Ubuntu 15.04 Vivid Vervet, piccula guida per goffi

Ubuntu 15.04 Vivid Vervet, piccula guida per goffiQualchì ora fà avemu finalmente cunnisciutu l'ultima versione stabile di Ubuntu. Chjamatu Ubuntu 15.04 Vivid Vervet chì porta interessanti miglioramenti non solu in l'aspettu graficu ma ancu in altri aspetti chì facenu di sta distro una di e migliori opzioni per l'utilizatori principianti o chì simpliciamente ùn volenu micca cumplicà a so vita per fà cumpetenze ripetitive.

Ubuntu Vivid Vervet incorpora l'ultimu kernel Linux stabile, 3.19, ancu se pudemu aduprà Linux 4.0 cum'è a cumunità Ubuntu ci hà furnitu.

Inoltre, Unity è u restu di i sapori di a distribuzione anu inclusu i menu di a finestra nantu à a barra superiore di a finestra. Finu avà eranu inseriti in a barra superiore di u desktop, ma avà ponu esse in a finestra stessa.

Inoltre, sta versione hà Systemd, un daemon di startup chì hà da gestisce tutti i prucessi di startup cusì accelerendu u sistema.

Unity ghjunghje à a versione 7.3, una versione assai matura chì incorporerà Compiz 0.9.12 in più di l'integrazione di i menu.

Ubuntu 15.04 Vivid Vervet mette à ghjornu l'applicazioni abituali ch'ellu offre dighjà cum'è LibreOffice, Firefox, Thunderbird, Evince, Nautilus, ecc ... à l'ultima versione stabile, in casu di Firefox per esempiu serà a versione 37, in LibreOffice serà 4.3.2.2, ecc ...

Inoltre, i sviluppatori truveranu Ubuntu Make cum'è l'ambiente di sviluppu predefinitu. Un ambiente chì hè statu lanciatu pochi mesi fà è chì diventa più stabile è cù più strumenti.

Per uttene una maghjina di discu di sta versione, a pudete truvà quì, ancu se vulete pruvà altri sapori, vi daraghju i torrents di download quì sottu:

Installazione di Ubuntu 15.04 Vivid Vervet

U prucessu d'installazione di Ubuntu hè assai sèmplice, per quelli di voi chì avete dighjà installatu Ubuntu, u cambiamentu ùn hè micca sustanziale, tuttavia in questa versione u prucessu hè statu simplificatu ancu di più sè pussibule.

Per installallu, brusgemu l'immagine di u discu in un discu, l'inserimu in u pc è u riavviemu, assicurendu chì u pc stivali da u cd o dvd. Dunque dopu avè principiatu u prugramma di stallazione, un ambiente di scrittore simile à Ubuntu apparirà cù una finestra chì ci dumanderà a lingua è se vulemu "pruvà Ubuntu" o "installallu".

Installazione di Ubuntu 15.04

In u nostru casu clicchemu "Installà Ubuntu" è una altra finestra apparirà chì verifica i requisiti di u nostru urdinatore. S'ellu hè conforme, una finestra cum'è a seguente apparirà, altrimenti apparerà in rossu. Se vulemu fà una stallazione ràpida, deselezziunemu e caselle quì sottu è fate cliccà "dopu".

Installazione di Ubuntu 15.04

A schermata di partizionamentu di u discu apparirà, se vulemu fà una installazione pulita lascemu l'opzione di "Cancellà u discu è installà Ubuntu" ma pudemu sceglie altre opzioni, secondu ciò chì vulemu, avà, sapemu chì in ogni casu, qualsiasi cambiamentu hè irrecuperabile. Se vulete più infurmazione pudete cunsultà questu guida chì ti scrivimu.

Installazione di Ubuntu 15.04

Dopu avè marcatu l'opzioni di discu, prememu prossimu è a schermata di u fuso orariu apparirà, in u mo casu, essendu da Spagna, "Madrid" è u prossimu quadru.

4

Avà selezziunemu a tastiera è a lingua, dopu prememu prossimu.

5

Avà hè ora di creà l'utilizatori.

