Ubuntu 13.04, Creazione di USB bootable cù Yumi (in video)

In u prossimu video tutoriale vi mostreraghju u modu currettu per aduprà Yumi per creà i nostri Pendrive avviabile installà l'ultima versione di Ubuntu, Ubuntu 13.04.

Yumi hè un strumentu, chì à u cuntrariu Unetbootin, ci permette di brusgià o di registrà in u listessu pendrive più di una distribuzione Linux, chì hè ideale per tutti quelli utilizatori chì amanu pruvà parechje distros soprattuttu per aduprà in u so furmatu Live da u USB stessu.

In un altru tutoriale graficu Aghju digià amparatu à aduprà stu strumentu per Windows, ancu se per via di richieste di diversi utilizatori aghju decisu di creà stu novu video tutoriale per spiegà u prucessu in un modu più faciule se hè pussibule.

In u video aghjuntu truverete tuttu u prucessu spiegatu passu à passu, da cumu si scarica l'utile da u so situ ufficiale, à u modu currettu per scaricà direttamente a distribuzione Linux chì vulemu, passendu per u prucessu di registrazione cumpletu da u pendrive o USB bootable cù a nostra distro di Ubuntu 13.04.

Se avete sempre qualchì domanda o quistione, ùn esitate micca à aduprà u cumenti di blog o da u video stessu caricatu in Canale di You Tube de Ubuntu.

Cunsiglii Pianu

Video tutoriale: Creazione di Ubuntu 13.04 USB bootable cù Yumi

Hè cunsigliatu scaricà prima Distribuzioni Linux chì vulemu arregistrà nantu à u nostru pendrive, postu chì se selezziunemu l'opzione di scaricamentu da Yumi, u prucessu di creazione dura assai, soprattuttu se avemu da arregistrà più di una distro.

Questa ultima versione di Ubuntu 13.04 hè chjamatu Custruita cutidiana è ùn hè micca una versione finale.

Se avemu da registrà più di unu Linux distro in u listessu pen driveHè di primura chì si adatti in taglia à u numeru di distribuzioni chì vulemu installà, altrimenti l'installatore ci dirà chì ùn ci hè micca spaziu per arregistrà a distro selezionata.

E distribuzioni standard di Linux di solitu occupanu intornu à u 800 Mb, cusì in a Pen drive di 2 GB pudete installà un coppiu di distros.

Yumi Hà dinò trà e so opzioni a pussibilità di installà sistema è strumenti antivirus per pudè usalli direttamente da a chiavetta USB o USB bootable.

Quandu principianu i nostri USB bootable Avemu da uttene un schermu cum'è menu da u quale pudemu accede facilmente à tutte e distros brusgiate in u supportu sopra menzionatu, in sta schermata principale di Yumi, l'opzione chì hè marcata per difettu hè di parte da u nostru discu duru, sè ùn toccu nunda in u periodu di tempu predefinitu, l'urdinatore parterà da l'unità sopra menzionata.

Video tutoriale: Creazione di Ubuntu 13.04 USB bootable cù Yumi

Infine è per finisce a raccomandazione persunale chì voi arrugà si à u nostru canale You Tube induve truverete assai più video tutoriali è esercizii pratichi per l'utilizatori principianti in Sistemi operativi Linux.

Più infurmazione - Cumu creà Live CD da una distro Linux cù UnetbootinCume creà USB bootable cù più distribuzioni Linux Live cù Yumi, Canale Ubunlog in You Tube

Scaricà - Yumi


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

23 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Serafinu dijo

    Interessante. Avete pruvatu Yumi sottu Wine? Funziona? Perchè ùn mi piacerebbe micca avè da installà un Windows solu per aduprà stu prugramma.

    1.    Francescu Ruiz dijo

      A provu è a vi dicu

      1.    Alberto Aru dijo

        Cumu hè stata a prova?

    2.    Juan Jose Cúntari dijo

      Dapoi Ubuntu aghju utilizatu multisistema, duvete aghjunghje u repositoriu è dopu hè installatu, ùn adupru micca tutte l'opzioni ma ne hà parechje, hà opzioni per scatula virtuale, genera dinò un grub4dos è permette ancu una distribuzione persistente.

