In u prossimu articulu andemu à fighjà WebArchives. Si tratta di un lettore di file web per desktop Gnu / Linux. Ci hà da offre a pussibilità di cercà articuli senza internet nantu à i siti web cum'è Wikipedia o Wikisource. Tuttu què in parechje lingue.
L'utilità di sta applicazione si trova solu da quelli chì ùn anu micca una cunnessione Internet permanente o chì utilizanu cunnessioni limitate. Per uttene fonti offline Pudemu scaricalli in casa di un amicu, cupiàli in un USB è poi impurtà li in WebArchives. Dopu avè scaricatu è impurtatu a surghjente, ùn averemu micca bisognu di a cunnessione Internet per leghje, circà è esplorà Wikipedia o un'altra surghjente.
U software sustene u leghje i fugliali ZIM. Questu hè un furmatu di fugliale apertu chì guarda u cuntenutu wiki per esse utilizatu fora di linea. Offre ligami per scaricà per un gran numeru di fonti, cumprese Wikipedia, Stack Exchange, ArchWiki, RationalWiki, discussioni TED, Vikidia, WikiMed Medical Encyclopedia, Wikinews, Wikisource è assai altri.
WebArchives ùn scarica micca direttamente Wikipedia o l'altre fonti. Ùn hà micca un gestore di download integratu. Ciò chì l'applicazione cuntene sò ligami per queste fonti è ci offre di principià u scaricamentu da un navigatore web o aduprendu un cliente BitTorrent.
L'applicazione presenta una interfaccia pulita, cù un elencu simplice per fonti recenti, lucali è remoti. Per circà una fonti offline cum'è Wikinews, WebArchive furnisce una funzione di ricerca, segnalibri, storia, controlli di zoom, è dinò un modu di notte di basa. L'interfaccia d'utilizatore offre ancu opzioni per apre una nova scheda o finestra.
Da l'interfaccia WebArchive, seremu ancu capaci di selezziunate a lingua di scaricamentu per i caratteri. Ma ùn vi maravigliate, perchè u prugramma truverà menu caratteri per lingue diverse da l'inglese.
Alcune di queste fonti richiederanu una grande quantità di spaziu in u discu duru per scaricà. Tuttavia, WebArchives furnisce ligami di scaricamentu per parechje versioni. Includenu o escludenu media cum'è imaghjini o video. In questu modu, l'utilizatore pò decide se hà bisognu di foto è video è scaricate u fugliale adattatu.
Altre caratteristiche da parlà includenu accurtatoghji da tastiera, opzione per stampà una pagina, è un buttone di pagina casuale. Quest'ultima ùn la sò micca bè per chì pò esse utile, ma eccu.
Parechje altre caratteristiche sò previste per e versioni future. Queste includenu un modu di schermu cumpletu, supportu di tavulinu di cuntenutu, ricerca globale, è parechje altre cose.
WebArchivi utilizeghja a basa di dati di i schedari Kiwix. Questu hè un altru bonu strumentu per esplorà siti web cum'è Wikipedia Senza cunnessione.
Installa WebArchives in Ubuntu via flatpak
WebArchives hè statu sviluppatu è pruvatu nantu à GNU / Linux è cù GNOME. Tuttavia, pò ancu esse adupratu in altri ambienti desktop. Nisun metudu hè furnitu per installà sta applicazione in altre piattaforme, cum'è Windows o macOS. Hè un app desktop, cusì micca cumpatibile cù e piattaforme mobili cum'è Android o iOS.
Per a stallazione hè necessariu avè Flatpak in a nostra squadra. Se avete bisognu di installallu, pudete seguità l'istruzzioni offerte in u so situ web.
Una volta chì l'installazione di Flatpak hè finita, pudemu cuntinuà à installà WebArchives da u terminal (Ctrl + Alt + T) scrivendu u cumandimu seguitu:
flatpak install flathub com.github.birros.WebArchives
S'ellu hè a vostra prima installazione cù Flatpak, duvete sapè chì duvete riavviare a sessione per chì l'applicazione appaia in u launcher Ubuntu. Ancu se pò ancu esse eseguitu da un terminal (Ctrl + Alt + T) scrivendu in questu:
flatpak run com.github.birros.WebArchives
Una volta lanciatu u prugramma, ci vole à dì chì ùn pudemu micca uttene alcun risultatu per fonti remoti a prima volta chì eseguemu WebArchives. In questu casu, cliccate nantu à u Riturnà u buttone è aspittà un pocu. Hè situatu accantu à a fonte remota in l'interfaccia d'utilizatore WebArchives principale. In pochi secondi duverebbe circà un elencu di caratteri dispunibuli da mustrà vi.
Sì qualchissia hà prublemi di stallazione, pudete seguità i passi in u Pagina GitHub di u prugettu.
Sianu the first to comment