uGet, u gestore di download per Ubuntu chì ùn pudete micca mancà

uget

Alcuni di voi puderete ricordà un gestore di scaricamentu chì esistia per Linux chjamatu urlgfe. Stu gestore di scaricamentu hè rinatu cum'è uGet, è hè un prugramma assai ligeru è putente per gestisce ogni compitu assuciatu à cyber lockers è siti simili sviluppati per Linux è scritti cù e librerie GTK +.

uGet permette à l'utilizatore di classificà i download, è dinò impurtà download da i fugliali HTML. Ogni categuria hà una cunfigurazione indipendente chì pò esse ereditata da ogni scaricamentu prisente in quella categuria. In più di quessa utilizza assai poche risorse, mentre chì in listessu tempu incorpora un putente ghjocu di caratteristiche assai da piglià in contu.

Frà uObtene caratteristiche principali pudemu parlà di a capacità di mette in coda, mette in pausa è riprende i download, cunnessione multipla, supportu per specchi, sustegnu multiprotoculu, categurizazione avanzata, monitoru di u clipboard, scaricamentu batch, impostazioni di categurie individualizate, limitazione di e velocità di scaricamentu, cuntrollu di i download attivi totali è assai altri.

Questu prugramma hè solu una di quelle chì apparisce in a lista di applicazioni simili per Ubuntu, trà e quali pudemu mette in risaltu Xtreme Download Manager o jDownloader. Di Xtreme Download Manager, à propositu, avemu digià parlatu in questu stessu blog in un'altra occasione.

Ancu tenendu contu di tutte e caratteristiche menzionate, si deve tene contu chì uGet hè abbastanza sèmplice da aduprà. Hè generalmente intuitivu è vale a pena di pruvà per avè più cuntrullati i download chì femu direttamente da i siti web. In ogni casu, è per installallu nantu à u nostru Ubuntu, avemu prima bisognu di eseguisce questi cumandamenti in un terminal:

sudo apt-add-repository ppa:plushuang-tw/uget-stable
sudo apt-get update
sudo apt-get install uget aria2

Appena l'installazione hè finita, pudete apre uGet è pruvà. Insistemu chì vale a pena almenu pruvà la Prima di scartallu, sicuramente vi cunvince. Ùn vi scurdate di vene è lasciaci un cummentariu cù e vostre impressioni.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

9 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Rene dijo

    Ciao, l'aghju scaricatu è quandu aghju messu un ligame da mediafire ... qualcosa si scarica, ma ùn hè micca u fugliale ... hè cum'è un ligame ... Facciu qualcosa di male? Saluti!

  2.   bacalov dijo

    Ié, a stessa cosa mi accade, è in tutti i tutoriali chì aghju vistu parlanu meraviglie di questu è di altri gestori simili ma mostranu solu scaricamenti di file .iso da Ubuntu è ùn ci sò micca tutoriali induve mostranu cumu si scarica da e pagine cum'è Mega, 1Fichier o Up to box,

  3.   Edwin M. Correa dijo

    Salutu, aghju sempre sta quistione, cumu possu scaricà i fugliali chì di solitu aghju scaricatu cù Jcdowloader

  4.   LB 367 dijo

    Listessu cum'è u primu è u terzu cummentariu, scarica un schedariu spazzatura è ùn hè micca intuitivu.

  5.   Alberto dijo

    Andate Sergio, pare chì site eccellutu cù l'articulu. E postu chì si stà zittu in risposta à i cummenti, aghju da salvà me stessu pruvendu stu prugramma.

  6.   Alblynch dijo

    Grazie per l'input, u proveraghju

  7.   Raul dijo

    I primi cumenti sò chì ùn anu mancu idea di aduprà u gestore di download, volenu ch'e validi capchas è tuttu ciò chì portanu quelli siti web è stu prugramma ùn la face micca, ... .. bè, nè questu nè alcunu

  8.   Demis Rincon dijo

    Grazie mille per a cuntribuzione, serve spettaculare

  9.   JxDarkAngel dijo

    Eccellente gestore di download, pruvatu nantu à Ubuntu 20.04.1 LTS. Ovviamente ùn funziona micca cù tutti i servitori di download (mega, mediafire). Sò per scaricamenti specifici, induve avete generalmente u ligame direttu à u fugliale chì vulete scaricà.