Personalmente, ùn sò micca nutizie chì m'interessanu troppu (piuttostu NULLA), ma a nutizia include "Ubuntu" è Ubunlog ùn pò piantà di publicallu. Ùn sò micca assai interessatu à e nutizie perchè u lugiziale hè per Windows è ùn toccu mancu à tuttu u sistema operativu Microsoft, ma Canonical ad eri u lanciamentu di WSL 2, un aghjurnamentu di u Subsistema Windows per Linux chì presenta avà un Kernel Ubuntu capace di offre funzionalità necessarie per a certificazione di l'imprese.
Questa nova versione include ancu supportu per a virtualizazione ligera, chì porta à Ubuntu in WSL à u listessu livellu chì Azure è AzureStack. L'idea hè chì l'ottimisazione di Ubuntu in Azure è WSL assicura una efficienza totale per e cumpagnie chì sviluppanu applicazioni Linux in piattaforme Microsoft. Canonical hà per scopu di assicurà chì l'aggiornamenti di sicurezza per tutta a pila in qualsiasi nuvulu o virtualizazione per stende naturalmente à stu novu ambiente WSL.
WSL 2 hè à u listessu livellu chì Azure
sobre simplificà l'esperienza di sviluppu Cù versioni chì cuntrolanu i sistemi è l'ambienti di sviluppu integratu (IDE) cuncepiti per Windows, Ubuntu in WLS integra avà a funzionalità di spartera di file Windows, cumprese l'integrazione di u direttore attivu (AD) è altri servizii Windows. Per ghjunghje tuttu què, Canonical hà travagliatu spalla à spalla cù Microsoft.
L'idea hè chjara è hè chjaru quale hè interessatu à lancià Ubuntu nantu à Windows o WSL 2: chì sviluppatori prugramma convenientemente per Linux indipendentemente da u sistema operativu stanu travagliendu. Un esempiu simplice sò i servizii web cum'è office.com: ùn importa micca sì simu nantu à Windows, macOS, Linux o qualsiasi altru sistema upirativu cù un navigatore cumpatibile; Pudemu sempre aduprà a versione originale di Microsoft Office è evità prublemi di cumpatibilità quandu si sparte. Questu hè apprussimatamente ciò chì hè destinatu cù WSL 2.
Site cuntenti di e nutizie di sta nova versione o, cum'è mè, ùn vi sentite nè fretu nè caldu?
3 cumenti, lasciate i toi
SABBENDU I PRINCIPI DI MICROSOFT, ST'ALIANZA DEVE SERBE BEN NEGOCIATA PERCHÈ TERMINAREMU I LINUXERS, COSTUANDU I Sviluppi PER MIGLIORÀ A SITUAZIONE ECONOMICA DI QUELLA SOCIETA. VA DI FERMI DI ESSERE LIBERU E NON PAGU U UBUNTU ?? O IN QUALCUN PUNTU SERÀ COMPLETAMENTE INTEGRATA IN WINDOWS È SEMPRE POSSU UTILIZZÀ DENTRU DI WIN10 ??? Speremu micca.
Un dettu, sudu ciò chì face Mirdosoft ... ma da quandu Ubuntu hè un kernel?
Salute Rafa: ùn hè micca un kernel. Si riferisce à quellu furnitu da Ubuntu / Canonical.
A salutazione.