Ubuntu Mate 16.04 rinfurzerà a so apparizione

ubuntu_mate_logo

MATE hè unu di i scrittori più cunnisciuti in Linux. A so fama hè venuta per u so design simile à Gnome2 chì parechji cunsideranu u so successore. A so espansione hà righjuntu guasi tutte e distribuzioni Linux cunnisciute è senza dubbitu nantu à i so propri meriti, dapoi hè unu di i scrivani più leggeri è in listessu tempu cun un aspettu più cumpiitu chì esiste.

Ubuntu hè una di e distribuzioni chì hà sappiutu accoglie stu desktop cun grande successu in a so distribuzione, è a prossima edizione di questu, 16.04 MATE, venerà cun nutizie assai interessanti in quantu à a sezione visuale. Di Decorazione Laterale di u Cliente è Barra di Intestazione GTK vi parlemu.

ubuntu-mate-16.04

Attraversu una maghjina chì Martin Wimpress, sviluppatore MATE, hà publicatu nantu à u so prufilu Google+, pudemu vede cumu pare a seconda beta, chì hè in preparazione per a fine di questu mese, chì include Decorazione Latu Client (CSD). Sè vo fighjate à u scrivanu ogni ombra hè resa è in l'applicazioni chì presentanu supportu, a so dimensione pò esse adattata. E superposizioni sò ancu disegnate currettamente grazie à CSD ancu se pò ancu esse eseguitu senza ellu, ancu senza ombre cume sarebbe logicu in stu casu. Fighjate dinò à i bordi di e finestre, chì manca u difettu di l'angulu neru chì apparisce nantu à u desktop predefinitu di Ubuntu cù CSD.

L'integrazione ghjunghje ancu à i buttoni, e barre di scorrimentu o i temi di GTK2 è GTK3, chì parenu oramai assai megliu allineati. Gran parte di u travagliu hè statu ancu avanzatu in Qt4 è Qt5 è a so integrazione cù i widgets. Tuttu què darà una grande consistenza in l'aspettu finale di u desktop indipendentemente da l'utensile chì hè adupratu per u so cuncepimentu.

Un altru cumpunente di a dicurazione di l'uffiziu ma micca discuttu cum'è spessu sò barre di intestazione o barre di capu. In questu casu hè pussibule apprezzà cumu pò esse allineati trà l'applicazioni è altri senza alcuna difficultà.

Cù stu sviluppu chì Wimpress ci hà presentatu, pare chì infine in MATE a so leggerezza ùn serà micca in cuntrastu cù un bon cuncepimentu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

7 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Juanjo Rivera placeholder image dijo

    Assai bonu. Perchè hè veramente bruttu. Funziunale ma orribile: /

    1.    Pepe dijo

      Ùn pudete micca piace u tema predefinitu, almenu ùn mi piace tantu quellu verde è hè a prima cosa chì cambiu, ma accetta i listessi temi gtk3.

  2.   Keima coreland dijo

    speremu chì ùn ci sia micca errore di schermu quandu vegu i video in linea

  3.   leillo1975 dijo

    À a fine u "decoreranu" tantu chì smetterà di esse leggeru ... è iè, sò d'accordu cù Juanjo Riveros, hè bruttu, bruttu

  4.   Luis Gomez dijo

    Aviu avutu un cumpagnu in a squadra per un pezzu è ùn pareva micca bruttu. Hà mantenutu quellu spiritu chì u gnome avia in u so tempu. Ma benintesa, a mo cannella hè sempre quella chì mi piace di più per oghje.

  5.   Idraulici Madrid dijo

    Mi piace, u verde ancu à quale ùn li piace micca cumu si pò cambià senza prublema, è benintesa finchè ùn lascia micca u so furmatu originale, chì hè ciò chì u distingue da u restu, ben perfettu.

  6.   Irwin Manuel Boom Venezuela dijo

    L'aghju installatu è mi piace ancu se u centru di u software manca di più travagliu, cum'è l'opzione di ricerca.