghjurnamentu.

In casu ùn hè micca cusì duvete chjude u vostru navigatore è avete da apre un terminal è scrive:

sudo apt update

sudo apt upgrade 

Aprite dinò u vostru navigatore è deve esse dighjà statu aghjurnatu o a notificazione d'aghjurnamentu apparirà.

In casu chì vulete installà u navigatore o sceglite di scaricà u pacchettu deb per aghjurnà, duvemu andate à a pagina web di u navigatore per uttene u pacchettu deb è di pudè installallu in u nostru sistema cù l'aiutu di u gestore di pacchetti o da u terminal. U ligame hè questu.

Una volta ottenutu u pacchettu, avemu solu da installà cù u cumandimu seguente:

sudo dpkg -i google-chrome-stable_current_amd64.deb

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.