Ubuntu 18.04 ghjunghje à a fine di u so ciclu di vita, a menu chì ùn aduprate micca a versione maiò

Sapori di Ubuntu 18.04

Pocu più di trè anni fà, Canonical hà lanciatu a famiglia Bionic Beaver di u vostru sistema upirativu. Hè ghjuntu in aprile 2018, allora a versione principale hè stata chjamata Ubuntu 18.04 è u restu di i sapori aghjunghjenu a listessa numerazione à i so nomi rispettivi. Cum'è e versioni d'aprile di anni pari, questa era una versione LTS, chì significa chì sò supportati per un tempu più longu, ma micca tutti i sapori sò supportati per cinque anni.

I cinque anni di supportu sò solu per a versione principale, vale à dì, quella chì GNOME usa è u nome hè solu Ubuntu. U restu, Kubuntu, Lubuntu, Xubuntu, Ubuntu MATE, Ubuntu Budgie, Ubuntu Studio è Ubuntu Kylin sò supportati per trè anni, cusì, dighjà in Maghju 2021, anu arrivatu à u fine di u so ciclu di vita. L'ultimu aghjurnamentu di mantenimentu per elli era u 18.04.5, d'Agostu 2020, ma anu continuatu à riceve novi pacchetti è patch finu à u 30 d'aprile scorsu.

Ubuntu 18.04 continuerà à esse supportatu. U restu duverà aghjurnà

L'utilizatori chì anu sempre aduprendu un gustu di Ubuntu 18.04 Bionic Beaver anu da aghjurnà avà. Personalmente, ricumanderaghju di fà una copia di salvezza di i vostri fugliali impurtanti è fà una installazione pulita, postu chì hè prubabile chì qualchissia utilizessi una versione 32-bit, ùn sia più supportata, è ci sò qualchi sapori chì anu ancu cambiatu l'ambiente graficu, cum'è Ubuntu Studio, chì hà continuatu à aduprà KDE Plasma, è Lubuntu, chì hè andatu à LXQt.

In quantu à chì versione installà, se un LTS era adupratu, a cosa logica hè di pensà chì un altru Supportu à Long Terminu hè preferitu, dunque u saltu seria à Focal Fossa (20.04). Se decidite aduprà a versione più aggiornata, questu hè u 21.04 chì hè ghjuntu pocu più di duie settimane fà. Da quale ùn aghju micca caricatu hè da Ubuntu 18.04, a versione principale, postu chì Hirsute Hippo pare una versione di più transizione di solitu, ma Ubuntu continuerà à gode di supportu per altri dui anni. Sceglite ciò chì sceglite, hè un must aghjurnà avà.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.