Installa Ubuntu à fiancu à Windows 10

Installa Ubuntu in Windows 10

Qualchì ora fà avemu ricevutu per mezu di u modulu di cuntattu a richiesta seguente cun un prublema assai pupulare: l'installazione di Ubuntu in Bios cù UEFI.

Salute, aghju compru un laptop cun uefi è windows 8. U prublema hè chì ùn leghje mancu u discu d'installazione di ubuntu, allora mi dumandava se puderete scrive un articulu nantu à cumu installà ubuntu in uefi. U sughjettu hè dilicatu, perchè apparentemente ci sò stati persone chì anu caricatu u so urdinatore quandu provanu.

Infine, mi piacerebbe sapè se, una volta installatu Ubuntu, l'opzione di recuperu di u sistema Windows cancellerà a partizione Ubuntu o semplicemente a renderà inutile senza chì nissunu sistema ne puderà aduprà.

Ebbè, a soluzione à questu hè abbastanza faciule ancu se un pocu confusa da u Windows 8 hè abbastanza scunnisciutu per l'utilizatore finale.

Con u Bios UEFI, Microsoft assicura chì nisun altru sistema operativu sia installatu annantu à u vostru discu duru, ma micca per eliminà a cumpetizione ma per securità. Cusì, ci hè una opzione in u Bios chì ci permette di vultà in u statu chì simu abituati è pudemu installà altri sistemi operativi cum'è Ubuntu. Dunque a prima cosa chì duvemu fà hè di entre in u Bios, un pocu di travagliu disordinatu.

È cumu entru in i Bios UEFI?

Prima prememu Chjave di Windows + C è ci parerà u menu di partenza. Ci andemu cunfigurazione, espansione a tabulazione Home. À u fondu di a tabulazione apparisce "Cambia i paràmetri di u PC». Cù chì un schermu simile à questu apparirà:

Installa Ubuntu nantu à i sistemi UEFI è Windows 8

Sceglemu l'opzione di restitu è ​​u sistema apparerà nantu à un schermu turchinu cù parechje opzioni. Sceglemu l'opzione per risolve i prublemi è cù a schermata successiva sceglemu Opzioni Avanzate.

Installa Ubuntu nantu à i sistemi UEFI è Windows 8

Cusì apparerà un altru schermu turchinu cù parechje opzioni, chjaramente sceglemu l'opzione di Configurazione di Startup. Una volta chì sta opzione hè data, una lista apparirà cù l'opzioni dispunibili in questa opzione è u buttone di riavvia.

Installa Ubuntu nantu à i sistemi UEFI è Windows 8

Preme Ripigliate l'urdinatore ripartirà cù a pussibilità di pudè appughjà F2 o DEL È putenza accede à u Bios. Una volta in u Bios andemu in Opzione di boot è un schermu simile à questu apparirà

Installa Ubuntu nantu à i sistemi UEFI è Windows 8

dopu sceglemu l'opzione di Bios Legacy, salvemu e modifiche è ripartimu, allora pudemu accede à u Bios quante volte volemu è pudemu mudificà l'ordine di partenza cusì pudemu installà Ubuntu. Attualmente pudete installà solu versioni Ubuntu 12.10 è superiori, in più di e so derivazioni postu chì sò l'unicu chì ricunnosce stu sistema è risolve l'incompatibilità. Presumibilmente l'ultimu aggiornamentu di ubuntu 12.04 averia da sustene ma ùn aghju micca cunferma di questu.

Continuendu cù a dumanda, u nostru amicu ci dice chì, se u sistema Windows hè recuperatu, cancellerebbe a partizione da Ubuntu. A verità hè chì sì. A recuperazione di Windows à l'iniziu di l'urdinatore hè una copia di una maghjina chì u pc hà definitu, cusì tutti i fugliali è e tabelle di partizioni chì esistianu à l'origine sò cupiate, cancellendu ciò chì c'era.

Avertimenti

Prima di tuttu hè quellu Ubuntu è u scrittore di st'articulu ùn hè micca rispunsevule di ciò chì pò accade à i vostri urdinatori. Prima di tuttu, quandu si principia una installazione hè bonu di fà una copia di salvezza di tutti i nostri fugliali. Se ùn site micca cunvintu da u tutoriale o avete dubbi, ùn la fate micca. Una volta chì l'opzione hè cambiata in Bios Legacy, Windows 8 sparisce, vultendu una volta sceltu UEFI. Quandu si stallanu Ubuntu Mudificemu a tavula di partizioni, ricordate chì avete da lascià a piccula partizione chì hà a recuperazione di Windows intatta, altrimenti ùn serà micca pussibule di esse recuperata sistema Windows.

