ZFS cum'è root ùn ghjunghjerà micca in tuttu à Ubuntu 19.10 Eoan Ermine, sarà una caratteristica di Ubuntu 20.04

ZFS ùn ghjunghje micca à Eoan Ermine in tuttuA mo gioia in un pozzu ... chì esce in sette mesi. Una di e novità chì aspettu cun poca pazienza hè a messa in opera di ZFS cum'è root in Ubuntu. È sò un utilizatore chì piace à avè tuttu perfettu, ma chì tende à pruvà parechje cose chì ponu causà fiaschi in u mo sistema operativu, cusì, per chì a mo mania abbia tuttu perfettu, reinstallu u sistema più di quantu duverebbe.

Una di l'opzioni chì u ZFS ci permette cum'è root sò i punti di cuntrollu. Questu significa chì seremu capaci di retrocede in u tempu à un mumentu quandu sapemu chì tutta a nostra squadra era cum'è vuleriamu. U puntu hè chì Canonical cunfirmatu stu sustegnu in Aostu, ma dighjà à a fine di Settembre è hà avutu à retrocede. Ié, ZFS cum'è radice vene à Eoan Ermine, ma a ferà di manera basica. E funzioni più avanzate ùn sò micca pronte.

E funzioni avanzate di ZFS cume root ghjunghjeranu in Ubuntu 20.04

In u foru Ubuntu ne parlanu. Anu perdutu assai tempu pruvendu à implementà ZFS in Ubiquity (l'installatore Ubuntu), cusì anu retrocedutu è stabilitu u novu scopu d'aprile 2020:

ZFS in Ubiquity - Avemu passatu una bella quantità di tempu pruvendu à implementà u novu cuncepimentu. FSimu andati quì è pigliemu un approcciu alternativu aghjunghjendu una opzione sperimentale nantu à a pagina di partizione guidata. Questu serà rivedutu per 20.04 cun un dialogu addizionale per opzioni di partizione avanzate è sperimentali.

Fondamentalmente, ciò chì pudemu fà da u prossimu mese hè di creà a partizione cù u formatu ZFS, ma ùn puderemu micca prufittà di e so migliori caratteristiche. Questu serà dighjà pussibule in Ubuntu 20.04, induve sicuramente menzionanu ZFS cum'è root cum'è una di e novità eccezionali di FAdjetivo FAnimal. Pacienza.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.