Oghje, Vivaldi Technologíes hà fattu un passu più luntanu per pruvà à cunvince di aduprà u so navigatore web. Hà fattu cusì cù u lanciamentu di Vivaldi 2.5, una nova versione chì trasforma stu navigatore digià pupulare in u primu à integrà Razer Chroma, un ecosistema pensatu per i dispositivi di ghjocu. È hè chì, se prestemu attenzione à l'ultime versioni, l'avvene di i ghjochi video passa per streaming è, probabilmente, per mezu di un navigatore web.
Cù l'integrazione cù Razer Chroma, l'utilizatori di Vivaldi puderanu godere di un'esperienza veramente immersiva nantu à i so dispositivi abilitati Chroma cù effetti luci chì sincronizanu dinamicamente i culori di i siti web chì visitate. Ancu s'ellu ùn hè micca esattamente u listessu, prima di sta versione ci era dighjà una opzione chì hà fattu chì u tema Vivaldi cambiessi i so culori per currisponde à quelli di a pagina web chì visitemu.
Vivaldi 2.5 + Razer Chroma: navigazione per i gamers
Sta nova funzione serà più interessante per l'amatori di i video games. Invece di avè una finestra uniforme, l'effetti di illuminazione renderanu l'esperienza di ghjucà in u navigatore più dinamica, ancu s'e aghju dubbi se serà sempre cusì o finisceremu stancu. In ogni casu, hè un puntu di più chì ci aiuterà à decide di aduprà Vivaldi se eramu digià in dubbitu.
Integrazione cù Razer Chroma hè disattivatu per difettu, chì ùn hè micca una gattiva idea per ùn avè paura. Per attivallu, basta à andà in i paràmetri è accede à a sezione di temi. Quì marceremu l'opzione "Attivà Chroma".
Pudemu scaricà Vivaldi da sta lea. À u mumentu ùn hè micca dispunibile cum'è pacchettu Snap, o Flatpak o AppImage, dunque duveremu scaricà u tippu di pacchettu per u nostru sistema operativu è installallu cù u nostru installatore preferitu. AQUÍ spiicemu cumu stallalla da u repositoriu. Ai da dà à Vivaldi a pussibilità di a so integrazione cù Razar Chroma?
Sianu the first to comment