Installazione di Ubuntu 15.04

In questu casu Ubuntu permette solu à u principiu di creà un utilizatore unicu chì serà amministratore, inseremu i nostri dati è sceglite cumu cumincià a sessione, dopu cliccemu dopu. TRE IMPURTANTE !! Ùn vi scurdate di a parolla d'intesa, sè pudete scrive nantu à un pezzu di carta.

E dopu questu l'installazione di Ubuntu 15.04 Vivid Vervet inizierà.

8

Ancu se ci vole pocu tempu per installallu, vi dà u tempu di preparà un caffè o di andà à fà qualcosa mentre l'installazione hè fatta, chì à a fine apparisce una finestra dumandendu se vulete riavvià o cuntinuà, ùn ci hè nisun periculu è pudete perde u tempu chì vulete. Una volta finita, appughjà u buttone "Restart" è caccià u discu in modu chì l'installazione ùn riparte micca.

6

Ubuntu 15.04 Vivid Vervet Post-Installazione

Avemu dighjà Ubuntu 15.04 Vivid Vervet, allora avà duvemu sintonizzallu. A prima cosa chì faremu hè di apre un terminale premendu u tastu Control + Alt + T

Quì scrivemu i seguenti:

sudo add-apt-repository ppa:atareao/atareao

sudo add-apt-repository ppa:webupd8/webupd8

sudo apt-get update

sudo apt-get upgrade

E cuminciamu a stallazione di prugrammi:

sudo apt-get install oracle-java7-installer

Questu serà installatu Java

sudo apt-get install adobe-flashplugin

Questu installerà u plugin flash per u nostru navigatore.

sudo apt-get install vlc

Questu installerà u prugramma multimedia VLC

sudo apt-get install gimp

Questu installerà u prugramma Gimp

sudo apt-get install unity-tweak-tool

Questu installerà Unity Tweak nantu à u sistema per configurà è mudificà u desktop Unity.

sudo apt-get install calendar-indicator

Questu installerà un calendariu chì hè sincronizatu cù i nostri calendarii cum'è iCalendar.

sudo apt-get install my weather-indicator

Questu installerà un indicatore di tempu, per quelli chì volenu sapè. Avemu spiegatu di recente quì cumu cambià tema di scrittore, qualcosa d'utile in casu chì ùn vi piaci micca a nova interfaccia di Ubuntu 15.04 Vivid Vervet.

Avà andemu in Configurazione di Sistema è andemu in a tabulazione "Sicurezza è Privacità", Quì configureremu u sistema cum'è a videremu adatta per prutege i nostri dati. Riturnendu, andemu avà in "Software è Updates" è selezziunate a tabulazione "Driver supplementari"I cuntrolli chì vulemu chì u nostru sistema utilizi, prememu vicinu è pudemu dì chì avemu u nostru sistema prontu è prontu à fà lu vulà.

Pudete pensà à qualcosa d'altru da fà dopu l'installazione di ubuntu 15.04 Vivid Vervet?

cunchiusioni

Dopu tuttu què, avemu dighjà u nostru Ubuntu 15.04 Vivid Vervet per falla funzionà à piena capacità, avà lasciu u restu in e vostre mani. Sò chì ci sò cose essenziali chì avemu scurdatu cumu installà un IDE o un monitor di sistemaTuttavia, tali cose sò destinate à un utilizatore avanzatu è sta guida hè per un utilizatore principiante, da quì a mancanza di alcuni temi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

29 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Fred Yasikov dijo

    Benchì ùn mi piaci micca u nome di u postu "guida per Clumsy", nimu ùn hè natu sapendu mr amministratore.

  2.   muscu dijo

    Cusì chì una guida per TORPES se hè in modalità live.

  3.   Sergio dijo

    Hello,

    Sò chì hè una guida per goffi (cattivu nome ...) è chì a maiò parte di a ghjente ùn hà micca abbastanza cunniscenza per gestisce u so urdinatore solu, ma cunsiglii. Inizià una installazione installendu Java è Flash hè ... da u mo puntu di vista, a cosa peghju da fà.
    Ùn sò micca cunnisciutu di u supportu html5 in i navigatori ubuntu, ma incuraghjendu e persone senza cunniscenza à installà java / flash, u duo dinamicu di prublemi di sicurezza è prestazioni, ùn pare micca a megliu raccomandazione per cumincià.

