Qualchì ghjornu fà vi ne parlavamu l'indirizzi ip, cumu truvà u nostru indirizzu privatu è u nostru indirizzu publicu. Vi dicemu ancu chì sapendu questu pudemu avè parechje applicazioni assai utili. Ebbè, oghje parlemu di una di l'applicazioni più popolari è utili chì ponu esse trovate, u sistema VNC.
VNC sò l'acronimi chì significanu Informatica di Rete Virtuale è a so utilità principale hè chì pudemu gestisce qualsiasi apparecchiatura da u nostru urdinatore, una cunnessione diretta chì ci permetterà di gestisce l'urdinatori à distanza.
À chì serve?
A so applicazione hè abbastanza utile se simu in grandi reti è ospitati in parechji edifici. Salvà parechje risorse postu chì l'usu di queste applicazioni ùn richiede micca di più chì ogni squadra hà un cliente è chì ci danu permessi per aduprà a so squadra. Cù sti permessi pudemu gestisce u sistema cum'è se eramu davanti à a squadra. L'unicu ciò chì ùn pudemu micca trattà serà i periferichi di l'equipaggiu gestitu esternamente, duveremu aduprà i nostri periferi per interagisce.
E cumu uttenu VNC nantu à u mo Ubuntu?
VNC hè dighjà installatu in Ubuntu ma solu parzialmente, dunque per travaglià cumpletamente duveremu finisce l'installazione, installendu un visualizatore di desktop o un prugramma cliente è cunfigurallu.
Se andemu à Menu Start Ubuntu è circhemu "spartera di scrittore"Avemu da vede cumu un prugramma apparisce, l'avemu apertu è vene un menù di cunfigurazione
stu menù ci permette di attivà l'opzione chì un client vnc entre in u nostru sistema è chì pudete ancu saltà a complicazione di u router, attivendu a redirezione di u portu di u router.
Una volta attivatu questu, pudemu installà solu un cliente vnc in u nostru urdinatore chì ci permette di vede è gestisce l'altru urdinatore. Clienti Vnc Ci sò assai, assai variati è assai cumplessi, aghju sceltu quellu chì vene per difettu in i repositorii Ubuntu, chì hè abbastanza bonu, simplice è ùn ci rende micca assai pazzi.
Allora andemu à Centru Software Ubuntu è circhemu "visualizatore di scrivania remotaQuestu installerà un prugramma, acitu, chì cun l'introduzione l'indirizzu ip di l'attrezzatura da gestisce o u nome di l'attrezzatura se hè una rete locale è preme u buttone di cunnessione averemu in una piccula finestra u desktop di l'attrezzatura chì vulemu gestisce. Se avessimu cunfiguratu l'opzione di password, prima di accede à l'equipaggiu ci dumanderebbe a password.
VNC hè sicuru?
L'utilizazione di i prugrammi vnc hè abbastanza sicura, ancu se, cum'è in tuttu, ci hè u risicu chì duvemu suppone, l'usu di ste applicazioni face cunnessioni sicure trà i dui urdinatori chì hè abbastanza sicuru da aduprà, ma se a rete hè compromessa , ùn pudemu micca assicurà a sicurezza di l'attrezzatura. In ogni casu, in e rete lucale, a securità ùn hè micca in periculu. A cosa più raccomandata hè chì se avete parechji urdinatori in casa, cumunicateli per mezu di u router è pruvatelu in stanze diverse, ti piacerà.
Più infurmazione - L'indirizzu ip in Ubuntu, Acitu Wiki,
2 cumenti, lasciate i toi
travagliu assai bonu, ben spiegatu è faciule da mette in pratica
Pudete sapè cumu situà in Ubuntu Studio? per a versione 19.04. Ùn la possu truvà