Speremu chì aiuta.

Installa Ubuntu à fiancu à Windows 10

Windows 10 cambia certe prucedure in quantu à Windows 8, cum'è Ubuntu 16.04 cambia certi modi di installà Ubuntu.

Per installà Ubuntu à fiancu à Windows 10, chì vene à esse chjamatu Dual Boot, prima duvemu cambià a cunfigurazione UEFI, una cunfigurazione chì serà guasgi sicuramente attivata. Per disattivà UEFi duvemu eseguisce e procedure seguenti.

Prima ci vole à appughjà u buttone Windows + C per apre a finestra di i paràmetri. Una volta chì avemu fattu questu, una finestra apparisce induve anderemu in "Aghjurnamentu è sicurezza" è in a sezione di Recuperazione andemu à "Start Avanzatu".

Windows 10 Impostazioni

Dopu parechji minuti una finestra blu apparerà chì ùn hè micca un errore ma una finestra di cunfigurazione chì hè digià apparsa in Windows 8.

Avà andemu à "Startup Settings" è selezziunate l'opzione di cunfigurazione di firmware UEFI. Dopu avè pressatu, u BIOS di u nostru Equipamentu sarà caricatu. Andemu à a tabulazione "Boot" è l'opzione UEFI serà attivata. Cambieremu questa opzione in Legacy Bios. Salvemu i cambiamenti è averemu UEFI disattivatu nantu à u nostru urdinatore.

Una volta chì avemu disattivatu l'UEFI, duvemu caricà o installà un software di partizionamentu di u discu per fà spaziu à Ubuntu è u so installatore. Cù 20 o 25 Gb seranu più chè abbastanza. Per questu pudemu aduprà l'uttellu GParted, un strumentu di Software Libru chì pudemu aduprà sia in Ubuntu sia in Windows 10. Avà ci vole creà un pendrive cù l'immagine Ubuntu per l'installazione. Windows 10 hè un sistema upirativu ideale per urdinatori putenti è assai recenti, dunque cunsiglemu vivamente di aduprà qualsiasi versione di Ubuntu LTS. À u mumentu Ubuntu 16.04 hè attivu ma qualsiasi versione futura di Ubuntu LTS serà ideale è ùn porterà micca prublemi di cumpatibilità chì apparisce cù alcune marche di hardware. Dopu avè ottinutu l'immagine Ubuntu LTS ISO, aduprà un prugramma per creà u pendrive. In questu casu avemu sceltu Rufus, un strumentu putente è efficace per stu travagliu chì travaglia assai bè in Windows.

Una volta lasciatu u spaziu è disattivatu l'UEFI, cunnettemu u pendrive cù l'immagine ISO di Ubuntu 16.04 ( ATTENZIONE, Adupraremu una versione Ubuntu LTS per questu compitu postu chì u restu di e versioni danu serii prublemi cù l'attrezzatura attuale è cù certe marche di hardware) è rimetteremu l'urdinatore carregendu u pendrive chì avemu creatu.

Una volta caricatu u pendrive, lanciamu l'installatore Ubuntu 16.04 è procedemu à l'installazione abituale di Ubuntu. Quandu selezziunate u discu duru, selezziunemu a partizione viota chì avemu creatu in Windows 10. È continuemu cù l'installazione. Se avemu seguitu l'ordine d'installazione currettu, vale à dì, prima Windows 10 è dopu Ubuntu 16.04, averemu u doppiu boot chì apparerà in u GRUB chì hè caricatu quandu si avvia l'urdinatore.

Installa Ubuntu in Windows 10

L'ultimi cambiamenti in Microsoft è Windows 10 anu permessu di installà Ubuntu in Windows 10. Questa facilità hà i so vantaghji è i so contro. In quantu à i prufessiunali, duvemu dì chì ùn avemu micca bisognu di disattivà l'UEFI nantu à l'urdinatore per installà sta versione di Ubuntu è ùn avemu micca bisognu di brusgià imagini ISO dapoi in Microsoft Store truverete u buttone di scaricamentu è installazione diretta.

I punti negativi o svantaghji di stu metudu sò chì ùn avemu micca una versione cumpleta di Ubuntu ma averemu certi elementi di a distribuzione cum'è bash, l'esecuzione di script o l'installazione di certe applicazioni chì funzionanu solu per Ubuntu.

