Vivaldi 3.5 arriva cù miglioramenti per le schede, condividi url da QR è ancu di più

Versione di Navigatore Proprietariu Vivaldi 3.5 Rilasciata, versione chì vene cun migliuramenti per a gestione di tabulazione in u navigatore, è ancu un sistema per sparte URL cù u codice QR, supportu ancu per e chjave di certificazione Widevine è ancu di più.

U navigatore hè sviluppatu da e forze di l'anziani sviluppatori Opera Prestu è hà per scopu di creà un navigatore persunalizabile è funziunale chì cunserva a privacy di i dati di l'utilizatori.

E caratteristiche principali includenu un seguimentu è un imblocatore di annunci, nota, gestiunari di storia è di marcatori, modalità di navigazione privata, sincronizazione end-to-end criptata, modu di raggruppamentu di tabulazione, barra laterale, cunfiguratore cù assai paràmetri, modu di visualizazione di tabulazione horizontale è ancu in modu di prova client di email integratu, lettore rss è calendariu.

L'interfaccia di u navigatore hè scritta in JavaScript aduprendu a libreria React, u framework Node.js, Browserify, è vari moduli NPM pronti. I build di Vivaldi sò pronti per Linux, Windows, Android è macOS.

In e versioni precedenti, u prugettu open source distribuisce u codice surghjente di i cambiamenti in Chromium. L'implementazione di l'interfaccia Vivaldi hè scritta in JavaScript, dispunibule in codice surghjente, ma sottu una licenza pruprietaria. Problemi relativi à a dispunibilità di u còdice fonte Vivaldi è i motivi per a scelta di una licenza micca libera sò spiegati in un articulu publicatu di pocu tempu.

Attualità principali di Vivaldi 3.5

Sta nova versione di u navigatore vene basatu annantu à Chromium 87, cù chì Vivaldi 3.5 benefici dsupportu per e chjave di certificazione Widevine, riproduzione di cuntenutu da siti chì utilizanu DRM (NetflixnirvanaPrime VideoDisney+, etc.).

Un'altra di e grandi novità di sta nova versione hè in relazione à cù e ciglia, dapoi avà hè stata introdutta una nova vista di a lista di schede raggruppate. Dunque, hè pussibule di sceglie di apre una pagina per difettu in una nova tabulazione in fondu invece di in primu pianu quandu cliccate nantu à un ligame, o clonà una tabulazione in fondu.

D'altra parte, Vivaldi 3.5 aghjusta un sistema di codice QR per sparte facilmente un URL. Questa nova funzione pò esse truvata cum'è un buttone à a diritta di a barra d'indirizzu genera un codice QR, chì pudemu sparte cù un dispositivu mobile chì pò apre l'URL di destinazione cù l'aiutu di un lettore QR.

Tenite à mente chì sta funzione deve esse attivata in l'opzioni è chì in u futuru, altre opzioni vi permetteranu di sparte stu codice QR.

Infine, in più di alcune minure correzioni di bug è cambiamenti, Vivaldi 3.5 hà menu di cuntestu persunalizabili da u pannellu ExpressInoltre, l'accurtatoghji di tastiera sò stati aghjunti à i menu di cuntestu.

Inoltre, pudemu truvà una nova opzione per apre i ligami in a tabulazione di fondu per difettu, è dinò a disattivazione selettiva di i servizii Google integrati in u navigatore è a pussibilità di pudè mustrà in permanenza u buttone per chjode e schede.

Infine, di i miglioramenti chì pudemu truvà in a versione di Android di u navigatore, sò menzionati i seguenti:

  • Capacità di cancellà selettivamente i dati di navigazione quandu esce da u navigatore
  • Opzione per chjude tutte e schede à a surtita
  • Ordina note è segnalibri
  • Capacità di disattivà a trasmissione IP per WebRTC.
  • Migliuramenti in Express Bar è in l'interfaccia di u navigatore.

Cume installà Vivaldi in Ubuntu?

Se vulete pruvà stu navigatore per pruvà, pudete fà solu uttenendu u so pacchettu deb chì ci furnisce direttamente da u so situ ufficiale, pudete cumprà da questu ligame.

Dopu avè scaricatu, basta à installà u pacchettu cù u vostru gestore di pacchetti preferitu o l'altru metudu hè attraversu u terminal.

Per fà questu, duvemu solu apre u terminal è posizionassi in u cartulare induve hè statu scaricatu è eseguisce u cumandimu seguente:

sudo dpkg -i vivaldi*.deb

Cù questu, u navigatore serà installatu, basta à andà in u menu di a vostra applicazione per lanciallu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)