"Ubuntu Budgie" 16.04 (attualmente Budgie-Remix) avà dispunibule

Budgie-Remix, Ubuntu Budgie prestu prestu

Hè un peccatu, ma ùn hè micca venutu da i capelli. Cinque ghjorni dopu a liberazione di Ubuntu 16.04 LTS Xenial Xerus è di tutti i so sapori ufficiali, David Mohammed hà u piacè annunzià a liberazione ufficiale di Budgie-Remix 16.04. È chì ùn hè micca ghjuntu à tempu? Ebbè, tuttu pare indicà chì Budgie-Remix serà rinominatu Ubuntu Budgie da a versione 16.10, dunque ùn hè micca diventatu parte di a versione d'aprile è ùn serà micca una versione Long Term Support (LTS) finu à a prossima volta, chì serà a versione 18.04 chì serà liberata in aprile 2018

Budgie-Remix o Ubuntu Budgie, cum'è preferite, hè in sviluppu da parechji mesi è hè avà dispunibule per u scaricamentu è l'installazione. Hè basatu annantu à Ubuntu 16.04 LTS è usa l'ambiente graficu Budgie da u Prughjettu Solus. Ma chì si basa nantu à una versione LTS ùn la face micca cusì automaticamente, allora u so supportu serà di 18 mesi è micca i 3 anni di sapori Ubuntu o i 5 anni di supportu per i patch è l'aggiornamenti di a versione standard.

Ubuntu Budgie serà una realità in «Yakkety Yak»

Avà chì a versione Ubuntu Budgie hè stata ufficializata, a squadra di sviluppatori hè quì preparendu a prossima versione, una versione 16.04.1 chì serà liberata in circa trè mesi. Logicamente, a prossima versione di Ubuntu Budgie serà basata nantu à Ubuntu 16.04.1, un aghjurnamentu chì serà liberatu versu u listessu tempu.

Ma pare chì l'attuale squadra Budgie-Remix hà da travaglià senza interruzzione per i prossimi mesi perchè, cum'è i sviluppatori Ubuntu, dighjà anu cuminciatu à travaglià ancu per a versione 16.10 Yakkety Yak, chì serà a so ghjunta ufficiale à a squadra Ubuntu. A prima versione Alpha serà esciuta di lugliu. Ancu se a pigliamu tutti per fintantu, duveremu ancu aspettà per vede s'ella diventa finalmente Ubuntu Budgie è, sì, a versione Ubuntu Budgie 16.10 hè prevista per u 20 d'ottobre.

scaricare


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.