XBMC u centru multimediale per Linux

In u prossimu articulu Aghju da presentà un spettaculu centru multimediale per u nostru urdinatore cù sistema upirativu Linux, Windows, Mac o ancu iOS y Android.

Xbmc questu dispunibule gratuitamente da u so propiu situ web, induve truveremu i ligami di download per i sfarenti distribuzioni y sistemi operativi.

XBMC

Sembra incredibile, chì i prugrammi cusì boni ponu esse totalmente gratuiti, ma iè, hè cusì, hè ciò chì hè bonu in l'ideulugia Open Source è u prugrammu lìberu.

Per installà sta applicazione, l'utilizatori di Ubuntu 12.04, basta à apre un novu terminal è scrive:

  • sudo apt-get install xbmc

Dopu per eseguì da u listessu terminal scrivemu:
  • xbmc
Appena u prugramma hè eseguitu avemu da capisce u qualità di a so interfaccia gràfica, l'opzioni di cunfigurazione è e pussibilità chì stu travagliu sensazionale ci offre.
XBMC

Funzioni XBMC

Da questa applicazione pudete cuntrolla tutte e parte multimedia da u vostru urdinatore persunale, hà un lettore media, sia musica sia video, informazioni meteo in tempu reale, un spettatore spettaculare di foto.

XBMC

In più, da u centru multimediale XBMC stessu, è in modu cumpletamente graficu, pudemu accede à u so menù cumpletu di paràmetri da u quale pudemu cuntrullà tutti l'aspetti di stu sensazionale prugramma di gestione di cuntenutu multimediale.

Hà dinò un navigatore web propiu in u centru multimediale, chì ci permetterà di navigà per e nostre pagine preferite senza avè da lascià l'interfaccia di XBMC.

Da XBMC, pudemu ancu ripruduce è sparte cuntenutu in un nanu, in un certu modu comfy faciule è divertente.

XBMC

In breve, un prugramma di caratteru liberu chì vi lasciarà senza parolle, è chì una volta installatu ùn puderete micca fà senza ellu, postu chì serà l'unicu strumentu chì avete bisognu per cuntrullà tutta a parte mediateca di u vostru PC, qualunque sia u sistema operatore di quale site un utilizatore.

Più infurmazione - Programmi essenziali per Ubuntu 12 04 1a parteProgrammi essenziali per Ubuntu 12 04 2a parte

Scaricà - XBMC


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   cronosghost dijo

    Avà ùn identificu micca a pelle di e foto, chì hè? 
    XBMC hè un frontend fantasticu per u vostru HTPC (urdinatore di salottu), aghju abbandunatu mediaPortal 3 anni fà (ancu assai bè, ma l'eterna prumessa) per ellu, per a so estetica attenta, a so velocità di funziunamentu è sopratuttu per esse capace di gestisce lu nantu à Linux. L'unicu inconveniente hè chì u lanciu stabile di u so modulu per TV (multi-modulu per renderla compatibile cù i servitori di carte TV) dura per sempre. Altrimente bellu travagliu. Un pocu instabile in queste ultime duie versioni ma nunda troppu criticu.