Chromixium cambia u so nome, hè avà Cub Linux

chromixium-applicazioni-menu

Hè stata una bella stagione dapoi avemu parlatu di Chromixium per l'ultima volta, induve ci dumandemu s'ellu puderia esse l'avvene di Ubuntu è i so sapori. Per quelli chì ùn sanu micca, Chromixium hè un sistema operativu scrittu da zero è cuncipitu per parè Chrome OS.

L'ultime nutizie chì ci sò ghjunte da Chromixum hè chì i so sviluppatori anu travagliatu duru Arrivà à Chromixium 2.0 ASAP, chì duvia esse una interfaccia megliu cuncepita è più elegante, è dinò una basa aggiornata, postu chì a versione precedente -Chromixium 1.5- era basata nantu à Ubuntu 14.04.3 LTS.

Tuttavia, frattempu pare chì a squadra legale di Google hà dumandatu à a squadra Chromixium di smette di aduprà u nome. E ragioni date per questu hè chì certi diritti di Copyright è marche, ancu se Google ùn usa micca stu nome in alcunu di i so prughjetti.

Hè per quessa chì i sviluppatori di Chromixium anu decisu di cede, cum'elli anu publicatu in un publicità nantu à u vostru situ web. D'ora in avanti sta distribuzione serà cunnisciutu cum'è Cub Linux. In e parolle di i rispunsevuli pudemu leghje u seguitu:

Avemu decisu di ùn risicà di suppurtà a putenza di Google (bè, i soldi di Google) in tribunale, è dopu scambii assai costruttivi cù l'avucatu di marca Google, avemu accettatu chì Chromixium ùn seria più adupratu cum'è marca u 1 d'aprile 2016. Ciò include stu duminiu , GitHub, cunti suciale Chromixium cumpresi Google+ è YouTube.

Cub Linux 1.0 serà basatu annantu à Ubuntu 16.04

I sviluppatori Cub Linux anu spiegatu in dichjarazioni à Softpedia u perchè di stu novu nome. Si tratta basicamente di una cumbinazione di Chromium è Ubuntu, chì ùn si stanu micca à piattà o à scansà si di e so radiche in a cumunità GNU / Linux. Per finisce di curlà u curl, u nome di Cub Linux hè statu registratu cum'è marca cù a Fundazione Linux.

Tuttavia, ci hè una bona nutizia per l'utilizatori di Chromixium OS 1.5, chì riceveranu sempre supportu finu à chì Ubuntu 14.04 LTS finisce. Inoltre, i sviluppatori cunsiglianu aspittà u libru Cub Linux 1.0 d'aprili, chì serà basatu annantu à Ubuntu 16.04 LTS.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   zarvage dijo

    Aghju avutu nantu à e mo liste in attesa di pruvà sta distro ma per mancanza di tempu ùn l'aghju mai fatta, per mè anu fattu un favore cambiendu u nome, ùn applaudiu micca e regule assurde di google ma u cromixium mi stava grattendu l'arechje, I prufiterà di e nutizie per scaricà a versione attuale è mette in virtualbox per vede cumu pare.

    Un salutu.

  2.   Gustavo dijo

    L'aghju avutu annantu à un netbook per un bellu pezzu, è aghju veramente amatu, era leggeru. Quantu gattivu google cumencia à comportassi male.