U codice surghjente per Razee, un strumentu per automatizà Kubernetes, hè statu liberatu

rachele_icon

Kubernetes hè un sistema open source Si hè prestu stabilitu cum'è u sistema di gestione di i cuntenienti di scelta per l'applicazioni di tutte e forme è dimensioni, simplificendu a distribuzione, a scala è l'operazioni di i cuntenenti di l'applicazione.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù Kubernetes, duvete sapè chì questu hè un sistema di cuntenente open-source chì automatizza u dispiegamentu, u dimensionamentu è a gestione di l'applicazioni in cuntenituri.

Questi contenitori furniscenu i meccanismi necessarii per u dispiegamentu, a manutenzione è a scala di l'applicazioni.

L'interni chì custituiscenu Kubernetes sò cuncepiti in modu tale chì devenu esse liberamente accoppiati, ancu estensibili per supportà una larga varietà di flussi di travagliu.

Cum'è Kubernetes corre in una varietà di ambienti, è solu suluzioni basate in nuvola, cum'è IBM Cloud Container Service. Quest'ultimu hè statu ribattizatu u Serviziu IBM Cloud Kubernetes, testimunianza di l'impurtanza chì IBM dà à a tecnulugia chì hè diventata rapidamente u standard de facto per a manipulazione di cuntenitori.

IBM investe continuamente in Kubernetes è si integra cù a so piattaforma cloud. Per quasi dui anni, per esempiu, IBM Cloud utilizza un strumentu di consegna cuntinua multi-cluster per Kubernetes internamente.

Chjamatu Razee, questu strumentu hè statu recentemente liberatu in open source per chì tutta a cumunità ne pò prufittà.

Razee hè statu sviluppatu da IBM per automatizà è gestisce a distribuzione di risorse Kubernetes in diversi cluster, ambienti è nuvole. è per vede l'infurmazioni di distribuzione per e vostre risorse in modu chì pudete monitorà u prucessu di dispiegamentu è risolve i prublemi più rapidamente.

Funzioni di Razee

U strumentu IBM, Razee, si compone di dui moduli, RazeeDash è Kapitan, chì sò accuppiati ma ponu ancu esse aduprati indipindentamente.

À propositu di RazeeDash

Cù RazeeDash, Razee allevia i costi operativi furnendu un pannellu cù inventariu dinamicu è storia cambiamentu per ogni gruppu Kubernetes in un ambiente.

RazeeDash furnisce l'inventariu storicu è in tempu reale per una visione cumpleta è precisa di l'applicazioni è di e versioni chì currenu in cluster.

A risoluzione di i prublemi hè assai più faciule perchè i dati ponu esse facilmente filtrati è ricercati, aiutendu à determinà quali dispiegazioni si sò fatti à u mumentu di u fallimentu è chì gruppi sò stati modificati.

À propositu di Kapitan

Mentre da l'altra parte I cumpunenti Kapitan sò cuncepiti per simplificà a gestione è a scala di cluster in ambienti di nuvola ibrida.

Cù Kapitan, Razee permette una messa in opera più rapida è una megliu gestione di un grande numeru di clusters per mezu di u so mudellu di implementazione pull-mode chì furnisce clusters di auto-aggiornamentu.

I tag sò aduprati per creà gruppi logichi di gruppi in cluster, ma pudete ancu mette regule contr'à questi gruppi per creà parametri flessibili applicati à ogni gruppu in un ambiente.

Questu facilita u passu da decine à centinaie o ancu migliaia di clusters, un fattu chì seria assai difficiule cù a consegna cuntinua tradiziunale in modu push è chì richiede spessu a perizia di un ingegnere.

In resume, e caratteristiche principali di Razee sò:

Tirate dispiegazioni chì aghjurnanu automaticamente i cluster di Kubernetes, è ancu un pannellu cù l'inventariu dinamicu è a storia di cambiamenti per ambiente.

Cù Razee, IBM dice chì hà sappiutu gestisce decine di migliaia di cluster Kubernetes è centinaia di migliaia di istanze di applicazione.

Per a cumpagnia, hè una piattaforma pruvata chì hà rivoluzionatu u modu IBM Cloud furnisce i so servizii cloud.

Cumu uttene Razee?

Per quelli chì sò interessati à pudè pruvà o uttene Razee, ponu visità u ligame seguente.

U codice surghjente pò esse cunsultatu In u ligame seguente oltri infurmazione addiziunale è metudu di stallazione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.