U sviluppu di Lumina Desktop hè ripresu è ghjunghje cù a so versione 1.6.1

Dopu un annu è mezu di pausa in sviluppu a liberazione di a nova versione hè stata annunziata ambiente di scrittore Lumina 1.6.1 chì si sviluppa dopu à u cumplimentu di u sviluppu TrueOS in u prugettu Trident (distribuzione di scrittura Linux Void).

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca Lumina, bisogna sapè chì questu hè un ambiente estremamente minimu è pò esse adupratu nantu à sistemi cù menu 1 GB di memoria. Hè assai autocuntenutu è ùn richiede alcuna utilità o biblioteca particulare fora di uni pochi. Lumina hè cuncipitu intornu à u cuncettu di modularità cumpleta. E so applicazioni sò cumpletamente indipendenti da u desktop è ponu esse aghjunte / rimosse à volontà senza perdita di funzionalità.

I cumpunenti di l'ambiente sò scritti cù a libreria Qt5 (senza aduprà QML), in più di Lumina chì adopra un approcciu classicu per urganizà l'ambienti di l'utente, questu include un desktop, una barra di applicazione, un gestore di sessione, un menu di applicazione, un sistema per configurà i parametri di l'ambiente, un gestore di attività, un sistema, un sistema di desktop virtuale.

Fluxbox hè adupratu cum'è gestore di finestras è u prugettu sviluppa ancu u so propiu gestore di fugliali Insight, chì hà capacità cum'è supportu di tabulazione per travaglià cù parechji repertorii in u stessu tempu, l'accumulazione di ligami à direttori selezziunati in a sezione di segnalibri, a presenza di un lettore media integratu è un visor di foto cù supportu per presentazioni, strumenti per gestisce istantanee ZFS, supportu per a cunnessione di plugins-driver esterni.

Di e so caratteristiche chì si distinguenu da questu ambiente:

  • Tutti i fugliali di cunfigurazione di scrittore sò simplici fugliali di testu chjaru in u back end.
  • U scrittore hà da rilevà dinamicamente i cambiamenti di cunfigurazione per aghjustà cumu necessariu.
  • I profili d'aspettu ponu esse facilmente aduprati per ripruduce l'aspettu di altri sistemi di desktop cumuni.
  • I profili di apparenza persunalizati ponu ancu esse creati / usati.
  • L'aspettu sanu di u desktop hè guvernatu da un sistema di plugin simplice
  • Widgets Desktop
  • Icone Launcher di Applicazione
  • Lettore di fugliali audio
  • Calendario
  • Bluccà
  • Lettore RSS / Atom
  • Monitor di statistiche di u sistema (CPU, memoria, temperature)
  • Fornite un gestore di attività per veri minimalisti di desktop
  • Fornite un modu per eseguisce "script di menu" creati da l'utilizatori per generà dinamicamente novi tippi d'elementi
  • da u menu di cuntestu.

Cosa hè novu in Lumina Desktop 1.6.1?

Dopu à più di un annu senza esse attivu, u prughjettu hè previstu chì a nova versione ghjunghji cù assai cambiamenti, ma sta volta a liberazione di sta nova versione ùn hè micca, postu chì cum'è menzionatu à l'iniziu u prugettu era inattivu è finu à pocu fà hè statu ripresu cù chì in fondu sta versione hè un aghjurnamentu minore di u ramu 1.6.x.

Questu hè un aghjurnamentu minore ma assai anticipatu chì porta infine u travagliu tematicu dopu fattu per Project Trident. Ci sò uni pochi d'altre correzioni di bug minori chì sò stati nantu à u ramu maestru chì sò ancu inclusi cum'è a versione tichjata v1.6.0 sopra era un bellu pezzu.

È hè cusì chì sta versione di Lumina 1.6.1 arriva cù bug fixes è l'inclusione di sviluppi relativi à sustegnu di u tema. Questu include un novu tema sviluppatu da u prughjettu Trident per difettu, più e dipendenze includenu u tema di icona La Capitaine.

L'antica copia di salvezza Google Material Design Icon Themes sò sempre incluse per i sistemi operativi è e distribuzioni senza un pacchettu La Capitaine, tuttavia stamu pianificendu di rimuoverli in un certu puntu in u futuru. 
Dui binarii addiziunali sò ancu inclusi, chì pudete avè bisognu di aghjurnà i vostri script di compilazione per trattà: lumina-checkpass è lumina-pingcursor.

Cume installà Lumina desktop? 

Se vulemu installà l'ambiente desktop, hè necessariu scaricà u codice sorgente per cumincià à compilallu da quì, hè un compitu chì un novu utilizatore ùn pò micca fà, ancu se devu dì vi chì avemu una guida per realizà stu prucessu a pudemu verificà quì. 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.