Tenendu tuttu què in contu, procederemu à l'installazione di Ubuntu in Windows 10. Se avemu a versione più recente di Windows 10, averemu l'opzione Microsoft Store, una opzione diretta è rapida. Ma ùn pudemu micca avè sta opzione o ùn ci pare micca. In questu casu duvemu pressà "u buttone Windows + C" è andemu à a sezzione "Per i Programatori". In questa opzione selezziunemu u "modu di prugrammatore".

Windows 10 Modu Scheduler

Una volta attivatu stu modu, andemu in u Pannellu di Cuntrollu è andemu à "Attivà o Disattivà e funzioni di Windows". Cumpariscerà una finestra induve circheremu l'opzione "Subsistema Windows per Linux" o "Subsistema Linux per Windows". Attivemu questa opzione è dopu avè da avè Windows 10 è Ubuntu Bash pronti.

Sottosistema Windows per Linux

Ma prima ci vole à rilancià l'urdinatore per chì tuttu sia prontu. Ricuminciamu è una volta hà ripartitu, andemu in u menù Start è in Ricerca scrivemu "Bash" dopu chì l'icona Ubuntu Bash apparirà, vale à dì u terminal.

Ci hè una seconda alternativa chì hè di aduprà un strumentu chjamatu Wubi. Wubi hè una applicazione per Windows chì funziona cum'è un assistente di installazione Ubuntu. Wubi hè una applicazione ufficiale Ubuntu ma cù a liberazione di Windows 8 hà cessatu di travaglià. Parechji sviluppatori anu salvatu questa applicazione cù Windows 10 creendu una applicazione non ufficiale ma utule è funzionale cum'è Wubi di Canonical. Stu novu Wubi ùn funziona micca solu in Windows 10 ma dinò ci permette di saltà u sistema Windows UEFI è installà l'ultima versione di Ubuntu in Windows 10.

Per questu avemu da uttene l'installatore di u repositoriu Github ufficiale è corre lu.

Una volta chì l'avemu lanciata, una finestra cum'è a seguente apparirà:

Wubi

In questa finestra duvemu sceglite a lingua in a quale vulemu Ubuntu, unità induve l'installeremu (prima ci vole à creà una unità cù u spaziu necessariu), u desktop chì vulemu aduprà, o Ubuntu o i so sapori ufficiali, a dimensione di l'installazione, u nome d'utilizatore è password. Per questu metudu avemu bisognu di una cunnessione Internet postu chì Wubi, dopu avè inseritu questi dati, inizierà l'installazione di Ubuntu nantu à u nostru urdinatore.

Dopu avè finitu l'installazione, pare chì nunda sia accadutu, postu chì ùn mostrerà micca l'opzione Ubuntu, ma hè. Per vede u menu Grub duvemu solu appughjà una chjave di funzione durante u principiu di a squadra. A chjave di funzione dipenderà da u hardware chì avemu, questu hè u listinu di elli:

  • Acer - Esc, F9, F12
  • ASUS - Esc, F8
  • Compaq - Esc, F9
  • Dell - F12
  • EMachines - F12
  • HP - Esc, F9
  • Intel - F10
  • Lenovo - F8, F10, F12
  • NEC - F5
  • Packard Bell - F8
  • Samsung - Esc, F12
  • Sony - F11, F12
  • Toshiba - F12

Personalmente credu chì Stu metudu hè più periculosu ch'è i precedenti, ma hè sempre un modu in più installà Ubuntu in Windows 10 (o Windows 8).


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

49 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Krongar dijo

    Allora, ùn pudete micca avè i dui sistemi operativi installati à tempu, cum'è u casu cù u bios di a vita?

    1.    Francescu Ruiz dijo

      Se pudete, avete da restituverà da u cd Live è cunfigurà u gruppu. Tuttu quandu Ubuntu hè installatu.
      U 09/04/2013 12:00, «Disqus» hà scrittu:

    2.    Miquel Mayol i Tur dijo

      Benintesa, ma postu chì MS WOS si rompe più di un fucile ghjustu anu una partizione per quandu ùn riesce micca à reinstallà cumpresu u partizionamentu è u furmatu di tuttu u discu duru.

