Cumu l'avemu digià dettu quandu avemu publicatu l'articulu nantu à u pre3 di sta versione, Xfce era un liggeru ambiente graficu, finu à chì ghjunse un momentu chì hè diventatu pesante, forse per via di e nuove funzionalità chì aghjunghjenu senza focalizassi nantu à e lucidature. Ma u più stranu hè chì Xfce ùn hà micca ricevutu nutizie impurtanti dapoi a so versione 4.12, esciuta in u 2015. O bè, ùn li avia ricevuti, perchè oghje Xfce 4.14 hè statu ufficialmente liberatu, un aghjurnamentu di l'ambiente graficu chì hà introduttu assai cambiamenti.
Cumu hè citatu in i so dichjarazione ufficiale, lanciu d'oghje hè accadutu dopu à 4 anni è 5 mesi di travagliu. L'ubbiettivu principale di sta versione hè statu di portà tutti i cumpunenti principali à GTK3 (da GTK2) è GDBus (da D-Bus GLib). A maiò parte di i cumpunenti anu ancu ricevutu supportu da introspezione GObject. Da l'altra parte, anu lucidatu l'esperienza di l'utente, introducennu novi funziunalità è migliurà mentre riparanu assai bug.
XFCE 4.14 risolve assai bug è hè più lucidatu
Xfce 4.14 hà ricevutu assai miglioramenti impurtanti, di i quali pudemu mette in risaltu:
- U gestore di a finestra hà ricevutu assai aghjurnamenti è funzioni, cumpresu supportu per VSync, supportu per HiDPI, supportu GLX miglioratu cù i driver proprietarii di NVIDIA, o supportu per XInput2.
- U pannellu hà ricevutu supportu per a funzione di monitor primariu RandR è u raggruppamentu di e finestre in u plugin di a lista di compiti hè statu migliuratu.
- U desktop supporta ancu a funzione primaria di monitoru di RandR, una opzione d'orientazione per u array di icone, oOpzione di u menu cuntestuale «Prossimu fondu» per fà avanzà u wallpaper è avà sincronizeghja a selezzione di u wallpaper di l'utilizatore cù Accounts di serviziu.
- Anu aghjustatu una opzione per attivà a scala di finestra GTK in u dialogu di apparizione è ancu una opzione di font monospaziale. In ogni casu, anu abbandunatu e previsioni di u tema perchè ùn eranu micca pruduttivi risultati consistenti cù GTK3.
- Mentre anu decisu di rimuovere i schermi splash manager di sessione, anu aghjustatu assai caratteristiche è riparazioni invece. Questi includenu supportu di sonnu ibridu, miglioramenti à u login predefinitu chì impedisce e cundizioni di corsa, una caratteristica per aghjunghje è edità entrate di autostart, un buttone di cambiamentu di l'utente in u dialogu di disconnessione. sessioni salvate). Inoltre, i cumandamenti ponu avà esse eseguiti micca solu "stile autostart" in tempu di login, ma ancu quandu l'urdinatore hè suspesu, disconnessu, ecc. Infine, l'applicazioni GTK sò oramai gestite per sessione via DBus è i screen saver cumunicanu ancu cù (per esempiu inibitu) sopra DBus.
- Thunar hà ricevutu parechje caratteristiche è riparazioni. I cambiamenti visibili includenu a barra di strada cumpletamente rivista, supportu per e miniature più grandi, è supportu per un fugliale "folder.jpg" chì altera l'icona di u cartulare (per esempiu, per e copertine di l'album musicale). Utenti avanzati noteranu ancu una navigazione di tastiera migliorata (zoom, navigazione à schede). U gestore di volumi di Thunar hà ottenutu un supportu Bluray.
- U cercatore di app pò avà opzionalmente esse apertu cum'è una finestra unica è pò avà esse navigatu più facilmente cù solu a tastiera.
- U gestore di a putenza hà ricevutu assai bug fixe è alcune caratteristiche più chjuche, cumpresu u supportu per u buttone XF86Battery è u novu xfce4 screen saver. U plugin dashboard hà ancu vistu parechji miglioramenti: pò avà opzionalmente visualizà u tempu restante è / o percentuale è avà si basa nantu à i nomi standard di icone UPower per travaglià cù più temi di icone fora di scatula. Cù LXDE passendu à una basa QT, u plugin di u pannellu LXDE hè statu eliminatu.
Cosa hè novu in l'applicazioni
- U serviziu di notificazioni hà ricevutu supportu per a persistenza, in altre parolle: log di notificazioni, è un modu "Ùn disturbate micca", chì suprime tutte e notifiche. Un novu plugin di dashboard hè statu creatu chì mostra notifiche mancate (soprattuttu utile durante u modu "Ùn disturbate micca") è furnisce accessu rapidu à u modu di cunversione "Ùn disturbate". Infine, u supportu hè statu aghjuntu per visualizà notifiche nantu à u monitor primariu RandR.
- A Parole hà ricevutu un sustegnu migliuratu per e trasmissioni in rete è podcast, è dinò un novu "mini modu" è una scelta automatica di u megliu backend video dispunibule. Inoltre, avà inibisce ancu i salvatori di schermu è i gestori di alimentazione durante a riproduzione video, assicurendu chì l'utenti ùn anu micca da spustà periodicamente u mouse mentre godenu di un filmu.
- Ristretto hà vistu parechji miglioramenti à l'interfaccia di l'utente è supportu per a messa in scena di u desktop. Hà ancu vistu pocu fà a so prima versione di sviluppu basata nantu à GTK3.
- A screenshot permette avà à l'utilizatori di spustà u rettangulu di selezzione è in listessu tempu mostra a so larghezza è altezza. U dialogu di upload imgur hè statu aggiornatu è a linea di cummanda permette di più flessibilità.
- U gestore di u clipboard hà oramai miglioratu u supportu di l'accurtatoghju da a tastiera (via un portu per GtkApplication), una dimensione di icona migliorata è più consistente, è dinò una nova icona di applicazione.
- U plugin di pannellu pulseaudio hà ricevutu supportu per MPRIS2 per pudè cuntrullà remotamente i lettori multimediali è u supportu chjave media cumpletivu di u desktop, essenzialmente rendendu xfce4-volumed-pulse un demone add-on superfluu.
Xubuntu 19.10 Daily Builds utilizanu dighjà versioni di prova di Xfce 4.14, allora cumincianu prestu à aduprà a versione ufficiale publicata oghje. Xfce 4.14 serà ancu l'ambiente gràficu di scelta quandu Xubuntu 19.10 hè ufficialmente liberatu. Vulete pruvà?
Avete queste è u restu di e nutizie in a so dichjarazione ufficiale (ligame sopra).
Sianu the first to comment