Ubuntu Unity Remix prepara una versione per Raspberry Pi 4

Ubuntu Unity per Raspberry Pi

Cum'è qualsiasi di i nostri lettori anu da sapè, Ubuntu hè un sistema operativu sviluppatu da Canonical è dispunibule in 7 sapori in più. Prestu, se alcuni o tutti sò riesciuti, pudete avè ancu di più cum'è Ubuntu Cinnamon, UbuntuDDE, UbuntuED, Ubuntu Web, è Ubuntu Unity stanu travagliendu per questu. Ogni sapore hà e so caratteristiche, cum'è l'ambiente graficu è e so applicazioni, ma hè questu ultimu chì face torna a nutizia per un altru mutivu.

Ubuntu Unity tirau a so prima versione stabile cum'è "Remix" di maghju scorsu. Avà, eri u 14 d'ottobre per esse più esatti, anu publicatu una versione alfa di Ubuntu Unity Remix 20.04.1 per Raspberry Pi 4, chì hè una versione basata nantu à Fossa Fucale chì pò esse installata nantu à a famosa piastra di lamponi. À u mumentu, e uniche versioni di Ubuntu chì pudemu installà ufficialmente sò Ubuntu Server, Ubuntu Core è Ubuntu MATE.

Ubuntu Unity hè ancu ghjuntu à u Raspberry Pi

Ubuntu Unity 20.04.1 Alpha 1 avà dispunibule per Raspberry Pi 4B, 3B + è 3B (arm64). Include i386-arm chì crea un ambiente emulatu Debian i386 (9). Questu avete da aiutà à gestisce prugrammi 32-bit nantu à u vostru Raspberry Pi da u terminal.

In u nota di liberazione furnite più informazioni, cume vale a pena di aduprà Etcher per arregistrà l'imagine nantu à a carta microSD, chì duvete allargà a memoria manualmente aduprendu un strumentu cum'è GParted è alcuni prublemi è e so soluzioni, cume chì l'accelerazione hardware funziona, ma cù picculi bug, chì à u primu iniziu si viderà a schermata di Plymouth, chì si risolve premendu ESC, chì u WiFi puderia micca funzionà in u primu principiu per via di un bug cunnisciutu chì anu dighjà trattatu o chì Ubiquità pò mustrà errori chì ponu esse ignorati in modu sicuru.

Se site interessatu, pudete scaricà l'imagine da sta lea.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.