      In questu casu, duvete esse attenti à fà una copia di salvezza di i dati chì avete sia in MS WOS sia in / home prima di abbandunà l'attrezzatura cum'è "fabbrica"

      Ma a cosa nurmale hè chì se installate Linux ùn avete micca bisognu di MS WOS, o ne avete bisognu pocu è sarebbe stranu d'avè a reinstallazione

  2.   Alberto Aru dijo

    È UN ÑORDO COME UN CAMION, ghjovi scorsu l'aghju persu tuttu installendu ubuntu 12.04 à un amicu è a finestra $ ùn principiava micca senza ristabilisce tuttu è stà fresca da a fabbrica. Nè cambiendu u grub, nè eliminendu ubuntu aghju riesciutu à installà ubuntu bè. Speremu chì l'installallu da wubi va almenu (aghju vistu tutoriali è si suppone chì funziona

    1.    Francescu Ruiz dijo

      Silo hè cumpatibile da Ubuntu 12.10 in poi.
      U 09/04/2013 12:26, «Disqus» hà scrittu:

      1.    Alberto Aru dijo

        Ebbè, chì duverebbe esse statu scrittu da Joaquín in l'articulu, più di unu pò avè un bon spaventu.

        1.    Francescu Ruiz dijo

          Vi dicu di includela, vi ringraziu per i vostri cummenti. Saluti.

          2013/4/9 XNUMX Disqus

      2.    aldobelus dijo

        Wubi ùn hè nè una installazione affidabile nè raccomandata. Hè una soluzione chì deve esse ritirata da u publicu.

    2.    linx dijo

      chì marca hè u vostru pc?

      1.    Alberto Aru dijo

        hè Lenovo di u mo amicu (a b580)

  3.   endbyte dijo

    Questu hè per quelli chì, secondu i so bisogni, ponu fà questu modu, stavu investigendu quali sò i vantaghji di uefi è ùn sò micca veramente un affare nè sò qualcosa chì ùn ponu micca esse dispensati, dunque per via di questu primu valutazione aghju decisu di fà senza da uefi nantu à u mo laptop è aghju procedutu à fà u seguitu:

    1-inserite u bios disabilite u boot sicuru è u modu di boot u mettu in chs li dicenu ancu di boot cù usb.

    2-caricate cù u live usbd di ubuntu 12.10 è andate à pruvà senza installà, poi andate in gparted è sguassate a partizione di u mo discu duru chì hà purtatu windows 8 per creà lu novu cù gparted ma questu si vede in modu MBR da quellu Ch'elli portanu ste macchine cù Windows hè gui (gpt) chì hè incompatibile cù u modu chs di u bios

    3-Dopu avè creatu a sola partizione nantu à u discu duru, installate Windows 8 normalmente prima.

    4-dopu l'installazione di Windows 8 aghju procedutu à installà ubuntu 12.10 normalmente cum'è aghju sempre fattu cun Windows 8

    5-prontu quandu hè finitu aghju dighjà avutu a mo grub normale senza prublemi è mostrendu i dui sistemi à l'iniziu.

    per furtuna ùn cumplicate micca a vita l'UEFI ùn hè micca un prublema (valutate i vantaghji è se pudete fà senza eliminallu solu) u prublema hè l'ignuranza.

    1.    linx dijo

      chì marca hè u vostru urdinatore? Pare simplice, ma ci sò uni pochi chì anu un schermu neru nantu à u so PC, avete risicatu.

      1.    aldobelus dijo

        U prublema cù questu metudu, chì hè una bona soluzione se riesci, hè chì micca tutti sò capaci di reinstallà Windows dinò. Avà ùn vi danu mancu l'installazione o u discu di recuperu, cum'è prima. Se vulete reinstallà Windows è ùn vulete micca spende soldi per a licenza (chì avete pagatu appena quandu avete compratu l'urdinatore, ùn a danu micca ...), a maiò parte di a ghjente pruvà una copia piratata di WOS , è chì pò finisce per dà prublemi. A parte u fattu chì, cum'è aghju dettu, poche persone chì utilizanu Windows sò capaci di installà, piratate o micca.

        Pudete sempre dì d'avè fattu in un magazinu di computer, ancu se ùn so micca s'elli oseranu. Di solitu ùn accade micca, ma pò esse u casu chì carichi qualcosa è chì seria un prublema per quellu chì ti face per voi.

        Inoltre, pensu chì Windows 10 ùn permetta micca l'installazione in urdinatori chì ùn anu micca partizioni GPT, ciò chì vi impone di fà travaglià UEFI. Se ùn vi dispiace micca avè Windows 8, allora eccezionale.

