A nova versione di Wine 4.9 è Proton 4.2-5 arriva cù DXVK 1.2.1

 

WineI sviluppatori daretu à u prugettu Wine anu publicatu una nova versione sperimentale di l'implementazione Win32 Wine 4.9 API Cù chì dapoi a liberazione di a versione 4.8, 24 segnalazioni di bug sò stati chjosi è 362 cambiamenti sò stati fatti.

In listessu tempu, Valve hà publicatu una versione di u prughjettu Proton 4.2-5, chì si basa nantu à u travagliu di u prughjettu Wine è hà per scopu di assicurà chì l'applicazioni di ghjocu create per Windows è presentate nantu à Steam partinu nantu à Linux.

Principali cambiamenti in Wine 4.9

Cum'è sapete, Wine hà duie versioni, chì hè a versione stabile è a versione di sviluppu.. A versione stabile hè u risultatu di travagliu è di bug fixe in a versione di sviluppu.

A versione di sviluppu hè di solitu in teoria a più impurtante postu chì sta versione hè liberata per scopre tutti quelli errori è esse in gradu di curregle o applicà patch.

Cù a liberazione di sta nova versione sperimentale di Wine 4.9 Arrivu di Supportu iniziale per l'installazione di Plug and Play Drivers Highlights, più parechje funzioni sò stati spustati in a nova KernelBase DLL.

Cumu ancu, L'implementazioni sò state fatte per avè a capacità di custruisce moduli 16-bit in furmatu PE.

Fate varie correzioni relative à l'operazione di i controllori di ghjocu è l'usu di timers di sistema di alta precisione hè statu furnitu, se dispunibule.

l segnalazioni di bug riguardanti u funziunamentu di i ghjochi è l'applicazioni chì sò chjusi sò i seguenti: Rogue Squadron 3D 1.3, Flexera InstallShield 20.x, CoolQ 5.x, TreePad X Enterprise, Adobe Photoshop CC 2015.5, TopoEdit, Vietcong, Spellforce 3, Grand Prix Legends, World of Tanks 1.5.0, Osmos.

Cume installà a versione di sviluppu di Wine 4.8 in Ubuntu è derivati?

Se site interessatu à pudè pruvà sta nova versione di sviluppu di Wine nantu à a vostra distro, Pudete fà seguendu l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.

Per installà sta versione di Wine 4.9 nantu à Ubuntu è derivati ​​avemu da fà u seguente, in un terminal scrivemu:

sudo dpkg --add-architecture i386

Avà aghjustemu u seguitu à u sistema:

wget https://dl.winehq.org/wine-builds/Release.key

sudo apt-key add Release.key

sudo apt-add-repository https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/

sudo apt-get update sudo apt-get --download-only install winehq-devel

sudo apt-get install --install-recommends winehq-devel

sudo apt-get --download-only dist-upgrade

Chì ci hè di novu in Proton 4.2-5?

Cumu si deve sapè Proton permette di eseguisce applicazioni di ghjocu chì sò dispunibili solu per Windows direttamente nantu à u cliente Linux Steamcumu include DirectX 10/11 (basatu annantu à DXVK) è 12 (basatu nantu à vkd3d) implementazione, travagliendu per mezu di a traduzzione di chjamate DirectX in Vulkan API, furnisce un supportu miglioratu per i cuntrolli di ghjocu è a capacità di aduprà a modalità full-screen, indipendentemente da u schermu risuluzioni sustenute da i ghjochi.

Rispuntendu à u Vinu originale, e prestazioni di ghjochi multi-threaded sò state significativamente aumentate grazie à l'usu di i patch "esync" (Eventfd Synchronization).

A nova versione aghjusta supportu per l'API di a rete Steam adupratu in ghjochi novi, cumpresu "Un cappellu in u tempu".

dinù hà fattu numerosi riparazioni in relazione cù i paràmetri di dispusizione in i cuntrolli di ghjocu, Anu risolvutu assai prublemi di cuntrolli di ghjocu in ghjochi basati in Unità, cumpresi ghjochi Subnautica è Ubisoft.

U Prutonu 4.2-5 hà implicatu a liberazione di l'interlayer DXVK 1.2.1 cù l'implementazione di DXGI, Direct3D 10 è Direct3D 11 sopra l'API Vulkan (a versione 1.1.1 hè stata aduprata prima).

Plus bug fixes è supportu di ghjocu migliuratu DXVK branch 1.2 hà implicatu un filu separatu per invià cumandamenti à u buffer è aghjuntu supportu per estensioni di rendering specifiche micca ufficialmente definite in a specificazione Direct3D 11 per l'argumentu correttivu DXVK 1.2.1 migliora a compatibilità cù Reshade, risolve i prublemi cù e prestazioni i ghjochi Lord of the Fallen è The Surge , hà eliminatu u crollu di u ghjocu Yakuza Kiwami 2.

Cume attivà Proton in Steam?

Per questu Duvianu apre u cliente Steam è cliccà nantu à Steam in l'angulu in alto à sinistra è dopu Impostazioni.

In a sezzione "Account" truverete l'opzione di registrà per a versione beta. Facendu questu è accettendu chjuderà u cliente Steam è scaricà a versione beta (una nova installazione).

Valvula di protoni

À a fine è dopu avè accede à u so contu, tornanu à a stessa strada per verificà chì stanu dighjà aduprendu Proton.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.