  4.   pabloapariciosanchez dijo

    Un suggerimentu: Ùn diceraghju micca se u titulu o ciò chì installà hè ghjustu o sbagliatu, ma vi ricumandemu d'utilizà "unetbootin" per creà un pendrive avviabile è installà u sistema. L'aghju fattu ieri per installà Ubuntu Mate è funziona perfettamente. Nisun bisognu di brusgià un DVD.

    Se ùn ne sapiate micca, fate una prova.

    1.    chuii4u dijo

      Inoltre se migrarete da Windows à Linux o aduprate WINE, ci hè Universal USB Installer, assai più cumpletu di UNetbootin.

    2.    jcmr dijo

      hè currettu, ùn avete micca bisognu di un DVD per installà u SO. è suggerissi ancu di cambià u nome di u postu.

  5.   chencho9000 dijo

    Passu di Ditrojoping: B. Staraghju una longa stagione appughjatu nantu à u cunfortu è piacevule lettinu di Kubuntu è finisceraghju ancu per dà qualcosa per elli (hè ora di scioglie qualchì soldu)

  6.   Rodolfo dijo

    U titulu mi paria un pocu bonu, seria statu megliu "Guida per noobs"

    Chì ci hè a differenza trà "Ubuntu" è "Ubuntu Server" ???

  7.   M.dane dijo

    Sò d'accordu cù i cumenti. Più chè per goffi seria una guida per i principianti.

  8.   Alberto dijo

    U cumandimu "sudo add-apt-repository ppa: webupd8 / webupd8" ùn hè micca currettu, è ricumanderaghju di installà java 8, postu chì hè a versione più stabile è aggiornata (http://tecadmin.net/install-oracle-java-8-jdk-8-ubuntu-via-ppa/)

    Saluti

  9.   Marcos dijo

    Dumanda Rookie, cumu creà un lanciatore. Aghju pruvatu à installà u gnome-panel. E dopu creanu u ligame (gnome-desktop-item-edit ~ / Desktop –create-new) è dopu prependendu sudo à u cumandamentu, ma ùn face nunda (mancu un errore, cum'è quandu avete bisognu di permessi da su), in fattu à pocu tempu per installà gnome-panel hà saltatu un errore.

  10.   Marcos dijo

    Mi rispondu, aghju finitu di installà Arrow. Aghju generatu u ligame selezziunendu u fugliale da u nautilus (cù u so), à quale dopu aghju aghjuntu l'estensione .desktop (perchè imaginu chì ùn aghju micca fattu u ligame currettamente cù Arrow è ùn l'aghju micca messu) ...

  11.   Marcos dijo

    Scusate, mi sò sbagliatu, vulia dì Arronax no Arrow.

  12.   Aurelio dijo

    aiutu !!! Sò unu di i goffi. Ubuntu 14.04 offre di installà a nova versione. Aghju seguitatu i so cunsiglii è avà u pc ghjunghje à u puntu di dumandà u codice d'accessu, dopu mustrà un schermu scuru per sempre!. U listessu accade se provu à entrà cum'è ospite. U PC funziona nurmalmente cù Windows ... Un cunsigliu? ... Grazie

  13.   Francisco Castrovillari dijo

    Se avete una copia di i vostri fugliali, scaricate a versione 15.04 in un cd in diretta, per a vostra architettura, è reinstallate da u dvd scaricatu, vede s'ellu vi dà l'opzione di riparà. Questu accade di solitu cù u gestore di l'aggiornamentu per i cambiamenti di distribuzione. I cambiamenti valenu sempre a pena di fà da un dvd d'installazione, o da un pendrive avviabile, cù l'immagine iso. Furtuna

  14.   Lautaro dijo

    Salute, sò un novu per Ubuntu, aghju avutu a versione 14.12 di lubuntu installata è pochi ghjorni fà aghju scaricatu l'aggiornamentu 15.04, ma avà ogni volta chì accende u pc, ferma in modu suspesu finu à chì toccu u buttone di accensione. torna è u login finisce. Qualchissia sapi perchè accade questu?

