Ubuntu arregistrarà i dati da u vostru urdinatore ancu se micca per scopi maliziosi

Sfondu di u logu Ubuntu

A cuntruversia trà Ubuntu è a privacy hè sempre stata assai vicina, micca solu per via di a cuntruversia di l'ambiti di Amazon ma ancu per via di u rifiutu di Canonical di cambià u tippu di licenza Ubuntu o di e lagnanze apparse per via di l'usu di u nome Ubuntu o di u logò. Ubuntu nantu à altre distribuzione. Parechji casi chì facenu chì i più difensori di l'utenti di u Software Libru ùn usinu Ubuntu cum'è u so sistema upirativu principale.

E questu ùn serà micca tuttu. Durante sta settimana Ubuntu hà annunziatu chì aghjunghje nuove funzioni in Ubuntu per a registrazione di dati in urdinatori persunali. Questu hè, per catturà informazioni nantu à ciò chì facemu nantu à i nostri computer.

Ma sta volta ùn serà micca un attaccu contr'à a privacy di l'utilizatore ma serà una nova funzione chì serà utilizatu per migliurà u sviluppu di Ubuntu è u restu di u so software. Cusì, a raccolta di dati serà anonima, l'indirizzu IP ùn serà micca raccoltu è ancu i dati saranu generichi cum'è u processatore chì usamu, u tempu di installazione, sì simu cunnessi à a rete o micca, ecc ...

Mandendu sti dati serà una opzione per l'utilizatoreIn altre parolle, una finestra di dialogu apparirà dumandendu se vulete o micca participà à u prugramma.

Da Ubuntu hè statu infurmatu chì l'usu di i dati serà per u miglioramentu di Ubuntu, migliurà i tempi di stallazione, funziunamentu cù certu hardware è ancu l'usu o micca di certe applicazioni chì sò installati in Ubuntu cum'è parte di a distribuzione.

Personalmente pensu chì sta nova caratteristica aiuterà u sviluppu Ubuntu ma dinò hà da alzà parechje vechje ferite in relazione à a cattura o micca di dati privati. A cuntruversia hè servita, ma Ubuntu cambierà veramente i so piani cum'ellu hè accadutu cù i scopi? Aiuterà sta raccolta di dati? Chi pensi?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

6 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   daJandro dijo

    Ummm ....

  2.   Induve dijo

    Attualmente quandu ci hè un errore ubuntu dumanda se vulete mandà l'errore cù i dati è per autorizà l'inviu duvete mette a password di root, serà qualcosa peribile?

  3.   Michael Rohde dijo

    Va bè, ... .. mi piglianu per un idiota? Cercu un altru OS chì sicuramente ci hè !!!

  4.   Gerardo Herrera placeholder image dijo

    I "cattivi pannelli" stanu uccidendu Ubuntu?

  5.   Andrew Misiak dijo

    S'ellu hè anonimu, sò pienu d'accordu per furnisce queste informazioni.

  6.   Chaparral dijo

    Ognunu sà chì per natura tutti l'urdinatori tendenu à cumunicà trà di elli. À tal puntu chì eiu, in particulare, ùn salvu nunda, assolutamente nulla, nantu à u mo urdinatore, ancu se avessi da criptà certi fugliali, ùn aghju micca fiducia in un bon piratariu. Dunque sta misura ùn m'importa micca. Debian ne face ancu qualcosa di simile à u tempu d'installà. Se ci hè qualcosa di privatu chì vi riguarda solu, ùn la salvate micca nantu à u vostru urdinatore.

bool (veru)