Canonical segue un'ora di strada quasi inalterabile in tutte e so versioni. D'aprile è d'ottobre lancianu una nova versione di u so sistema upirativu, è subitu dopu u sviluppu principia è ci dicenu cumu si chjamerà è quandu u prossimu serà liberatu. Quasi inalterabile, perchè sta volta anu cambiatu qualcosa, u tempu, è ùn anu micca aspettatu post a data di liberazione di Ubuntu 22.04 LTS è u restu di i ghjorni designati, cum'è u congelamentu di e funzioni è a beta.
Ubuntu 22.04 LTS serà isciutu u 21 d'aprile di u 2022. Circa u 20 d'aprile è l'ottobre hè quandu e nuove versioni sò liberate, dunque in questu sensu ùn ci hè micca surpresa. Ciò chì culpisce hè chì anu publicatu a foglia di strada JAdjetivo JAnimal quandu ci fermanu guasi dui mesi prima di u lanciu di Impish Indri. Significherà qualcosa?
Ubuntu 22.04 LTS serà liberatu u 21 d'aprile 2022
A verità hè chì u sviluppu ùn pò micca principià avà perchè i cambiamenti sò fatti nantu à a versione precedente, è chì unu ùn hè ancu statu liberatu, ma pare chì Canonical hà fretta. Qualunque sia a ragione, u fattu hè chì anu publicatu l'infurmazioni, è dice u seguente:
- 21 d'ottobre: ISOs saranu dispunibili.
- 23 dicembre: settimana di prova (Ubuntu Testing Week).
- 24 ferraghju: congelazione di e funzioni.
- 3 di marzu: settimana di prova.
- 17 di marzu: UI si congela.
- 24 di marzu: congelamentu di u kernel, funzioni è ducumentazione
- 28 di marzu: Beta Freeze è Hardware Enablement.
- 31 di marzu: beta.
- 7 d'aprile: congelazione di u kernel.
- 14 aprile: Congelazione Finale, Candidatu di Rilasciu.
- 21 aprile: lanciamentu di a versione stabile.
In quantu à e novità, si prevede chì aduprarete GNOME 42, postu chì à un certu puntu devenu saltà una versione per ritardà GNOME 40 è ùn ci hè micca megliu tempu ch'è in un LTS, è averemu probabilmente novu installatore. Tempu per cunnosce e nutizie chì avemu, ancu s'elli anu datu a data di lanciamentu prima di u tempu.
Un cummentariu, lasciate u vostru
Saluti, Ubuntu serà sempre un sistema upirativu faciule d'installà è di uperà, l'aghju utilizatu in parechje occasioni è spergu di usà di novu, intende di scaricà è stallà sta versione, grazie per quellu sistema operatore, bona sera.