Xtreme Download Manager hè unu di i pochi gestori di scaricamentu esclusivi per Linux chì esistenu oghje in u mercatu. Finu ad avà, i linux anu avutu da accuntentà si di suluzione multiplataforme cum'è JDownloader, ma e tavule sò girate in i tempi recenti. Era ora chì l'utenti di Linux pudessinu ancu gode di prugrammi nativi in queste materie, è hè chì qualchì volta pare chì simu utilizatori di seconda qualità.
Hè vera chì i gestiunari di scaricamentu cum'è Xtreme Download Manager o u summariu JDownloader anu persu a rilevanza in l'ultimi anni -una bona parte di a colpa hè stata u scandalu di Megaupload-. Oghje parechji optanu per suluzioni cum'è i clienti bittorrenti, ma ci hè sempre un bellu numeru d'utilizatori chì optanu per i gestiunari di download cum'è a prima opzione in i so bisogni per uttene cuntenutu da a rete.
Frà Funzioni principali di Xtreme Download Manager pudemu truvà un algoritmu sofisticatu per a segmentazione dinamica, compressione di dati è riutilizazione di e cunnessioni per accelerà u prucessu di download. U prugramma supporta protocolli HTTP, HTTPS è FTP, è ancu firewall, servitori proxy, redirection di file, i cookies è assai di più. Xtreme Download Manager s'integra cù guasi qualsiasi navigatore web di quelli attualmente dispunibili per piglià cura di i scaricamenti automaticamente, per i quali usa integrazione avanzata cù i navigatori. Un'altra di e funzioni più interessanti dispunibili per u prugramma hè u pussibilità di scaricà video di YouTube, qualcosa chì à parechji utilizatori li piacerà sicuramente.
Cumu installà Xtreme Download Manager
Installa Xtreme Download Manager hè assai sèmplice: basta à aghjunghje un PPA, resincronizà i repositori è installà u pacchettu. Per fà questu, aprite un terminal è inserite i seguenti cumandamenti:
sudo add-apt-repository ppa:noobslab/apps sudo apt-get update sudo apt-get install xdman
E cun questu avete dighjà avè stu gestore di scaricamentu installatu nantu à u vostru urdinatore.
10 cumenti, lasciate i toi
Hè cum'è u JDownloader?
Juan: Pruvate à esse cum'è "Internet Download Manager". Ma hè assai intrusivu finu à u puntu di esse fastidiosu. È ùn notate micca alcuna differenza in a velocità di scaricamentu paragunatu à Downthemal per esempiu ...
Hè l'alternativa à idm ma ùn cattura micca tutti i ligami video in linea cum'è idm
jdownloader ùn hè mai statu abbastanza cunvincente, è quandu aghju testatu sta applicazione ùn sò micca statu capace di scaricà ligami da siti di archiviazione di file chì solitu aduprà. Aghju u mipony in vinu chì travaglia bè, quellu manager hè assai bonu, mi piacerebbe avè una versione nativa per Linux.
Salute, cumu possu scaricà u deb?, Postu chì hè più faciule per mè chè scaricà direttamente da Internet in u mo casu particulare. Grazie.
U megliu hè u gestore di scaricamentu internet. Ma funziona solu per Windows 🙁
Bonghjornu.
In Windows ci hè u famosu «Free Download Manager» chì scarica dinò torrents è sparte quelli torrents scaricati. Hè cusì, integra entrambi i bisogni oghje.
Tuttavia, hà picculi bug cum'è chì u torrent hè scaricatu di novu se u so nome hè cambiatu, o quellu di u so cartulare di situazione.
Salutu, aghju continuatu à dì chì u pacchettu ùn hè più chjamatu xdman ma xdman-downloader.
a ppa ùn hà più una data di publicazione, aghju bisognu di un cumandamentu per rimuoverla è ancu u novu repository, chale haha
a ppa ùn hà più una data di publicazione, aghju bisognu di un cumandamentu per rimuoverla è ancu u novu repository, chale haha