In u prossimu articulu daremu un ochju cumu pudemu lavà a cache DNS in Ubuntu. Ogni tantu u cache DNS deve esse sbulicatu nantu à u vostru sistema Ubuntu. Cù questu eviteremu cunflitti di indirizzu IP. In casu chì qualcunu ùn sà ancu, dite chì u DNS (Serviziu di Domain Name) hè incaricatu di assignà u nome di un situ web à l'IP currispundente.
U DNS hè cunsideratu cum'è una di e parti critiche di a cunnessione Internet. Cù u scopu di accessu più veloce à i siti web visitati più spessu, e nostre macchine tenenu traccia di i registri DNS, o in altre parole, li cache.
U nome à l'indirizzi IP hè di gran lunga a caratteristica più cunnisciuta di i protocolli DNS. Per esempiu, se l'indirizzu IP di u situ Google hè 216.58.210.163, a maiò parte di a ghjente ghjunghje scrivendu www.google.com è micca l'indirizzu IP chì hè assai più faciule da ricurdà. L'indirizzu IP di u situ puderia cambià per parechje ragioni, senza chì avete bisognu di rinominà u situ web. Se vulete sapè di più nantu à u sistema di nomi di duminiu, pudete cunsultà u articulu ch'elli anu publicatu nant'à Wikipedia accunsentu
Se a cache DNS ùn hè mai cancellata, pò purtà à sfarenti tippi d'errori. Questi errori ponu accade soprattuttu quandu un situ web cambia l'indirizzu IP. Questu pò causà un cunflittu di indirizzu IP. Dunque, per evità stu prublema, a cache DNS di a nostra macchina deve esse lavata regolarmente. Inoltre, cancellà a cache DNS aiuterà à eliminà i dati inutili chì occupanu u sistema è à risolve alcuni prublemi tecnichi relativi à u famosu errore di 'entrate obsolete'.
In e seguenti linee vedemu cumu flush cache DNS in u sistema operatore Ubuntu in pochi passi semplici è chjari da aduprà in u nostru equipagiu.
Index
Flush cache DNS nantu à e macchine Ubuntu
Per realizà questu compitu averemu diversi metudi.
Pulite DNS cù systemd-resolver
Prima di lavà a cache DNS, pudemu verificate e statistiche DNS apre u terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivendu u cumandimu seguitu:
sudo systemd-resolve --statistics
L'output chì u terminale duveria mustrà duverebbe sembrà qualcosa cum'è seguente:
Basatu nantu à a screenshot above, a dimensione attuale di cache hè 106.
Una volta chì cunniscimu e statistiche, pudemu andà à lavà a cache DNS cù systemd-resolve. Hè un daemon DNS chì hè integratu systemd è chì u vostru sistema usa dighjà per parechje cose. Cum'è u diavule systemd-risolve Funziona nantu à tutti i sistemi Ubuntu, pudemu aduprà per cancellà a nostra cache DNS. Avemu solu da aduprà u cumandimu seguente in u terminal (Ctrl + Alt + T):
sudo systemd-resolve --flush-caches
sobre verificate chì u prucessu di svuotamentu sia riesciutu, avemu da esecutà u cumandamentu di novu in u terminal per vede e statistiche di cache cum'è l'avemu fattu prima:
sudo systemd-resolve --statistics
Cumu pudete vede da a screenshot above, u parametru di dimensione attuale di cache hè zero. Ciò significa chì a cache hè stata cancellata cù successu, è hè ciò chì avemu bisognu.
Flush cache cù u cumandamentu dns-clean
Un altru mètudu efficace per pulisce a nostra cache DNS hè di aduprà u cumandimu seguente in u terminal (Ctrl + Alt + T):
sudo /etc/init.d/dns-clean start
Questa hè a cosa più basica chì un utilizatore hà bisognu di sapè per lavà a cache DNS in Ubuntu. In tutti i casi, u prucessu hè simplice è ùn richiede micca un riavvio di tuttu u sistema.
Recuerda venez in Ubuntu 16.04, a cache DNS ùn hè micca attivata per difettu. Puderemu aduprà strumenti cume ligà, dnsmasq, nscd, ecc. per creà cache DNS in u nostru urdinatore. Qualunque sia u Serviziu DNS Se u vostru sistema hè in esecuzione, ùn deve micca esse un prublema per riavviallu per cancellà a cache DNS.
Un cummentariu, lasciate u vostru
Bona punta, ti ringraziu assai.