        Sò venutu quì pruvendu à installà un Ubuntu Budgie nantu à un Acer Aspire E15 è ùn ci hè manera. Ùn va oltre a seconda schermata di installazione. È hè caccendu l'UEFI. È hè una vergogna, perchè mi piace stu sistema.

  4.   aguitel dijo

    Aghju un netbook Acert aspire one 725 chì vene cun Windows 8 preinstallatu, se per installà ubuntu devu mette u modu anticu, cumu si boot Windows 8?

    1.    ChickenClu dijo

      riconfigurazione di u bios in uefi ... è cusì secondu secondu cù chì vulete inizià

  5.   linx dijo

    A vi dicu chì aghju compru un laptop Hp qualchì settimana fà, ma apparisce solu nantu à un schermu neru quandu vogliu principià ubuntu 12.10 64 bit.

    Attivati ​​è disattivati ​​UEFI, ma "legacy boot" capiscu hè di accettà versioni più vechje di Windows.

    Aspittendu ubuntu 13.04 chì aspetta per avè un megliu supportu UEFI

    1.    ChickenClu dijo

      L'iniziu legatu ùn hè micca solu per e versioni precedenti di Windows, ma ancu per Linux, quantunque ubuntu 12.10 hà un supportu uefi, allora pudete scaricallu in qualsiasi di i 2 modi, ma eliminendu u boot sicuru in casu d'esse uefi

  6.   mauricio gonzalez gordillo dijo

    Questu ùn hè micca installatu ubuntu in UEFI, questu hè installatu in modu legatu (chì hè u BIOS precedente), induve tuttu si comporta u listessu cumu si hè sempre comportatu.

    Per installà in modu EFI, basta à specificà un SWAP è a / in e partizioni, cù questu l'installatore rileverà UEFI è farà ciò chì duverebbe fà, una volta installatu, u nostru GRUB serà a chjave F12 à l'iniziu di u laptop, induve selezziunaremu Ubuntu o Windows Boot Loader

    1.    ChickenClu dijo

      E partizioni swap è ext4 "/" ​​sò ancu aduprate in modu legatu

      1.    mauricio gonzalez gordillo dijo

        A sò, ciò chì aghju messu quì hè u modu currettu per fà la in UEFI, perchè se mettite più partizioni l'installatore farà errori.

  7.   rumanu dijo

    Salute, aghju lettu u vostru blog uni pochi ghjorni fà è hè statu assai utile. infine ieri aghju pussutu installà Xubuntu è hè andatu bè, ma l'aghju installatu in un modu diversu. verificate lu in u mo blog http://algunnombreparablogsobrelinux.blogspot.mx/ . saluti da u Messicu

  8.   Sred'NY dijo

    Salutu, cumu stai? Aghju un sony vaio chì hè ghjuntu cù Windows 8 lettura preinstallata nantu à u web Aghju trovu chì per installà ubuntu aghju avutu à disattivà UEFI è selezziunà Legacy, l'aghju fattu è bè, ubuntu hè stallatu perfettamente , avà u prublema chì aghju hè un altru, si scopre chì, se u lasciu in lascita, riceve stu avvertimentu quandu inizio: "errore: sistema di fugliali scunnisciutu salvà>" è ùn principia micca un sistema operativu, invece se attivate UEFI allora l'urdinatore principia direttamente in Windows8 senza lasciami selezziunà trà Ubuntu è Windows, qualchissia hà idea di ciò chì duverebbe fà? Grazie mille

    1.    Sred'NY dijo

      btw, era ubuntu 12.10

  9.   Raul dijo

    Ebbè, da a quantità di risposte è aiutu chì Sred'NY hà ricevutu, vedu chì installà Ubuntu nantu à una unità cù Win 8 installatu hè di circa i zitelli PM!

  10.   eri dijo

    Ùn POSSU TORNÀ À VINCI 8 AJUTAMI Quandu Mettu a Configurazione in UEFI ùn possu micca retrocede! per vince 8 Mi dumanda di riavviare u PC è mi dice di avviare micca pussibule qualcosa di simile mi dice ma in inglese AJUTAMI

  11.   Francisci dijo

    Ùn mi pare micca cambià da uefi à lascita, mi lascia solu uefi

  12.   pedro dijo

    L'installazione di Ubuntu 12 grub hà fiascatu da UEFI

    A spiegazione in;

    http://falloinstalaciondelgrububuntu12uefi.blogspot.com/2014/06/error-en-la-instalacion-del-grub.html

