In l'articulu seguente, è per via di celebrazione da a nascita di u novu canale You Tube de Ubuntu, Vi vogliu amparà, u modu currettu per installà un tema in u popular Dock Dock di u Cairo, unu di i migliori desktop chì avemu dispunibule per a nostra distribuzione Linux.
In un altru postu nantu à stu blog, Vi aghju mustratu cù e fottografie, u modu currettu per ottene lu installendu un tema di a mo propria creazione, chjamatu Blackinpakomola.
U tema Blackinpakomolacum'è u video-tutoriale, sò stati creati da un servitore cù tuttu l'affettu per tutti i seguitori è i visitatori di Ubuntu.
Cumu pudete vede in u video, u tema hà u vostru propiu fondu di scrittore è cù trè Docks separati, un Dock inferiore principale cù icone nere è dui Docks superiori.
In u Dock supranu drittu, pudemu truvà u buttone off è una zona di notificazione induve pudemu truvà u Wifi, Bluetooth è u sonu.
In u Dock in cima à manca Truvaremu u menu appiicazioni di Ubuntu propiu è l'accurtatoghji à u nostru cartulare persunale.
In u Fondu o bacinu principale Hè induve si trovanu tutte l'altre icone, un cartulare d'accessu rapidu à u nostru cartulare persunale, u terminal, Google Chrome è thunderbird, tutti cù icone create per u tema Blackinpakomola.
Speru chì sia statu d'aiutu per voi, in particulare per u novi utenti Linux, è ci vedemu in U novu canale You Tube di Ubunlog.
Più infurmazione - Cumu installà u tema in Cairo-Dock
Un cummentariu, lasciate u vostru
Cercu l'effettu chì, se aghju parechji prugrammi caricati è passu u puntatore annantu à l'icona di u documentu chì si vede in un picculu schermu ciò chì hè caricatu da quellu prugramma, pensu chì a finestra 7 l'hà, mi pare è ùn sò micca cumu mette quì l'effettu, ùn sò micca, se cun u compiz o qualcosa, sapete cumu fà quì?