A cuntruversia trà Ubuntu è a privacy hè sempre stata assai vicina, micca solu per via di a cuntruversia di l'ambiti di Amazon ma ancu per via di u rifiutu di Canonical di cambià u tippu di licenza Ubuntu o di e lagnanze apparse per via di l'usu di u nome Ubuntu o di u logò. Ubuntu nantu à altre distribuzione. Parechji casi chì facenu chì i più difensori di l'utenti di u Software Libru ùn usinu Ubuntu cum'è u so sistema upirativu principale.
E questu ùn serà micca tuttu. Durante sta settimana Ubuntu hà annunziatu chì aghjunghje nuove funzioni in Ubuntu per a registrazione di dati in urdinatori persunali. Questu hè, per catturà informazioni nantu à ciò chì facemu nantu à i nostri computer.
Ma sta volta ùn serà micca un attaccu contr'à a privacy di l'utilizatore ma serà una nova funzione chì serà utilizatu per migliurà u sviluppu di Ubuntu è u restu di u so software. Cusì, a raccolta di dati serà anonima, l'indirizzu IP ùn serà micca raccoltu è ancu i dati saranu generichi cum'è u processatore chì usamu, u tempu di installazione, sì simu cunnessi à a rete o micca, ecc ...
Mandendu sti dati serà una opzione per l'utilizatoreIn altre parolle, una finestra di dialogu apparirà dumandendu se vulete o micca participà à u prugramma.
Da Ubuntu hè statu infurmatu chì l'usu di i dati serà per u miglioramentu di Ubuntu, migliurà i tempi di stallazione, funziunamentu cù certu hardware è ancu l'usu o micca di certe applicazioni chì sò installati in Ubuntu cum'è parte di a distribuzione.
Personalmente pensu chì sta nova caratteristica aiuterà u sviluppu Ubuntu ma dinò hà da alzà parechje vechje ferite in relazione à a cattura o micca di dati privati. A cuntruversia hè servita, ma Ubuntu cambierà veramente i so piani cum'ellu hè accadutu cù i scopi? Aiuterà sta raccolta di dati? Chi pensi?
6 cumenti, lasciate i toi
Ummm ....
Attualmente quandu ci hè un errore ubuntu dumanda se vulete mandà l'errore cù i dati è per autorizà l'inviu duvete mette a password di root, serà qualcosa peribile?
Va bè, ... .. mi piglianu per un idiota? Cercu un altru OS chì sicuramente ci hè !!!
I "cattivi pannelli" stanu uccidendu Ubuntu?
S'ellu hè anonimu, sò pienu d'accordu per furnisce queste informazioni.
Ognunu sà chì per natura tutti l'urdinatori tendenu à cumunicà trà di elli. À tal puntu chì eiu, in particulare, ùn salvu nunda, assolutamente nulla, nantu à u mo urdinatore, ancu se avessi da criptà certi fugliali, ùn aghju micca fiducia in un bon piratariu. Dunque sta misura ùn m'importa micca. Debian ne face ancu qualcosa di simile à u tempu d'installà. Se ci hè qualcosa di privatu chì vi riguarda solu, ùn la salvate micca nantu à u vostru urdinatore.