Dopu trè decennii di ricerca è sviluppu cuntinui dapoi l'introduzione di a prima versione di Mathematica, Wolfram Research, l'editore di Mathematica, hà publicatu pocu fà l'ultima versione di u so software furmale cunsacratu à i calculi algebrichi è a creazione di prugrammi in i circuli scientifichi.
In quale vene cù a so versione "Mathematica 12.0" chì si basa ancu nantu à una nova versione di a lingua Wolfram è include più di mille nuove funzionalità è funzionalità destinate à a scienza di dati multi-paradigmatici, apprendimentu automaticu, statistiche, computazione numerica, manipolazione di blockchain, geometria, rete, è ancu di più.
Index
Chì ci hè di novu in Mathematica 12.0?
L'ultima versione di Wolfram è Mathematica include novità in tuttu, ci sò 278 funzionalità completamente nove affettendu guasi 103 sfarenti duminii, è ancu millaie d'aghjurnamenti.
Mathematica 12 hè presentatu da i so cuncettori cum'è unu di i più impurtanti aggiornamenti.
In questu sensu, U prufessore Stephen Wolfgang, direttore di prughjettu, hà dettu:
"Ciò chì hè novu in a versione 12.0 hè chì permettemu à u publicu di entre in u prucessu di cuncepimentu daretu à e quinte, grazie à un flussu in diretta di più di 300 ore di e mo riunioni di cuncepimentu internu."
Attraversu sta nova versione di Mathematica è di a lingua Wolfram chì a sustene, Wolfram Research hà per scopu di spinghje i limiti di ciò chì si pò fà in matematica.
Per esempiu, l'editore di software hà menzionatu a funzione ComplexPlot3D chì vene cun Mathemaica 12.
Sta funzione risolverebbe i prublemi matematica è algoritmi necessarii per automatizà u prucessu di seguimentu di rolu, ancu frattali, in u pianu cumplessu.
Inoltre, a visualizazione di funzioni cumplesse hè un passu impurtante in u prucessu di analisi, è e nuove tecniche standardizate (cum'è e funzioni di culore) sò state accuratamente selezziunate per mette in risaltu diverse caratteristiche.
Marghjini di migliurà di errore
E misure in u mondu reale anu spessu una incertezza chì hè rappresentata da valori cun un certu margine di errore.
Ancu sì e versioni precedenti di Mathematica sapianu dighjà cumu trattà "numeri errurati" attraversu plugins, versione 12.0 da u software formale Wolfram Research va ancu più luntanu in quantu à l'operazioni di calculu di incertezza, u so sustegnu nativu.
In questa nova versione 12, l'usu di i poligoni hè diventatu generalizatu è chì avà ci hè un modu sistematicu per specificà i fori chì puderanu cuntene.
A funzione di u poligonu hà prufittatu di un trattamentu speciale destinatu à fà a vostra visualizazione più còmuda è sò stati assignati novi operazioni: PolygonDecomposition chì permette, per esempiu, di dividà un poligonu in parti cunvesse o RandomPolygon.
Altri cambiamenti
In Wolfram, per un bellu pezzu hè statu faciule d'interagisce cù i servori web, aduprendu funzioni cum'è URLExecute è HTTPRequest, $ Cookies, ecc.
A versione 12 introduce una nova capacità: hè oramai pussibule di aduprà a listessa lingua per cuntrullà un navigatore web o solu uttene una figura di ciò chì pare un situ web per un navigatore web.
U lanciamentu di Mathematica versione 12.0 (è a lingua di Wolfram) coincide ancu cù l'introduzione di Wolfram Research di u kit di microcontrollori Wolfram Research, chì si prevede di definisce e specifiche simboliche da cui generà è distribuisce automaticamente u codice.
Funziunà autonomamente nantu à i microcontrollori, tipicamente un microcontrollore esegue continuamente calculi da dati da vari sensori è invia segnali à altri cumpunenti in tempu reale.
Altre novità incluse in a versione 12.0 di Wolfram (è Mathematica) includenu:
- A compilazione di a lingua Wolfram in codice macchina.
- Ambienti simulati di apprendimentu automaticu chì combinanu a putenza di a mudellazione di sistemi cù e capacità di manipulazione linguistica di Wolfram per l'applicazioni di apprendimentu di rinforzu.
- Operazioni relative à blockchain è cuntratti digitali (lettura, scrittura è analisi di transazzioni blockchain, generazione è esecuzione di cuntratti intelligenti ...).
- Trattamentu avanzatu di l'immagine (identificazione di l'ughjettu migliorata, analisi di e caratteristiche facciali è ricunniscenza di e caratteristiche).
- Connettività cù lingue (cumpresu Python), prugrammi è ambienti esterni cum'è u mutore di ghjocu Unity.
- Trattamentu audio attraversu e reti neuronali per l'informatica avanzata per a ricunniscenza vocale è a sintesi di voce.
Sianu the first to comment