Waydroid, un inseme di strumenti per avè e vostre app Android in Ubuntu

Senza dubbitu uUna di e caratteristiche chì hè altamente dumandata da l'utilizatori di Linux hè u putere di fà usu di l'applicazioni Android in a so distribuzione U mo preferitu hè chì ancu se ci sò un gran numeru di metudi per uttene questu, assai di elli sò basati nantu à a creazione è l'esecuzione di una macchina virtuale cù u sistema, chì ùn hè micca u più efficace quandu vulete una bidirezionalità trà Android è a vostra distribuzione.

Hè per quessa oghje parleremu di u prugettu Waydroid chì hà preparatu un inseme di strumenti chì vi permette di creà un ambiente isolatu nantu à una distribuzione Linux ordinaria pPer carregà una maghjina piena di u sistema di piattaforma Android è urganizà u lanciamentu di l'applicazioni Android cun ella.

À propositu di Waydroid

U prugettu era dighjà chjamatu Anbox-Halium, una versione ricustruita di Anbox chì hè pensata per aduprà più hardware nativu da u dispositivu ospitante cà Anbox, chì significa prestazioni più veloci. L'ubbiettivu principale di u prugettu hè di fà corre l'applicazioni Android nantu à i telefoni Linux basati in Halium (Halium hè simile in cuncettu à l'Android GSI, ma per u Linux standard), ma pò ancu esse gestitu nantu à qualsiasi dispositivu cù un kernel Linux.

L'ambiente hè custruitu aduprendu tecnulugie standard per creà contenitori isolatis, cum'è namespaces per i prucessi, ID d'utilizatori, subsistema di rete è punti di muntatura. U toolkit LXC hè adupratu per gestisce u cuntinuu è per eseguisce Android in un kernel Linux nurmale, i moduli binder_linux è ashmem_linux sò carichi.

L'ambiente hè cuncepitu per travaglià cù una sessione basata annantu à u protocolu Wayland. A diversità di l'ambiente Anbox simile, a piattaforma Android furnisce accessu direttu à u hardware, senza strati supplementari. Mentre a maghjina di u sistema Android furnita per l'installazione hè basata annantu à u prughjettu LineageOS e Android 10.

Di e caratteristiche chì spiccanu da Waydroid, sò menzionati i seguenti:

  • Integrazione Desktop: l'applicazioni Android ponu esse funzionate in parallelu cù l'applicazioni Linux native.
  • Supporta a piazza di l'accurtatoghji in l'applicazioni Android in u menu standard è a visualizazione di prugrammi in modalità panoramica.
  • Supporta l'esecuzione di applicazioni Android in modalità multi-finestra è stilendu e finestre per adattassi à u schema di basa di u desktop.
  • Per i ghjochi Android, a capacità di eseguisce applicazioni in modalità schermu pienu hè furnita.
  • Ci hè un modu dispunibule per visualizà l'interfaccia standard di Android.

Inoltre, si cita chì per installà prugrammi Android in modu graficu, pudete aduprà l'applicazione F-Droid o l'interfaccia di linea di cummanda "waydroid app install".

Google Play ùn hè micca suppurtatu per via di u ligame à i servizii Google Android pruprietarii, ma una implementazione alternativa gratuita di servizii Google pò esse installata da u prugettu microG.

U codice di u toolkit prupostu da u prugettu hè scrittu in Python è hè liberatu sottu a licenza GPLv3. I pacchetti pronti sò custruiti per Ubuntu 20.04 / 21.04, Debian 11, Droidian è Ubports.

Cume installà Waydroid in Ubuntu è derivati?

A prima cosa chì duvemu fà per esse capace di installà Waydroid in u nostru sistema hè di apre un terminal (pudemu fà la cù l'accurtatoghju di tastiera Ctrl + Alt + T) è in questu scrivemu u seguitu:

A prima cosa hè di definisce a nostra distribuzione, induve avemu da rimpiazzà "version-ubuntu" da u nome di codice di a versione chì simu, chì pò esse focale, bionica, hirsute, ecc.

export DISTRO="version-ubuntu"
Avà procedemu à ottene e chjave gpg è li impurtemu cù:
curl https://repo.waydro.id/waydroid.gpg > /usr/share/keyrings/waydroid.gpg && \
echo "deb [signed-by=/usr/share/keyrings/waydroid.gpg] https://repo.waydro.id/ $DISTRO main" > /etc/apt/sources.list.d/waydroid.list && \
sudo apt update

Una volta fattu questu, avà procedemu à installà Waydroid in a nostra distribuzione scrivendu:

sudo apt install waydroid 

È infine procedemu à eseguisce i servizii Waydroid, chì sò u prucessu init:

sudo waydroid init 

U cuntinuu:

sudosystemctl start waydroid-container 

E procedemu à eseguisce Waydroid cù:

waydroid session start 

O cù questu altru cumandamentu:

waydroid show-full-ui 

È in casu di prublemi, pudemu simpliciamente riavviare u contenitore cù:

sudo systemctl restart waydroid-container 

Infine, per quelli chì sò interessati à esse capaci di sapè ne di più nantu à WayDroid, ponu verificà i dettagli nantu à u so situ ufficiale.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Nasher_87 (ARG) dijo

    Sicondu i cumenti nantu à a pagina duvete esse registratu è avè Wayland principiatu
    Per esempiu, ùn mi lascia micca installallu nantu à Ubuntu