U Spettaculu ci permetterà di fà annotazioni in e catture, è altre nutizie chì ghjunghjeranu à KDE

Annotazioni di spettaculi in Applicazioni KDE 20.12

Parechji anni fà quandu vulia annotà e mo immagini chì aghju usatu Shutter. U prublema hè chì ci era un prublema in e dipendenze è Canonical hà decisu di cacciallu da i so repositori ufficiali da offre Flameshot, un bonu strumentu di screenshot, ma assai più liberu nantu à u marcatu. Per questa ragione, mi sò abituatu à fà li in GIMP, ma questu ùn serà micca necessariu in qualunque tempu KDE aghjunghje una funzione d'annotazione più simplice à a vostra app Spectacle.

Cusì anu avè avanzatu in a nota settimanale nantu à i cambiamenti chì u prugettu KDE s'appronta. Arriverà in Dicembre da a manu di Spectacle 20.12 è, da ciò chì vedemu in u screenshot, ci permetterà di scrive tuttu, cumprese l'aggiunta di frecce, testu, numeri, alcune forme è ancu emoji. Sottu avete u lista di nutizie future chì KDE ci hà avanzatu sta settimana, cum'è sempre, da a manu di Nate Graham.

Novità Funzioni Prestu in KDE

  • U Spettaculu aghjusta funzione per fà annotazioni (Spettaculu 20.12).
  • E pagine di e Preferenze di Sistema Bluetooth sò state unite in una sola pagina elegante basata in QML cù una interfaccia d'utilizatore assai megliu (Plasma 5.20).
  • KRunner cunserva avà u testu visibile prima quandu chjusu è riapertu, cusì pudete tornà facilmente à a vostra ricerca precedente s'ellu era sempre pertinente. Sta funzione hè attivata per difettu, ma a pudemu inverta. (Plasma 5.20).

Correzioni di bug è migliuramenti di prestazione

  • Migliurà a velocità è e prestazioni di a generazione di anteprime in miniatura per i fugliali è i cartulari (Delfinu 20.12).
  • Konsole hè avà un pocu più veloce da lancià (Konsole 20.12).
  • KRunner hè avà più affidabile quandu esegue matematica cù numeri lunghi quandu si usa un locale chì assigna periodi per separà i migliaia (Plasma 5.20).
  • A pagina KWin Scripts System Preferences aghjusta avà a so vista dopu avè disinstallatu un script (Plasma 5.20).
  • Annullà l'installazione di un novu tema di schermu di login SDDM ùn dà più risultati in una finestra di dialogu vacante chì appare misteriosamente (Plasma 5.20).
  • Arregulatu un bug chì pudia impedisce i widgets installati via a finestra "Get New [Item]" da esse aghjurnatu in Discover (Plasma 5.20).
  • Quandu si scrive un percorsu in i navigatori URL in tuttu u software KDE, i slashes sò avà aghjuntu automaticamente à a fine di u nome di cartulare attuale, cum'è prima (Frameworks 5.74).
  • Di novu, hè pussibule stabilisce accurtatoghji glubali chì utilizanu simboli chì devenu esse accessu tenendu premuta a chjave Shift (per esempiu, Meta +! O Meta + &) (Frameworks 5.74).
  • Apertura di u locu di e tag (tag: /) in Delfinu ùn cunsuma più una mansa di risorse di u sistema quandu genera immagini di anteprima in miniatura (Frameworks 5.74).
  • Articuli novi installati o disinstallati in a finestra "Get New [Item]" avà apparenu o spariscenu cum'è previstu quandu un filtru hè applicatu (Frameworks 5.74)

Migliuramenti in l'interfaccia di l'utente

  • U testu di l'artista è di l'album ponu avà esse cliccati in a vista Elisa Now Playing è ci cunducerà à a pagina di l'artista o di l'album chì hè statu cliccatu (Elisa 20.12).
  • L'indicatore di tracce rimanenti d'Elisa ùn cambia più u schema di l'area di l'intestazione quand'ellu apparisce è smarisce, è si svanisce senza falla (Elisa 20.12).
  • A funzione "Terminal Apertu" di Delfinu funziona avà in Windows (Delfinu 20.12).
  • A dimensione predefinita di a finestra principale di Konsole hè stata aumentata leggermente (Konsole 20.12).
  • L'elementu di menu "Configurà u Desktop" hè statu spustatu in cima à u menu è ribattizatu in "Configurà u Desktop è u Wallpaper ..." per aiutaci à dimustrà chì hè cusì cumu cambià u wallpaper (Plasma 5.20).

Quandu tuttu què ghjunghjerà à u scrittore KDE

Plasma 5.20 vene u 13 d'ottobre. L'applicazioni KDE 20.12 ùn anu ancu una data di liberazione prevista, ma sapemu ch'elli ghjunghjenu in Dicembre, probabilmente à u principiu di u mese. KDE Frameworks 5.74 serà liberatu u 12 di settembre.

Per gode di tuttu què u più prestu pussibule duvemu aghjunghje u repositoriu Backports di KDE o aduprà un sistema operativu cù repositori speciali cum'è KDE neon.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.