Ieri vi avemu parlatu di sicurezza in Ubuntu, parlavamu antivirus su Gnu / Linux è cumu utilizalli cum'è strumentu di sicurità.
Ebbè, ricunnoscu chì i virus ùn sò micca l'unica minaccia chì esiste in u mondu di l'informatica è chì parechje volte l'intrusioni di altre persone in u nostru sistema sò più periculose ch'è un virus chì scrive Ti tengu caru nantu à u nostru screnu. Per questu ci hè un strumentu assai putente chì parechje persone utilizanu è cunnoscenu u firewall o firewall.
Ma ci sò firewall in Ubuntu?
Tutti i sistemi operativi anu firewall, in quantu sò reguli simplici incaricati di redirige u trafficu d'infurmazioni esterni à u nostru sistema operativu. Cusì in Ubuntu Ben installatu per difettu per parechje versioni, pensu chì mi ricordu chì hè statu installatu dapoi a versione 7.04. È mi dicerete chì avete l'ultima versione ma chì ùn vedite micca un firewall. Ebbè a spiegazione hè simplice, u firewall di Ubuntu Ùn hà micca un'interfaccia grafica è hè gestitu solu da a cunsola.
Questu inizialmente si hè rivelatu caoticu per parechji utilizatori, allora in pocu tempu ci hè stata una soluzione è una interfaccia grafica hè stata creata per quelli utilizatori chì a volenu. U firewall in Ubuntu hè chjamatu Ufw, in casu chì qualcunu osi aduprà in u terminal. È l'interfaccia gràfica hè chjamatu Gufw, hè inclusu in i repositori di Ubuntu cusì pudete installallu attraversu u terminal o attraversu u Ubuntu Software CenterPudete ancu circà u pacchettu è scaricallu cum'è nanzu.
Una volta installatu a manipulazione hè simplice.
A prima cosa chì avete da sbloccà cù a password ràdica per pudè trattà cun ellu. Normalmente per difettu u wow Hè disattivatu dunque duverete attivallu.
Una volta attivata, hè caricata a cunfigurazione standard chì permette tutte l'output di l'urdinatore à Internet ma nisun input esternu à Internet, vale à dì, pudete navigà in modu sicuru perchè ùn seranu micca capaci di operà u pc da l'esternu. Pudete ancu creà regule in chì dite chì entrate permettite è chì esce. Normalmente l'entrate è e uscite sò regolate da i porti, ci sò assai è ogni prugramma ne utilizza un altru. Cusì l'emule o amule utilizza u 4662 è 4672 per difettu mentre u Ttrasmissione aduprà un portu diversu.
Per creà regule basta à appughjà u segnu "+" è una finestra apparisce cun trè picculi cigli di sceglie u metudu di regulazione.
Da Simple, pudete creà regule per un portu predefinitu. Questu permette di creà regule per servizii è applicazioni chì ùn sò micca dispunibili in Preconfiguratu. Per configurà una gamma di porti, pudete stabilisce cù a sintassi seguente: NROPORT1: NROPORT2.
Da avanzatu, pudete creà regule più specifiche aduprendu l'indirizzi IP è i porti di destinazione è di destinazione. Ci sò quattru opzioni dispunibuli per definisce una regula: permettenu, ricusà, ricusà è limità. Rifiutà torna un missaghju «ICMP: destinazione inaccessibile»À u candidatu. Limitu permette di limità u numeru di tentativi di cunnessione falliti. Questu vi prutegge da l'attacchi di forza bruta. Una volta chì a regula hè aghjuntu, apparirà in a finestra principale di wow.
È cusì averete configuratu è prontu u vostru firewall o firewall. Un strumentu assai impurtante chì vi ricordate pò vultà contru à voi, perchè se ùn vi ricordate micca u firewall o i porti chì sò stati chjusi o aperti, una mansa di prublemi ponu truvà. Mi dicerete.
Più infurmazione - Gufw 0.20.4 , Gufw, Pulizia di u virus ClamTk in Ubuntu,
4 cumenti, lasciate i toi
Aghju pruvatu à aduprà da mesi dopu tutte l'indicazioni ch'elli mintuvanu, micca solu in questu articulu ma in parechji altri in u net, è pensu chì a sola distribuzione chì funziona currettamente hè OpenSUSE, u restu in l'altri; ci vole più tempu per attivallu è cunfigurallu chè per piantà di travaglià.
Salute 🙂 Gufw funziona perfettamente nantu à ogni versione Ubuntu. E so versioni sò sincronizate cù ognuna di e versioni di Ubuntu. Un slaudo.
Vogliu cunfigurà gufw per ricusà tuttu u trafficu entrante è surtitu eccettu firefox, thunderbird, filezilla, manager di aggiornamenti, ubuntu software centery jdownloader. sfurtunatamente a lista di e regule automatiche in a sizzioni simplice hè assai corta è ùn include nisunu di sti prugrammi. Pudete scrive un articulu chì spiega cumu scopre chì porti utilizanu questi prugrammi è cumu uttene?
Bonghjornu 🙂 Aduprate u Rapportu Ascultu per sapè chì porti usa ogni prugramma 😉 Hè attivatu in u menù Edit / Preferences.