  15.   Fernando dijo

    Goffa ...

  16.   D2U2 dijo

    Salute, adupru ubuntu 15.04 dapoi ghjorni, tuttu va bè, applica cumpletamente a mudificazione macbuntu è aghju solu un bug in u mo ambiente, u mo prublema hè chì ùn vedu micca l'indicatore di fonte d'entrata attuale in a barra di menu, ancu ancu se aghju a casella marcata per mostrà in "Impostazioni di u Sistema / Tastiera / Input di Testu" grazie à quellu chì prova à aiutà ...

  17.   m henry korea dijo

    Aghju 81 anni è ùn sò micca disturbatu da i vostri cuncetti congratulazioni per u vostru modu di esse è se credi o sì ùn credi micca chì ci sia un creatore di l'universu vogliu aiutà ti in tuttu. Grazie cun tuttu u mo core ringraziu ùn lasciate micca i vostri pedi esce da u vostru modu grazie. avvedeci

  18.   Linux succhia dijo

    fà li saltà e puttane

    1.    MANUEL BLANCO MONTERO dijo

      %> LINUX = HÈ QUALITÀ & BONU U SOLU MALU CHE SCADE DOPO 1 ANNI E DISTRIBUZIONI ULTIMU MENU DI Q WINDOWS L 'AGGIORNAMENTI VULLU UNISCIÀ TUTTE LE DISTRIBUZIONI PER PORTÀ QUALCUNA CÙ PIÙ SUPPORTU STAMPANTE & SACANER -> I HAY DEN ANNI Linux Unut / Mi piace perchè ùn hè micca infettatu di nunda è chì cercu e pagine Super Nude Girs! - È aghju messu Rotten PenDriver in u Virus di u Guvernu, Nunda Accade Da a Polizia Linux hè u Massimu Creatu da l'Unione di e Persone Q Ùn Dumanda Nulla in Ritorna, solu Q Usu Falla Cunnosce

  19.   Jose Ramon dijo

    installate oracle -java 7 ùn installa micca———- Adobe nè unità-tweak-tool nè è u mo clima ùn sò micca ricunnisciuti

  20.   jose ramon-hipotux dijo

    dopu avè installatu tuttu questu ubuntu 15.04 hè sempre lentu ma lentu cum'è una tartaruga

  21.   Dimitris dijo

    Pensu chì era eiu chì andava pianu, sò statu cun un amicu per ch'ellu mi pudessi fighjà, ma vecu chì l'altri ancu. Aghju un altru prublema, mi taglia assai faciule. I temi Youtu sò storie per a nipote. è aghju un mumentu duru o classi di musica

  22.   Jose Rosane dijo

    Salute à tutti, micca tuttu ciò chì luccica hè bonu. Dopu l'installazione di tutti i repositori è chì pare bellu, apparisce affissi di prublemi cù u sistema, parechji affissi chì diventanu fastidiosi postu ch'elli devenu invià è segnalà errori. Saluti è sò sempre aduprendu Ubuntu

  23.   Wilkin dijo

    Bona notte, culleghi, aghju una dumanda, bè, ùn possu micca stallà sta dumanda per prugrammà.

  24.   EDGAR PINA dijo

    grazie per u goffu .... arricurdatevi secondu u babbu di a fisica ... site ignurante di ciò ch'e cunnoscu, è sò ignurante di ciò chì sapete ...... COSU SI RICEVE È DI DÀ ..... U MEU PROFESSORE DI SENZA OFFENDING SCUSANDU SI DICE CHE DIVENDI SPIEGÀ ASSUMI CH ARE SONU BRUTI O QUANDU FATE UN ROBOT ...

  25.   Albert Català Casulleras dijo

    Salute, avete qualchì sperienza in l'installazione di questu Ubuntu nantu à un Intel Nuc? Cumbattu è ùn ci hè manera di fà u travagliu, hè una nova 5a generazione I5 (sò dighjà nantu à a 6a), hè un Mini PC

    A volte aghju prublemi cù i grafichi, à volte, dopu l'installazione si riavvia da sè, aghju pruvatu parechje ISO è cù parechji prugrammi (USB Creator, UNETBootin ...)

    Gracias