    Apprezzu l'aiutu

  13.   bruno dijo

    Salutu, saluti à tutti, aghju bisognu d'aiutu urgente, aghju un notebbok HP, vene da a fabbrica cù 4 partizioni primarie in windows Vuliu installà Ubuntu ma aghju avutu à cancellà una partizione HP_TOOLS, aghju installatu Ubuntu ma avà ùn possu micca inserite qualsiasi sistema operativu, mi lancia un errore (BOOT ARGS - dev / disk / by-uuid / 18460aa9-7f5d ... .. (più numeri) ùn esiste micca) Droppig in una cunchiglia, aghju digià passatu tutti i fori è ùn possu micca truvà una soluzione à u prublema, apprezzu u vostru aiutu

  14.   Site dijo

    Veju chì ci hè molta paura per quì, aghju un Acer Aspire senza un floppy drive, è avà aghju Ubuntu 14.04 cù Windows 8.1, cumu l'aghju fattu?

    Aghju fattu una nova partizione di 100 gig, l'aghju lasciata scunnisciuta, ciò chì significa micca definisce u furmatu NTFS, aghju riavviatu u PC, quandu eru in traccia di principià aghju pressu ripetutamente F2, chì hè u boot, allora sò andatu in Ùn aghju micca Ùn sapete induve è selezziunate permette F12 boot, poi installate ubuntu nantu à un pendrive, mette u pendrive, riavviate u mo computer è premete F12 hè surtitu, Windows 8 loader è u mo pendrive drive, selezziunate u mo pendrive, quandu UBuntu hà iniziatu selezziunate Pruvate Ubuntu, una volta chì , installate UBuntu in a partizione scunnisciuta è voilà, avà ogni volta chì vogliu principià Ubuntu devu solu appughjà F12 è selezziunà Ubuntu.

    Ùn aghju micca avutu da fà un grande mess chì cambia UEFI in lascita è CHORRADAS cusì

  15.   Rufinu dijo

    Aghju cambiatu a carta grafica di l'urdinatore per un AMD Dual-X R9 270 è avà ùn possu micca installà ubuntu 14.04 a schermata di carica esce sta volta è va

  16.   JL Ruiz dijo

    Descrizzione di u prublema: Aghju un laptop cun e caratteristiche seguenti: HP Pavilion, processore AMD A8-1.6 Ghz; RAM 4 GB. Syst. Operazione Windows 8.1.
    U prublema hè chì ùn sò micca statu capace d'installà Ubuntu 14.04. Prima sò andatu in u BIOS UEFI è aghju disattivatu u sistema di sicurezza per pudè installà Ubuntu da u discu CD, ma ùn hà ancu rilevatu u CD di avvio Linux. Infine aghju pussutu installallu da un pendrive, ma quandu riavviu l'urdinatore, u grub ùn apparisce micca è Finestra $ 8 inizia.
    Aghju lettu in altri blog nantu à Linux, chì questu hè duvutu micca solu à i paràmetri di u BIOS ma à un aghjurnamentu di Windows 8 chì cunsidereghja u boot Linux Grub cum'è un virus o un sistema stranu è dunque ùn permette micca a so apparizione è passa direttamente à Window $ .

    Hè per quessa chì ùn sò micca d'accordu cù ciò chì qualcunu hà dettu in questu foru, chì hè un prublema di sicurezza. Microsoft face quessa apposta, perchè a mo cunniscenza un boot grub ùn hè micca un virus o un elementu straneru, ma qualcosa installatu apposta da l'utilizatore. Quì chjaramente sta sucietà abusiva continua à ghjucà brutta, perchè ùn vole micca solu chì ci impone di inghjuttà a so merda di sistema chì a truvate dighjà installata nantu à l'urdinatore chì cumprate, ma ancu micca cuntenta cun ella, ci impediscenu è taglianu u nostru dirittu per installà tuttu ciò chì vulemu nantu à i nostri urdinatori.
    O serà chì qualcunu hè andatu à cumprà un urdinatore è hè statu dumandatu: "Signore, vulete sta macchina cù Windows 8 un sistema privatu, instabile è insicuru chì vi ferà ancu perde assai tempu à circà pirate o suppostamente" programmi "gratuiti nantu à Internet chì finisceranu di riempie u vostru urdinatore cù spazzatura publicitaria ....? O vulete sta macchina cun un sistema operativu Linux gratuitu, apertu, stabile è sicuru, nantu à u quale pudete installà innumerevule applicazioni è prugrammi originali, in pochi minuti è senza spazzatura publicitaria? Qualchissia hà mai statu dumandatu quessa?

