In u prossimu video tutoriale vi mostreraghju u modu currettu per aduprà Yumi per creà i nostri Pendrive avviabile installà l'ultima versione di Ubuntu, Ubuntu 13.04.
Yumi hè un strumentu, chì à u cuntrariu Unetbootin, ci permette di brusgià o di registrà in u listessu pendrive più di una distribuzione Linux, chì hè ideale per tutti quelli utilizatori chì amanu pruvà parechje distros soprattuttu per aduprà in u so furmatu Live da u USB stessu.
In un altru tutoriale graficu Aghju digià amparatu à aduprà stu strumentu per Windows, ancu se per via di richieste di diversi utilizatori aghju decisu di creà stu novu video tutoriale per spiegà u prucessu in un modu più faciule se hè pussibule.
In u video aghjuntu truverete tuttu u prucessu spiegatu passu à passu, da cumu si scarica l'utile da u so situ ufficiale, à u modu currettu per scaricà direttamente a distribuzione Linux chì vulemu, passendu per u prucessu di registrazione cumpletu da u pendrive o USB bootable cù a nostra distro di Ubuntu 13.04.
Se avete sempre qualchì domanda o quistione, ùn esitate micca à aduprà u cumenti di blog o da u video stessu caricatu in Canale di You Tube de Ubuntu.
Cunsiglii Pianu
Hè cunsigliatu scaricà prima Distribuzioni Linux chì vulemu arregistrà nantu à u nostru pendrive, postu chì se selezziunemu l'opzione di scaricamentu da Yumi, u prucessu di creazione dura assai, soprattuttu se avemu da arregistrà più di una distro.
Questa ultima versione di Ubuntu 13.04 hè chjamatu Custruita cutidiana è ùn hè micca una versione finale.
Se avemu da registrà più di unu Linux distro in u listessu pen driveHè di primura chì si adatti in taglia à u numeru di distribuzioni chì vulemu installà, altrimenti l'installatore ci dirà chì ùn ci hè micca spaziu per arregistrà a distro selezionata.
E distribuzioni standard di Linux di solitu occupanu intornu à u 800 Mb, cusì in a Pen drive di 2 GB pudete installà un coppiu di distros.
Yumi Hà dinò trà e so opzioni a pussibilità di installà sistema è strumenti antivirus per pudè usalli direttamente da a chiavetta USB o USB bootable.
Quandu principianu i nostri USB bootable Avemu da uttene un schermu cum'è menu da u quale pudemu accede facilmente à tutte e distros brusgiate in u supportu sopra menzionatu, in sta schermata principale di Yumi, l'opzione chì hè marcata per difettu hè di parte da u nostru discu duru, sè ùn toccu nunda in u periodu di tempu predefinitu, l'urdinatore parterà da l'unità sopra menzionata.
Infine è per finisce a raccomandazione persunale chì voi arrugà si à u nostru canale You Tube induve truverete assai più video tutoriali è esercizii pratichi per l'utilizatori principianti in Sistemi operativi Linux.
Più infurmazione - Cumu creà Live CD da una distro Linux cù Unetbootin, Cume creà USB bootable cù più distribuzioni Linux Live cù Yumi, Canale Ubunlog in You Tube
Scaricà - Yumi
23 cumenti, lasciate i toi
Interessante. Avete pruvatu Yumi sottu Wine? Funziona? Perchè ùn mi piacerebbe micca avè da installà un Windows solu per aduprà stu prugramma.
A provu è a vi dicu
Cumu hè stata a prova?
Dapoi Ubuntu aghju utilizatu multisistema, duvete aghjunghje u repositoriu è dopu hè installatu, ùn adupru micca tutte l'opzioni ma ne hà parechje, hà opzioni per scatula virtuale, genera dinò un grub4dos è permette ancu una distribuzione persistente.
Pensu chì dipende di più da e risorse di u vostru urdinatore è da u tippu di pendrive chì aduprate se avete da aduprà da quì.
Aghju utilizatu MultiSystem per un bellu pezzu è ùn m'hà mai datu prublemi.
Ùn cunnoscu micca u mo amicu, serà una questione di pruvà, chì si hè veru hè chì Yumi hè assai funzionale è funziona perfettamente.
U 05/04/2013 15:28, «Disqus» hà scrittu:
Ci hè ancu Sardu è XBoot chì sò simili, l'aghju tutti; i 2 precedenti sò elencati à u latu sinistro di categurie di a pagina Pendrivelinux.com chì avete datu. U più cumpletu pensu chì sia Sardu.
Grazie per l'infurmazioni sò sicuru chì li proveraghju.
U 06/04/2013 05:09, «Disqus» hà scrittu:
Pudete fà un tutoriale nantu à cumu brusgià un ISO per pudè utilizà ubuntu o debian cum'è s'ellu era Puppy linux o Icabian? (utilizate u pendrive in qualsiasi computer è chì i cambiamenti sò salvati in u pendrive)
Basta à brusgià l'ISO cun Unetbotin è in u fondu aghjunghje a scatula di persistenza è quantu spaziu da aduprà.
U 12/04/2013 05:43, «Disqus» hà scrittu:
ERA SIMPLE? !!! Mi hai ghjustu datu a vita, ghjurgu, avà vecu un'etbootina diversamente. Per mè, quella maghjina simile era solu brutta è guasi inutile per l'utente urdinariu, ma avete appena apertu i mo ochji 😀
Salutu, aghju vistu u video è aghju u dubbitu, seraghju capace di avvià i dui sistemi operativi o Windows 8 hè inutile ??? per piacè aiuta!
Aghju una dumanda, aghju installatu ubuntu 13.04 in a mo memoria è da quì gestu u sistema upirativu ma quandu spegnu l'urdinatore ùn salva nunda, esempiu scaricate google chrome è quandu pagallu è accendelu ùn salvu google o l'aggiornamenti chì avia dumandatu perchè accade è cumu puderia esse risoltu
Duvete arregistrallu torna nantu à un Pendrive è quandu cunfigurate l'unetbotin sottu avete da verificà a scatula di persistenza è dà a quantità di megabyte chì vulete usà per salvà dati.
Per esempiu, sè aduprate un pendrive 8 Gb pudete darle una persistenza di 4, 5 o 6 Gb in modo da avè abbastanza spaziu per travaglià cun ellu è chì e modifiche fatte in a sessione sianu salvate.
U 27 d'ottobre di u 2013 21:23 AM, Disqus hà scrittu:
ma devu aduprà un altru prugramma oltre à yumi
Per dà a so persistenza aduprate unetbootin.
U 27/10/2013 22:27, «Disqus» hà scrittu:
E cumu hè installatu o attivatu?
chì face?
Hè cum'è yumi, cercate u blog per un tutoriale cumpletu.
Duvete brusgià dinò l'iso è verificà a casella per a persistenza è a capacità.
U 27/10/2013 22:33, «Disqus» hà scrittu:
ok allora ùn usu più yumi ??
Yumi hè piuttostu di arregistrà parechji iso nantu à u listessu pendrive.
U 27/10/2013 22:43, «Disqus» hà scrittu:
va bè grazie pruvaraghju
ti ringraziu assai fransico ..