A nova versione di Xine 1.2.10 arriva cun supportu per Android, Wayland è ancu di più

Xine

Xine hè un mutore di riproduzione multimediale dispunibule per i sistemi operativi simili à UNIX, stu lettore hè liberatu sottu a licenza GNU GPL. Xine ellu stessu hè una biblioteca spartuta cù una API putente è faciule da aduprà chì hè adupratu da parechje applicazioni per a riproduzione video liscia è a trasformazione video.

Xine si compone di una biblioteca spartita chjamata xine-lib, vari plugins, un'interfaccia grafica è un kernel chì hè ciò chì permette à l'applicazione di sincronizà audio, video è sovrapposizioni. Parechji altri prugrammi utilizanu a libreria xine per a riproduzione multimediale, cum'è Amarok, Kaffeine, Totem, o Phonon.2

U mutore Xine furnisce funzionalità di cumunicazione ad alte prestazioni trà i moduli, capacità di logging, sistema di cunfigurazione unificatu, supportu di visualizazione in u schermu, trasferimenti veloci di memoria MMX / MMXEXT / SSE, trà altre cose impurtanti.

Inoltre, l'applicazione hà un supportu per i protocolli di rete HTTP, TCP, UDP, RTP, SMB, MMS, PNM è RTSP. Pò ghjucà CD, DVD, è Video CD, è ancu a maiò parte di i formati video famosi cum'è AVI, WMV, MOV è MPEG.

Xine supporta operazioni multithreaded, supporta un gran numeru di codecs è furmati pupulari è pocu cunnisciuti, pò trattà sia u cuntenutu lucale sia i flussi multimediali trasmessi nantu à a rete.

Architettura modulare facilita a creazione di funzionalità per mezu di plugins. Ci hè 5 classi principali di plugins: plugins di ingressu per riceve dati (FS, DVD, CD, HTTP, ecc.), Plugins di output (XVideo, OpenGL, SDL, Framebuffer, ASCII, OSS, ALSA, etc.), plugins per scumpressà contenitori media (demuxers), plugins per decodificà dati video è audio, plugins per applicà effetti (cancellazione di echu, equalizer, ecc.).

À propositu di a nova versione di Xine 1.2.10

Uni pochi ghjorni fà a publicazione di xine-lib 1.2.10 hè stata prisentata, in quale una manata di novità aghjunte, ma abbastanza bè da marcà a liberazione di sta versione.

Trà l'innovazioni chjave aghjuntu in a nova versione u travagliu per aghjunghje supportu per a piattaforma Android hè messu in evidenza, è ancu per chì a biblioteca abbia u sustegnu di travaglià EGL è Wayland.

Un'altra novità chì si distingue in Xine 1.2.10 hè u supportu per i decodificatori di furmatu AV1 arrosti in librerie libdav1d, libaom è lavc. Mentre per a decodifica hè statu aghjuntu un supportu basatu annantu à libpng.

In Xine 1.2.10 Sò chì implementu a capacità di cambià a pusizione in u flussu quandu ghjucu u cuntenutu via ftp o http, supportu di avanzamentu veloce aghjuntu per scp.

D'altra parte, hè ancu messu in evidenza chì, in listessu tempu, una nova versione di l'interfaccia gràfica xine-ui 0.99.12 hè dispunibule, induve ci hè un modu di riavvolgimentu rapidu, un paràmetru per cuntrullà l'attivazione di u bloccu di u screen saver, a resa di u testu hè ottimizata è u screen saver hè aghjurnatu.

Infine, di l'altri cambiamenti chì spiccanu:

  • U Multithreading hè furnitu quandu si usa libvpx.
  • U OGG Media Unpacker aghjusta supportu per u formatu Opus;
  • U supportu per u furmatu AV1 hè statu aghjuntu à u MKV (matroska) media container unpacker.
  • Hè aghjuntu un ivf media container unpacker.
  • Aggiuntu supportu TLS cù GnuTLS o OpenSSL.
  • Aggiuntu plugin per uploading da ftp, compatibile TLS (ftp: // è ftpes: //).
  • Aggiuntu plugin per scaricà via TLS (TLS sopra TCP, tls: //).
  • Aggiuntu plugin per scaricà via NFS.
  • Aggiuntu supportu per u streaming mp4 nantu à HTTP.
  • Supportu aghjuntu per u streaming HLS.
  • U supportu per HTTP / 1.1 hè statu aghjuntu.
  • Previsione bitrate implementata.
  • Numerosi uttimizazioni è currezzione di bug.

Cume installà Xine in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à installà sta nova versione, oltre à cunnosce i dettagli di a liberazione, pudete truvà u codice per a compilazione Xine è l'infurmazioni In u ligame seguente.

O per quelli chì preferenu aspittà chì sta nova versione ghjunghji in i canali ufficiali di Ubuntu Puderanu installà l'applicazione (appena hè dispunibule) da u terminal, per questu duvemu apre cù Ctrl + Alt + T è avemu da eseguisce in questu:

sudo apt-get install xine-ui libxine1-ffmpeg

Finalmente pudete procedere à apre l'applicazione cercandu in u menu di l'applicazione induve truverete u lanciatore per lanciallu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.