In u prossimu articulu emu da fà un ochju à Ventoy. Què hè un strumentu open source per creà una unità USB avviabile per i file ISO / WIM / IMG / VHD (x) / EFI. Cù ellu, ùn avemu micca bisognu di furmà u discu di novu è di novu, duveremu solu copià i fugliali ISO / WIM / IMG / VHD (x) / EFI in u discu USB. Pudemu copià parechji fugliali in u stessu tempu in u discu USB, è Ventoy s'occupa di mustracci un menu di partenza per selezziunalli.
Quandu vulemu testà o installà una distribuzione Gnu / Linux, a maggior parte di noi creemu una installazione Live USB o USB. In questu blog, cù u tempu avemu parlatu di assai software per fà, cum'è BELLE o mkusb. Ma pochi se qualchissia offre e caratteristiche chì Ventoy hà.
Index
Caratteristiche generali di Ventoy
- U prugramma hè 100% open source.
- U so usu ùn serà micca un prublema, ma pudete sempre cunsultate u a ducumentazione in a so pagina web.
- Hè veloce, sì solu limitatu da a velocità di copia di u fugliale ISO.
- Pò esse installate in USB / Discu Locale / SSD / NVMe / Card SD.
- Pò boot direttamente da i fugliali ISO / WIM / IMG / VHD (x) / EFI, ùn hè micca necessariu l'estrazione.
- Se supporta u stile di partizione MBR è GPT.
- Supporta Legacy BIOS x86, UEFI IA32, UEFI x86_64, UEFI ARM64.
- Se supporta i file ISO più grandi di 4 GB.
- Stile di menu di avvio nativu per Legacy è UEFI.
- Supporta una bona manata di sistemi operativi cumpatibili, più di 580 schedarii iso pruvati.
- Menu commutabile dinamicamente tra modalità List / TreeView.
- Framework di plugin.
- Soluzione boot Linux vDisk (vhd / vdi / raw ...)
- File di iniezione à l'ambiente di runtime.
- Sostituzione di file di configurazione di avvio dinamicu.
- Tema è menu altamente persunalizabile.
- Supportu di trasmissione Scrive USB prutettu.
- L'usu nurmale di u USB ùn hè micca influenzatu.
- Dati non distruttivi durante l'aghjurnamentu di a versione.
Queste sò solu alcune di e caratteristiche di u prugramma. Puderanu cunsultate tutti in dettaglio da u situ di u prugettu.
Installazione di Ventoy in Ubuntu 20.04
A stallazione di questu strumentu hè assai simplice. Ghjustu averemu bisognu scaricate da a vostra pagina di liberazione, estratti è pudemu eseguisce da u terminal (Ctrl + Alt + T) cun un cumandamentu cum'è u seguitu:
sudo sh Ventoy2Disk.sh -i /dev/sdX
L'esecuzione di stu passu elimina tutti i fugliali di l'unità, dunque duvemu esse chiari di ciò chì avemu da fà. In u cumandimu sopra, avete bisognu di cambià u percorsu di u discu USB (/ dev / sdX). Per sapè quale hè u percorsu currettu, pudemu eseguisce u cumandimu seguitu:
sudo parted -l
Avà basta à fà cupià imaghjini .iso in un USB.
Dopu chì tutti i fugliali ISO sò in situ, pudemu cumincià à aduprà u nostru USB LIVE.
Un'altra opzione interessante chì l'applicazione ci permetterà hè a pussibilità di creà un spaziu in l'unità per salvà i cambiamenti chì facemu in u sistema. Cù questu assicuremu chì a prossima volta chì cuminciamu, i cambiamenti fatti resteranu quì.
Per configurà l'unità USB persistente, duvemu eseguisce u script CreatePersistentImg.sh, specificendu u spaziu chì vulemu assignà. Se ùn specificemu nunda, un spaziu di 1 GB serà creatu. Per questu duveremu passà à u cartulare duve avemu estratti i fugliali, induve sò i script cun estensione .sh. Dopu duveremu incollà u fugliale da creà nantu à u USB.
Questa ùn hè nunda più ch'è una spiegazione suprana. Per saperne di più infurmazioni nantu à cume configurà un discu USB persistente, pudete seguitate l'istruzzioni di cunfigurazione offerte nantu à u so situ web.
Aghjurnà stu strumentu
Aghjurnà u strumentu hè faciule. Avemu da scaricà l'ultima versione di u strumentu è lanciate u script cù l'opzione -u, seguitata da u discu USB. Un esempiu di questu seria:
sudo sh Ventoy2Disk.sh -u /dev/sdX
Per più infurmazione nantu à l'usu di stu prugramma in Gnu / Linu, l'utenti ponu cunsultate u pagina ufficiale di u prugettu.
Sianu the first to comment