Ubuntu 12.04 ESM, un Ubuntu per u più luntanu daretu

Ubuntu 12.04 ESM

U 25 d'aprile, Ubuntu 12.04 serà discontinuatu. Una longa stonda à u cuntrariu di l'altre versioni nurmali. In vista di questu, l'utilizatori chì anu o utilizanu Ubuntu 12.04 duveranu aghjurnà a so distribuzione à l'ultima versione o à Ubuntu 14.04, ciò chì preferiscenu o tuttu ciò chì hè menu traumaticu per a cumpagnia o l'utilizatore.

Canonical è a squadra Ubuntu in una tale situazione anu creatu un prugramma chjamatu Ubuntu 12.04 ESMvene à dì Ubuntu 12.04 Prolonga u Mantenimentu di Sicurezza. Un prugramma o megliu dettu serviziu per quale l'utilizatore averà più tempu per aduprà sta vechja versione di Ubuntu.

Ubuntu 12.04 ESM ùn hè più cà un serviziu di supportu, per quale Canonical furnirà versioni attuali è sicure di u kernel, aggiornamenti è patch per a vechja versione. Inoltre, in questu casu, a sucietà dietro Ubuntu offrirà aiutu per chì l'utente o l'impresa possa aggiornà a so rete intera versu e nuove versioni di Ubuntu.

Attualmente u prezzu di stu serviziu o prugramma di serviziu hè $ 150 per equipagiu persunale à l'annu, $ 750 per servitori à l'annu è $ 250 per macchine virtuali à l'annu. Ubuntu 12.04 ESM hè dighjà dispunibule in u magazinu in linea Ubuntu, qualcosa chì ci face sospettà a so permanenza trà i servizii Canonical. In dui anni u supportu di Ubuntu 14.04 finirà cum'è altre versioni non LTS di Ubuntu è se u prugramma resta, puderia esse adattatu à e versioni seguenti di Ubuntu, cusì à pocu tempu puderia avè Ubuntu 14.04 ESM o Ubuntu 16.10 ESM.

L'aghjurnamentu à e versioni recenti di Ubuntu ùn hè micca prublematicu, allora pare chì Ubuntu 12.04 ESM hè destinatu à e grande imprese o rete chì utilizanu u servitore Ubuntu 12.04 cum'è u sistema operatore principale è dunque u so aghjurnamentu pò esse più problematicu di u normale. In ogni casu, torna una volta hè dimustratu chì Ubuntu ùn hè micca solu una grande distribuzione per l'urdinatori ma ancu una bona opzione per l'imprese.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Angel Llamas dijo

    Ci hè sempre una squadra un pocu antiquata in casa chì prufitta di sta versione ...

  2.   DieGNU dijo

    Mi dispiace eh, ma pensu chì guadagnerianu in qualità cessendu di supportà tante versioni è dedicendu si à 16.04 LTS è l'attuale 16.10 al massimu, massimu un LTS più vechju per lascià u tempu per u cambiamentu è permettenu à u LTS chì hè prumessu. Ma hè un gattivu di risorse è di tempu chì puderebbenu spende per altre cose, cum'è Mir è Unity 8 support.