    Dunque, micca solu ci danu sta droga dura chì hè Window $ M, ma impediscenu ancu di accede facilmente à i sistemi operativi di disintossicazione urdinatore chjamati Linux.
    Ed eccu, perdu u tempu à circà una suluzione, perchè ùn sò micca statu capace d'installà l'Ubuntu chì vogliu, è ricusu d'esse ubligatu à inghjuttà stu slop di Windows.
    Sì qualchissia mi pò aiutà, sarei cusì grata.

  17.   Diego dijo

    Scusate mi ... Aghju un prublema, aghju scaricatu u novu Ubuntu 15.04 ISO ... È l'aghju installatu nantu à un USB per fà u bootable USB è tuttu va bè, entre in l'urdinatore (Windows 7) È u ricunnosce cum'è se era un discu, quandu riavvi u mo urdinatore per entre in u boot USB è procedu cù l'installazione di Ubuntu, dò u buttone F11 chì hè a chjave designata per entre in u modu di boot BIOS, indicu u USB, u schermu ferma neru per 3 secondi è apre Normalmente Windows, cum'è se u USB ùn mi ricunnosca micca, l'aghju vistu, aghju apertu u mo urdinatore è sconnessu u discu duru induve aghju installatu Windows è lasciu l'altru cunnessu per chì nisun Sistema Operativu mi ricunnosca, allora aghju giratu nantu à u pc, preme F11, selezziunate u USB è mi dice di inserisce u discu di installazione è di riavviare l'urdinatore. Ùn capiscu micca perchè accade, quandu si crea u USB avviabile cù Ubuntu, u prugramma (LinuxLive Usb Creator) ùn hà micca fattu dammi qualsiasi prublema cù l'immagine iso ... Qualchissia m Pudete per piacè aiutà?

  18.   Ivan dijo

    Caru mi pudete sustene, aghju pruvatu à installà ubuntu nantu à e mo grotte chì vene cù Windows 8.1 installatu in UEFI è aghju fattu tutti i passi. L'unicu prublema hè chì u mo bios ùn hà micca un modu per cambià u Boot da uefi à legacy , ùn hà micca quella opzione. in avanzu a sola cosa chì apparisce hè sata IN MODU AICH, u modu di boot di securità hè disattivatu è u pendrive ùn principia ancu quandu u bios a ricunnosce.

  19.   Carl dijo

    Cù l'urdinatori muderni attuali chì esce, qualchissia pò guidà per installà qualchì distribuzione Linux in asus?

  20.   Franciscu dijo

    Aghju riesciutu à installà Ubuntu ma quandu aghju cuminciatu, mi hà principiatu direttamente cù Windows 8, ùn aghju micca ottenutu u grub, mi ponu aiutà u mo netbook hè un Asus Q302L

    1.    vescu dijo

      Quandu si riavvia, preme F12 in 2 secondi. Ciao.

      1.    Ivan dijo

        Scaricanu a versione Linux 15.04 cumpletamente cumpatibile cù uefi, ùn averanu più prublemi

  21.   Roberto dijo

    bona sera Joaquín è Francisco, spergu chì mi pudete aiutà
    Aghju un laptop ultravook Sony vaio cù Windows 8, per via di lentezza è di cunfigurazione errata di u pc aghju decisu di furmattallu, entre in uefi, aghju principiatu l'installazione di Windows 8.1 chì m'hà dumandatu a chjave, allora u sistema operativu hè statu installatu, à una meza ora aghju un avvisu, u vostru pc ùn pudia micca principià currettamente, dopu à parechje prove, u sistema operativu di u vostru pc ùn puderia micca principià, u codice di errore deve esse riparatu; 0xc0000001.
    Avà ùn mi lascia micca fà nunda, ùn possu micca entre in uefi, per reinstallà mi vene sempre à riceve quellu avvisu. Qualchì aiutu per piacè
    sinceramente Roberto

  22.   Rafa dijo

    Aghju Acer Aspire E-15 è vi assicuru chì nè a rimozione in UEFI inizia ubuntu. Aghju tutte e distro ubuntu, in penna è cd. Mi ricunnosce è cumencia à cumincià, ma ferma quì ... .iniziativa ...., Ch'ella sia usb o cd. Tuttavia, aghju Android nantu à una penna è quellu principia per mè.
    Ho bisognu di entrà in linux per clonà u dd è avè cum'è copia, ma ùn ci hè manera.

