In u prossimu articulu vedemu cumu pudemu verificà a RAM è u so statutu. Mentre utilizanu Ubuntu, l'utenti ponu truvà si in parechji scenarii in cui a RAM deve esse presa in considerazione. Per questa ragione hè sempre interessante sapè quantu RAM hè installata, se a nostra RAM hè senza errore o quantu ne pudemu aduprà.
Memoria RAM (Random Access Memory) a puderiamu cunsiderà cum'è u spaziu di travagliu di u vostru sistema di computer. In e seguenti linee avemu da vede alcune di e cose chì pudemu fà in quantu à a RAM installata. In questu esempiu, faremu tuttu què per mezu di a linea di cummanda Ubuntu 18.04.
Index
Cumu verificà a RAM installata, usata è dispunibule
U modu più faciule è veloce per verificate e statistiche di memoria in Ubuntu hè per mezu di u cumandamentu senza. Avemu solu da apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive lu:
free
Cù questu cumandamentu pudemu verificà a memoria è l'usu Scambià in u vostru sistema aduprendu qualchì linea. Senza scrive alcuna opzione à u cumandamentu, l'output visualizatu serà stampatu in kilobyte.
Una bona alternativa hè aduprà l'opzione -h per u cumandamentu liberu per vede a memoria è scambià Formatu à 3 cifre, u più vicinu pussibule:
free -h
In ligna 'Memoria'Da u risultatu chì u cumandimu ci hà da mustrà, pudemu vede l'infurmazioni nantu à a RAM in u vostru sistema. Culonna tutale ci mustrarà u tutale in GB di RAM. E colonne mostrate sottu mostranu a RAM chì u vostru sistema utilizza è a dimensione dispunibule per l'usu.
U cumandimu seguente hè a versione più longa di u cumandamentu GRATUITU, in quale truveremu u cuncettu di memoria inattiva. Stu termine hè adupratu per parlà di memoria in usu, ma micca assignatu à alcun prucessu, rendendulu memoria libera per tutti i scopi:
vmstat -s -S M
Pudete ancu uttene risultati simili catturendu u fugliale / proc / meminfo.
Verificate a velocità è u tipu di RAM
Prima di principià pò esse necessariu indicà quellu u tippu di memoria RAM vene oghje in parechji profili diversi, secondu i dati è i tassi di trasferimentu. Tra d'elli pudemu truvà DDR1, DDR2, DDR3, ecc. Per i dispositivi portatili truveremu DRAM o SDRAM.
In quantu à a velocità di a RAM, ci riferiremu à u ciculi di rillogiu. Un ciclu si riferisce à una sola sessione di lettura è scrittura, cusì a velocità di a RAM significa quanti cicli per secondu ponu esse effettuati.
Cù u cumandimu seguente pudemu verificà u tipu di RAM chì u nostru equipagiu usa. In un terminal (Ctrl + Alt + T) scrivemu:
sudo dmidecode --type memory | less
In u cumandamentu di uscita pudete truvà in u campu "TypeU tippu di RAM o u stabilisce a velocità di l'ora, chì in questu casu hè 1333 MT / s.
Quandu finisci, appughjà u tastu 'q'chjude.
Verificate RAM per errori cù MemTester
Siccomu a RAM hè un dispositivu fragile, a so prestazione puderia esse compromessa se soffre. Per verificate a RAM per i pussibili errori, puderemu aduprà MemTester.
Per installà sta utilità nantu à u nostru sistema Ubuntu, duveremu apre un terminal (Ctrl + Alt + T). Una volta in questu, prima faremu aghjurnà l'indici di pacchetti dispunibili. Cù questu pudemu garantisce chì l'ultima versione disponibile di u software selezionatu sia installata in u nostru sistema:
sudo apt update
Avà avemu da aduprà u cumandimu seguitu in u listessu terminal per stallà Memtester:
sudo apt install memtester
Questu hè u aduprendu u cumandimu memtester:
Cum'è un esempiu vedemu cumu attraversu u cumandimu seguente faranu verificate i 400 MB di spaziu RAM in duie iterazioni:
sudo memtester 400M 2
Cumu pudete vede in a screenshot precedente, a verificazione per questu esempiu hè stata curretta.
Ci vole à dì chì questu cumandamentu hà una limitazione. Puderà solu scansà a RAM finu à a dimensione di RAM libera in u vostru sistema. Se vulete testà accuratamente a vostra RAM, a megliu opzione hè Utilità memtest86 + chì pudete truvà in u menu di partenza GRUB.
Sianu the first to comment