    3.    Alberto Aru dijo

      Pensu chì dipende di più da e risorse di u vostru urdinatore è da u tippu di pendrive chì aduprate se avete da aduprà da quì.

  2.   Arcadio torres dijo

    Aghju utilizatu MultiSystem per un bellu pezzu è ùn m'hà mai datu prublemi.

    1.    Francescu Ruiz dijo

      Ùn cunnoscu micca u mo amicu, serà una questione di pruvà, chì si hè veru hè chì Yumi hè assai funzionale è funziona perfettamente.
      U 05/04/2013 15:28, «Disqus» hà scrittu:

      1.    Nasher Currao dijo

        Ci hè ancu Sardu è XBoot chì sò simili, l'aghju tutti; i 2 precedenti sò elencati à u latu sinistro di categurie di a pagina Pendrivelinux.com chì avete datu. U più cumpletu pensu chì sia Sardu.

        1.    Francescu Ruiz dijo

          Grazie per l'infurmazioni sò sicuru chì li proveraghju.
          U 06/04/2013 05:09, «Disqus» hà scrittu:

  3.   Alberto Aru dijo

    Pudete fà un tutoriale nantu à cumu brusgià un ISO per pudè utilizà ubuntu o debian cum'è s'ellu era Puppy linux o Icabian? (utilizate u pendrive in qualsiasi computer è chì i cambiamenti sò salvati in u pendrive)

    1.    Francescu Ruiz dijo

      Basta à brusgià l'ISO cun Unetbotin è in u fondu aghjunghje a scatula di persistenza è quantu spaziu da aduprà.
      U 12/04/2013 05:43, «Disqus» hà scrittu:

      1.    Alberto Aru dijo

        ERA SIMPLE? !!! Mi hai ghjustu datu a vita, ghjurgu, avà vecu un'etbootina diversamente. Per mè, quella maghjina simile era solu brutta è guasi inutile per l'utente urdinariu, ma avete appena apertu i mo ochji 😀

  4.   Louis Hernandez dijo

    Salutu, aghju vistu u video è aghju u dubbitu, seraghju capace di avvià i dui sistemi operativi o Windows 8 hè inutile ??? per piacè aiuta!

  5.   vitturi dijo

    Aghju una dumanda, aghju installatu ubuntu 13.04 in a mo memoria è da quì gestu u sistema upirativu ma quandu spegnu l'urdinatore ùn salva nunda, esempiu scaricate google chrome è quandu pagallu è accendelu ùn salvu google o l'aggiornamenti chì avia dumandatu perchè accade è cumu puderia esse risoltu

    1.    Francescu Ruiz dijo

      Duvete arregistrallu torna nantu à un Pendrive è quandu cunfigurate l'unetbotin sottu avete da verificà a scatula di persistenza è dà a quantità di megabyte chì vulete usà per salvà dati.
      Per esempiu, sè aduprate un pendrive 8 Gb pudete darle una persistenza di 4, 5 o 6 Gb in modo da avè abbastanza spaziu per travaglià cun ellu è chì e modifiche fatte in a sessione sianu salvate.

      U 27 d'ottobre di u 2013 21:23 AM, Disqus hà scrittu:

      1.    vitturi dijo

        ma devu aduprà un altru prugramma oltre à yumi

        1.    Francescu Ruiz dijo

          Per dà a so persistenza aduprate unetbootin.
          U 27/10/2013 22:27, «Disqus» hà scrittu:

          1.    vitturi dijo

            E cumu hè installatu o attivatu?
            chì face?


          2.    Francescu Ruiz dijo

            Hè cum'è yumi, cercate u blog per un tutoriale cumpletu.
            Duvete brusgià dinò l'iso è verificà a casella per a persistenza è a capacità.
            U 27/10/2013 22:33, «Disqus» hà scrittu:


          3.    vitturi dijo

            ok allora ùn usu più yumi ??


          4.    Francescu Ruiz dijo

            Yumi hè piuttostu di arregistrà parechji iso nantu à u listessu pendrive.
            U 27/10/2013 22:43, «Disqus» hà scrittu:


          5.    vitturi dijo

            va bè grazie pruvaraghju


  6.   Gugliermu dijo

    ti ringraziu assai fransico ..

bool (veru)