U filtru Spam Rspamd 3.0 hè digià statu liberatu è sò e so nutizie

rspamd

U lanciamentu di a nova versione di u filtru di puzzicheghju "Rspamd 3.0«, Chì spicca da furnisce strumenti per valutà i messaghji secondu vari criteri, cumprese regule, metudi statistichi è liste nere, da i quali si forma u pesu finale di u messagiu, chì hè adupratu per decide s'ellu hè currettu.

rspamd sustegnu guasi tutte e capacità SpamAssassin è hà una serie di funzioni chì permettenu di filtrà e-mail in media 10 volte più veloce di SpamAssassin, oltre à furnisce una migliore qualità di filtru.

rspamd hè custruitu cù una architettura guidata da l'eventi (guidatu da l'avvenimentu) è hè statu uriginale cuncipitu per l'usu in sistemi à alta carica, chì li permettenu di trattà centinaia di messaghji per secondu.

E regule per a rilevazione di i segnali di spam sò assai flessibili è, in a so forma più simplice, ponu cuntene espressioni regulare è, in situazioni più cumplesse, ponu esse formattati in Lua. L'espansione di a funzionalità è l'aghjuntu di novi tippi di verifiche hè implementata per mezu di moduli chì ponu esse creati in lingue C è Lua.

Rspamd 3.0 nutizie principali

À a liberazione di sta nova versione di Rspamd 3.0 l'aumentu significativu di u numeru versione hè duvuta à cambiamenti significativi in ​​l'architettura interna, èin particulare in e parte chì assicuranu l'analisi di HTML, chì sò stati completamente riscritti.

U novu parser analizza HTML cù DOM è forma un arburu di tag. A nova versione introduce ancu un analizzatore CSS chì, cumbinatu cù u novu analizzatore HTML, permette di estrarre currettamente i dati da e-mail cù marcatura HTML mudernu, cumprendu a distinzione trà cuntenutu visibile è invisibile.

Hè nutevuli chì eU codice parser ùn hè micca scrittu in C, ma in C ++ 17, chì richiede un compilatore cun supportu per sta norma per assemblà.

Strumenti di surviglianza sò stati riprogettati, chì sò avà chjamati menu spessu è mettenu menu carica nantu à i moduli esterni è ancu un plugin per supportà u sistema di bloccu spam spam in cullaburazione.

Inoltre, aghjustatu supportu per l'API di Amazon Web Services (AWS), chì hà permessu di accede direttamente à i servizii cloud Amazon da l'API Lua. Cum'è un esempiu, un plugin hè prupostu chì salva tutti i messaghji in u almacenamentu Amazon S3.

U codice per a generazione di rapporti relativi à l'usu di a tecnulugia DMARC hè statu rializatu, è a funzionalità per l'invio di rapporti hè stata spostata in un cumandamentu separatu spamadm dmarc_report.

A sò ancuHà aghjustatu un supportu per "DMARC munging" per e liste di mailing, rimpiazzà l'indirizzu From in i missaghji cù l'indirizzu email se e regule currette DMARC sò specificate per u messagiu.

È u plugin hè statu aghjuntu relè_esternu per risolve u prublema di l'usu di l'indirizzi IP I plugins di relay mail di fiducia cum'è SPF invece di l'indirizzu di u mittente, più u cumandamentu "Rspamadm bayes_dump" per scrive è carregà gettoni bayes, chì permette di trasferilu trà e diverse istanze di Rspamd.

Cume installà Rspamd 3.0 in Ubuntu è derivati?

Rspamd hè un utilità chì hè principalmente focalizatu per u so usu in i servitori ancu se ancu per quelli chì sò interessati à pudè installallu nantu à u so sistema, devenu seguità l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.

Per questu apremu un terminal in u nostru sistema (pudete aduprà i tasti di scelta rapida Ctrl + Alt + T) è in questu avemu da scrive u seguitu:

sudo apt-get install -y lsb-release wget # optional CODENAME=`lsb_release -c -s`
wget -O- https://rspamd.com/apt-stable/gpg.key | apt-key add -
sudo echo "deb [arch=amd64] http://rspamd.com/apt-stable/ $CODENAME main" > /etc/apt/sources.list.d/rspamd.list
sudo echo "deb-src [arch=amd64] http://rspamd.com/apt-stable/ $CODENAME main" >> /etc/apt/sources.list.d/rspamd.list
sudo apt-get update sudo apt-get --no-install-recommends install rspamd

È basta, pudete cumincià à aduprà sta utilità, se vulete sapè un pocu di più nantu à u so usu è a cunfigurazione pudete cunsultà u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.