5 distribuzioni Gnu / Linux per vechji urdinatori

5 distribuzioni Gnu / Linux per vechji urdinatori
Micca tempi fà aviamu a fine di u supportu Windows XP è ancu una nova versione LTS di Ubuntu hè stata lanciata, fatti chì averanu purtatu più di un mal di testa postu chì e so alternative ùn s'accordanu micca bè cù i vechji urdinatori.

Per questa ragione vulemu raccoglie e cinque distribuzioni Gnu / Linux più impurtanti per i vechji urdinatori è chì pudemu installà nant'à i nostri urdinatori senza avè nisun prublema. Avemu racoltu 5 ma ci n'hè più, forse intornu à 100 o ancu di più, ma queste cinque distribuzioni sò caratterizate da appartenenza à prughjetti attivi, vale à dì, continueranu à riceve aggiornamenti in u futuru è perchè sò i più popolari à l'internaziunale, hè qualcosa di particulare impurtante per segnalà bug.

Distribuzioni basate in Ubuntu per urdinatori anziani

  • Puppy Linux. Hè unu di i distribuzioni leggere per eccellenza, à tal puntu chì hè stallatu in a memoria ram di u sistema. Questa distribuzione hà una versione, Puppy Precise, chì si basa in Ubuntu 12.04 è usa JWM cum'è gestore di finestra. In più di aduprà u so modalità in diretta, Puppy Linux ci permette di installallu nantu à u discu duru. Hè perfettu per i vechji urdinatori cù almenu 256MB di ram.
  • Dax OS. Dax OS Hè una di e più leggere distribuzioni Gnu / Linux d'origine spagnola chì esistenu. Hè basatu annantu à Ubuntu 12.04 è E17 cum'è desktop, allora in più di avè un sistema robustu, averemu una bella interfaccia senza avè l'ultime novità in PC. Inoltre, DaxOS utilizza u sistema Apps, allora in certi momenti ùn averemu micca bisognu di installà certi prugrammi per avè certe funzionalità.
  • Bodhi Linux. Bodhi Linux Hè una di e più pesanti ma più interessanti distribuzioni di luce di u mumentu. A differenza di altre distribuzioni cum'è Puppy Linux, Bodhi Linux hè più pesante per l'urdinatori più vechji ma hè sempre pienu validu è usa ancu Illuminismu cum'è un scrivanu. Un urdinatore trà 256 Mb è 512 Mb di ram seria più cà abbastanza per fà sta distribuzione funziona.

Distribuzioni basate in Debian per urdinatori anziani

  • CrunchBang. Hè una di e distribuzioni leggere più famose di u mumentu è si basa in Debian. Hè perfetta per l'urdinatori cù 256 mb di ram è sopratuttu per i laptop. In più di Debian, CrunchBang usa OpenBox cum'è gestore di finestra, u listessu gestore chì Lubuntu usa.
  • Fienile Pussycat. Hè un distribuzione chì hè guvernatu da i stessi principii cum'è CrunchBang ma e so origine sò spagnole. Inoltre, Galpon Minino utilizza altri strumenti chì sò inclusi in LXDE mentre CrunchBang ùn li usa micca. 256 mb di RAM sò più cà abbastanza per sta distribuzione.

cunchiusioni

In questa classificazione aghju spartutu e distribuzioni secondu a so basa, vale à dì, s'elle venenu Ubuntu o Debian. Cum'è l'aghju dettu à u principiu, aghju messu i più populari è attivi, ma ùn sò micca tutti, senza andà più luntanu e distribuzioni ufficiali di luce Canonicali ùn li aghju micca inclusu, a so omissione hè chjara, sò ben cunnisciute è u mo scopu era di fà cunnosce micca ufficiali. Chì ne pensi d'elli? Chì distribuzioni includerete?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

8 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Alex dijo

    Manjaru ùn entreria micca?

  2.   Franciscu dijo

    Benissimu articulu, ti ringraziu assai. Hè assai interessante.

  3.   impeccabile dijo

    Pensu chì sta distribuzione puderia esse inclusa in questa lista, si chjama xanadu, usa lxde è hè pensatu per esse gestitu in urdinatori cù poche risorse

    https://xanadulinux.wordpress.com/

  4.   Luis dijo

    Bonghjornu!

    Bonghjornu! tempi fà aghju pigliatu e mani nantu à un notebook Compaq Armada cù 64 MB di RAM. Aghju avutu un'altra 64MB di RAM cù 128MB di RAM. Dopu pruvatu parechje distribuzioni per u veteranu, aghju riesciutu à installà Legacy OS, è era cum'è se u vechju omu chì vulava era statu injettatu cù adrenalina! Grande distribuzione per PC veramente veterani.

  5.   Robert Ronconi dijo

    Puderanu Lubuntu (LXDE) è altre distros chì utilizanu questu ambiente ancu entrà; Xubuntu (XFCE) Pò esse ancu Linux Mint XFCE
    LXLE?

  6.   Oscar dijo

    Ci hè una di queste distribuzioni dispunibili per l'urdinatori cù un processatore PowerPC (u PowerBook G4 per esempiu)? Articulu interessante è informativu per via.

  7.   jorssoftware dijo

    cunnoscenu alcuni chì ponu boot è chì pò esse adupratu cù 32 mb di ram

  8.   IL dijo

    A verità hè chì circa i vechji urdinatori sò altri, per pruvà aghju installatu un cucciolo tahr in un E5, mi hè piaciutu tantu chì l'aghju principiatu à 90% cù questu dirittu, funziona perfettamente cun l'os elemetariu, entrambi sò magnifici manu dritta, affinchì per e macchine anziane duverebbe esse cambiatu per tutte e macchine