Arriva a nova versione di Epifania 3.34 basata nantu à WebKitGTK 2.26.0

epifania-screenshot

Ricentimenti hè stata annunziata a liberazione di a nova versione di u navigatore web di u prugettu Gnome "Epifania 3.34" chì vene basatu nantu à WebKitGTK 2.26.0 chì hè statu ancu liberatu pocu fà. Ciò include l'isolamentu di i sandbox di i prucessi di trasfurmazione di cuntenutu web in u navigatore.

Invece chì avà i cunduttori sò avà limitati solu da l'accessu à i cartulari necessarii per u navigatore per travaglià. Oltri a chistu implementa vari miglioramenti in a nova versione di WebKitGTK 2.26.0. Per quelli chì ùn cunnoscenu micca l'Epifania, bisogna sapè hè attualmente cunnisciutu cum'è Gnome Web è questu hè un navigatore web gratuitu chì utilizza u mutore di resa WebKit per l'ambiente di desktop Gnome cume riutilizza i parametri è i quadri di Gnome.

WebKitGTK permette à u navigatore di aduprà tutte e caratteristiche di WebKit via una interfaccia di prugramma Orientatu à Gnome basatu annantu à GObject è pò esse adupratu per integrà strumenti di trasfurmazione di cuntenutu web in ogni applicazione, da l'usu in analizzatori HTML / CSS specializati, à a creazione di navigatori web cumpletamente funzionali. Di i prughjetti cunnisciuti chì utilizanu WebKitGTK, pudete vede Midori è u navigatore GNOME standard (Epifania).

Cusì u vostru tema UI hè u tema predefinitu di Gnome, impostazioni di rete cù impostazioni di Gnome NetworkManager, stampa cù u sistema di stampa Gnome, impostazioni cù GSettings, è impostazioni predefinite di l'applicazione Gnome.

U gestore di preferenze integratu per u Web hè cuncepitu per presentà à l'utente solu impostazioni basiche specifiche per u navigatore.

Tutta a cunfigurazione avanzata hè fatta cù l'utili di cunfiguratore GSettings, cum'è u Gnome dconf predefinitu (linea di cummanda) è l'editore dconf (graficu).

Novità in Epifania 3.34

Cù l'arrivu di WebKitGTK 2.26.0, a nova versione di u navigatore hà ricevutu supportu per l'isulamentu di i fili di sandbox. Per ragioni di sicurezza, u mudellu di prucessu unicu hè obsoletu.

dinù hà ricevutu u supportu per u meccanisimu di scatenu di forza di una cunnessione HSTS sicura (HTTP Strict Security Security).

Un altru cambiamentu maiò hè chì l'abilità di aduprà l'accelerazione hardware quandu si rende in ambienti basati in Wayland hè stata implementata (per l'accelerazione, a libreria libwpe hè aduprata cù u backend fdo).

In più di què a capacità di pin tabs hè ghjunta in sta nova versione, cusì dopu avè attaccatu, a tabulazione ferma in postu in e sessione nove.

U blocker di publicità hè statu aggiornatu, chì usa avà l'utili di filtrazione di cuntenutu furniti da WebKit. A transizione à a nova API hà miglioratu significativamente e prestazioni di u blocker è u codice per supportà i plugins NPAPI basati in GTK2 hè statu eliminatu.

Avà in Epifania 3.34 a dispusizione di a pagina di riassuntu (quella chì apre in una nova tabulazione) hè stata mudernizata in più di i sviluppatori chì travaglianu nantu à l'ottimisazione per i dispositivi mobili.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu in sta nova versione, pudemu truvà:

  • Per i campi di input, u supportu per l'elementu datalist hè implementatu
  • Interfaccia mostrata per l'input emoji per cuntenutu modificabile
  • Migliurà a resa di i buttoni quandu si usa un tema GTK scuru
  • Problemi risolti cù artefatti chì apparisce in u buttone di cuntrollu di u volume in Youtube è in u dialogu di aghjuntu di cumenti in Github.

Cume installà Epifania in Ubuntu è derivati?

Per quelli interessati à installà sta nova versione di Epifania pPudete fà abilitendu u repositoriu di l'universu o cumpilendu u codice surghjente di u navigatore in u vostru sistema.

Per attivà u repositoriu prima, apre u centru di u software, dopu avete da cliccà nantu à "edità" è dopu nantu à "fonti di software". Una volta aperta, selezziunate a casella chì dice "universu" chjude è aghjurnate.

Dopu solu aprite un terminal è in questu solu devenu scrive u cumandimu seguitu:

sudo apt install epiphany

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.