    1.    vescu dijo

      U mo urdinatore hè simile à u vostru. Quandu si riavvia, l'opzioni apparsu premendu u tastu F12, ùn sò micca se hè l'unicu modu.

  23.   chalomaria dijo

    Alcuni latop danu l'opzione di entrà in u "BIOS" induve pudete cambià l'avvio in UEFI o Legacy allora quandu vulete entrà in Windows u mette in UEFI è per Ubuntu riavviate Legacy è basta. Hè cusì, pudete installà entrambi i SO, ma per entrà unu o l'altru duvete prima eseguisce quellu compitu. Prima di a logica duvete partizionà u discu duru in Windows è installà ubuntu in a partizione creata.

  24.   RamonML dijo

    Una dumanda .... Dopu à compie l'installazione è riavviate l'urdinatore, riceve un messagiu chì dice chì ùn ci hè micca discu duru è u sistema ùn parte micca, ma se boot u LiveCD da u USB possu vede u discu duru è i fugliali annantu. Cumu risolve u boot di u discu duru?

    Grazie per l'aiutu.

  25.   juanloaza dijo

    Bns dopu meziornu. Aghju un mudellu laptop EF10M12 (quelli cuncessi da u guvernu venezuelanu) induve puderia installà ubuntu 15.04 in modu uefi. Per qualchì ragione hà smessu di travaglià è hà risuscitatu o alzatu solu in modu (initramfs) è quì si ferma. Quandu si avvia cù u pendrive cù ubuntu iso 15.04 entra torna in initramfs. Scuprite l'equipaggiu; Aghju cacciatu u discu è pruvatu l'iso. Voala, boot u live usb. Cambia u discu è torna cù initramfs. Riprovu cù usb in diretta è stivali. Chì funziona male o chì ùn aghju micca fattu bè? Grazie.

  26.   Maigas dijo

    Salutu, u tutoriale hè assai bonu. Grazie per u caricamentu. Sò andatu in BIOS è aghju fattu una chiavetta USB bootable.
    Quandu installu ubuntu nantu à u netbook, l'installazione si compie, ma quandu riavutu aghju un schermu neru cù qualchi cumandamenti è nunda di più esce
    quandu cacciu u pendrive per vede s'ellu hè questu, mi dice chì u discu duru ùn hà micca SO, allora significa chì l'installazione ùn hè micca stata fatta,
    u male hè chì aghju dighjà cancellatu Windows, chì venia cun wd 8, è pare chì aghju saltatu un passu è ùn sò micca cumu risolve lu. Grazie mille in anticipu à quellu chì leghje què è vole aiutà!

  27.   Marianina dijo

    Bonghjornu. Bon articulu, aghju semplicemente installatu ubuntu nantu à u mo USB, riavutu premendu shift è da quì aghju installatu u mo ubuntu. Avà u prublema hè chì, se cacciu u USB quandu accende a macchina mi dice "u boot di u dispositivu ùn hè micca truvatu". Qualchissia sà à chì cosa hè duvuta? Grazie!

  28.   Yoswaldu dijo

    Bonghjornu.
    A dumanda di un amicu. Vogliu installà una distro basata nantu à Ubuntu, per questu aghju una partizione dighjà fatta per questu scopu. U mo dubbitu hè chì se l'installu in modu Bios Legacy, questu ùn influenzerà micca Windows 10 chì l'aghju in modalità Bios UEFI

  29.   Maria garcia dijo

    Salute, aghju pruvatu à installà ubuntu nantu à un HP sleekbook ma ùn sapia nunda di e partizioni UEFI (seguitava un tutoriale). U prublema hè chì avà ùn possu micca avvià u sistema è ùn aghju micca manera di vultà à u mo sistema precedente (Windows 10). Ci hè qualchì modu postu chì possu risolve stu prublema da Ubuntu ???

    Grazie assai.

    Saluti

    Maria

  30.   Grecu dijo

    Bonghjornu à tutti, qualcunu mi puderia aiutà se site cusì gentile?
    Andà da UEFI à u modu LEGACY è installà ubuntu16.04 ùn ci hè statu nisun prublema, ma avè da cambià da un modu à l'altru in u BIOS hè una pena in u culo (accadrà à più di unu) se qualcunu sà cumu u BIOS pò surtite da voi. Hè cusì gentile per risolve u dubbitu. Ùn sò micca se avè Windows 10 hà qualcosa à chì vede (vai m ... OS)

  31.   Marco Sanchez dijo

    Eccellente soluzione, grazie.