Ubuntu cambierà u nome di l'interfaccia di rete

Interfaccia di reteDurante a settimana scorsa si hè tenutu u Summit in linea di Ubuntu induve sò stati discututi vari obiettivi da soddisfà in e prossime versioni di Ubuntu. Unu chì avemu digià scontru, cumu hè aduprendu GCC 5. Altre decisioni sò sempre in discussione ancu se u fattu di a discussione riprisenta un passu in avanti. A) Iè unu di i temi di discussione hè u rinominazione di l'interfaccia di rete.

Attualmente quandu u sistema si riferisce à i dispositivi di rete, nomi cum'è Eth0, Eth1, Wlan0, Wlan1, ecc ... L'idea hè di cambià stu standard in modu chì altri nomi o un altru sistema sia adupratu per rinominà l'interfaccia di rete.

À u mumentu sò stati pruposti trè metudi per cambià u sistema di numinazione di l'interfaccia di rete

L'idea hè stata lanciata da Martin Pitt attraversu a lista di mailing sviluppu è finu à avà solu trè pruposte accettabili sò state sottumesse. Una di queste pruposte deve esse basata nantu à l'indirizzu MAC di u dispositivu, questu hè quellu chì hè adupratu attualmente è hè statu adupratu per un bellu pezzu. L'altra alternativa hè di aduprà i nomi di l'interfaccia di rete chì u Bios utilizza, dunque seria una copia o ligame di i nomi di bios. U terzu metudu seria basatu annantu à un sistema ibridu, un sistema cunnisciutu cum'è Ifname chì si basa nantu à un software chì genera nomi aleatorii basati annantu à u firmware o BIOS di u sistema, in casu di fallimentu, u sistema utilizaria l'indirizzu MAC.

Quessi sò i metudi pruposti, metudi chì sò stati pruvati è chì sò i più affidabili ma a Comunità ùn hà ancu guvernatu, allora forse u nome di l'interfaccia di rete hè qualcosa di longu chì ùn videremu micca per un bellu pezzu o Almenu finu à u boom IoT, un ripensamentu di l'indirizzi di u dispositivu serà necessariu, cum'è avemu avutu u prublema IPv4 pocu tempu fà.

Personalmente, opterebbe per u terzu metudu, tuttavia i dettagli tecnichi ùn sò micca ben sviluppati allora ùn sò micca cunuscente di i prublemi tecnichi. Vi teneremu à l'ughjettu perchè una mudificazione à questu puntu serà impurtante per assai software Ubuntu, script è modi di travagliu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   vice-sviluppatore dijo

    Pensu chì Ubuntu piglia assai decisioni chì, ancu se pò esse fattu da un esempiu Distro per i principianti in Linux, va assai luntanu à i percorsi chì l'altri viaghjanu.

    A faranu cù Snappy Core, è l'anu fatta cù a so Unità, chì à a fine, era solu una questione di tempu per l'utenti di abituassi.