Una riparazione di l'ultimu minutu hè liberata à l'aghjurnamentu di Ubuntu 14.04

Sicurezza Linux

Ricentimenti A squadra di sviluppu di Canonical hà publicatu unu di l'aggiornamenti regulari chì generalmente ricevenu e so versioni LTS, in questu casu specificamente per Ubuntu 14.04 LTS Trusty Tahr.

Eccu l'aghjurnamenti cuntenenu bug fixe è sopratuttu patch di securità per u kernel di u sistema.

Canonical hà publicatu una nova soluzione è si hè scusatu per i prublemi sopra citati chì sò stati generati per alcuni utilizatori di una di e so versioni LTS di Ubuntu.

Recentemente sò stati scuperti novi difetti simili di Spectre chì a so volta influenzanu i processori Intel x86. Sò chjamati Terminal Failure F1 (L1TF) o Prefigurazione.

Circa i difetti rilevati

L'aghjurnamentu di sicurezza per u Kernel risolve duie vulnerabilità di quale unu di elli hè u Fiascu di u terminal F1, è ancu altri dui difetti di securità (CVE-2018-5390 è CVE-2018-5391) scupertu da Juha-Matti Tilli in l'implementazioni TCP è IP di u kernel Linux, chì puderebbenu permette à l'attaccanti di causà una negazione di serviziu.

En A dichjarazione di Canonical hà spartutu ciò chì seguita:

Hè statu scupertu chì a memoria presente in a cache di dati L1 di una CPU Intel pò esse esposta à un prucessu maliziosu in esecuzione nantu à a CPU.

Questa vulnerabilità hè ancu cunnisciuta cum'è L1 Terminal Bug (L1TF). In chì un attaccante lucale nantu à una macchina virtuale invitata puderia aduprà questu per espone l'infurmazioni (memoria da altri invitati o u sistema operatore host). (CVE-2.018 à 3.646)

Juha-Matti Tilli hà trovu chì l'applicazione IP in u kernel Linux hà fattu operazioni in alcune situazioni in a gestione di frammenti di pacchetti entranti. Un attaccante remoto puderia aduprà questu per causà una negazione di serviziu. (CVE-2.018 à 5391)

Cum'è seria nurmale, Queste correzioni di bug di sicurità seranu risolti cù a liberazione di patch di sicurezza per elli.

Ubuntu 14.04

Sfurtunatamente, nantu à i sistemi Ubuntu 14.04 LTS (Trusty Tahr), l'utenti anu dettu chì e correzioni anu ancu introduttu una regressione in i pacchetti di kernel linux, Chì puderia causà u famosu "Kernel Panic" per alcuni utilizatori quandu inizializeghja u sistema operativu in certi ambienti desktop.

"Sfurtunatamente, l'aghjurnamentu hà introduttu regressioni chì anu causatu crash di kernel durante u boot in certi ambienti, è hà impeditu l'applicazioni java di principià. Questa aghjurnamentu risolve i prublemi. Ci scusemu per l'inconveniente.

In vista di questi cumenti da l'utilizatori di sta versione di Ubuntu 14.04 LTS, Canonical hà avutu da agisce nantu à a materia è deve risolve u prublema immediatamente.

Cumu una nova versione curretta di u Kernel Linux hè stata liberata, per l'utilizatori Ubuntu 14.04 LTS Trusty Tahr, dumandendu à tutti l'utilizatori d'aghjurnà e so strutture u più prestu pussibule.

Pudete cunsultà a dichjarazione, In u ligame seguente.

Actualizazione Ubuntu 14.04 LTS

Cum'è l'accennatu, stu bug affetta direttamente quelli chì sò utenti Ubuntu 14.04 LTS cusì hè estremamente necessariu ch'elli effettuinu subitu un aghjurnamentu, questu per evità chì questi fiaschi affettanu u sistema.

L'aghjurnamentu pò esse fattu abbastanza facilmente.

Puderanu fà da u terminale eseguendu i seguenti cumandamenti:

sudo apt-get update

sudo apt-get upgrade

sudo apt-get dist upgrade

Una volta fattu questu, u sistema deve cumincià à aghjurnà i pacchetti, è dinò u Kernel di u sistema, scaricendu è installendu a currezzione chì hà lanciatu canonicamente.

In u listessu modu pudete fà questu graficamente, scrivendu in u terminal:

update-manager

E questu li mostrerà l'aggiornamenti currispondenti è duveranu solu accettà è installà.

Dopu un aghjurnamentu standard di u kernel, hè raccomandatu chì l'utenti riavanu e so macchine è, se necessariu, ricompilanu tutti i moduli di kernel chì ponu esse installati, se anu disinstallatu manualmente u kernel.

In u listessu modu, pudete cunsultà l'istruzzioni furnite da Canonical per esse capace di fà un aghjurnamentu simplice è sicuru da u vostru sistema.

U ligame hè questu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   zeba_Zorin dijo

    Grazie!! Aghju da aghjurnà!
    Fatemi fà una dumanda ..
    Quandu aghju installatu xubuntu 16 à u mumentu, u desktop camminava per qualchì ora è dopu u cursore di u mouse si congelava. 5 o 7 secondi sò passati è hà marchjatu torna è dopu à altri 5 secondi hà firmatu è cusì à tempu indefinitu. Sapete à chì hè stata duvuta? s'ellu era per via chì u kernel era u mo pc 32-bit o chì?
    Grazie dinò!

  2.   David Naranjo dijo

    Ci sò parechji fattori, da i driver video, a versione di u kernel è ancu prublemi di compatibilità Xorg.