A nova versione di Sublime Text 3.2 hè quì è sò e so nutizie

Sublime Testu Ubuntu

Sublime Text hè un editore di testu sanu inner hè specialmente attraente per i programatori. Trà a longa lista di pussibulità chì truvemu avemu a pussibilità di selezziunà diverse sezzioni di un testu chì pò esse trasfurmatu simultaneamente, evidenziazione sintattica cù supportu per più di quaranta lingue è a capacità macro.

Dopu a liberazione di Sublime Text 3.1 è Sublime Merge (un cliente Git) in 2018, una nova versione di Sublime Text 3.2 hè stata annunziata. Sta nova versione di l'editore 3.2, hè largamente basata nantu à u travagliu fattu in u cliente Git, Sublime Merge.

Inoltre, dice a squadra, quellu Altri miglioramenti sò stati aghjunti chì vanu da una stabilità migliorata à una prestazione migliorata.

Mentre in a versione 3.1 publicata l'annu scorsu (di maghju 2018) l'innovazioni principali è i miglioramenti sò stati principalmente centrati nantu à l'interfaccia utente chì hè diventata assai attraente, a rappresentazione di testu chì supporta ligature è altre caratteristiche per arricchisce l'esperienza di l'utente.

Ebbè avà in sta nova versione di Sublime Text 3.2 sta versione hè stata cuncipita per permette à i sviluppatori di gestisce i fugliali di cunfigurazione Git.

Altrimenti, a versione hè stata adattata per serve da editore predefinitu per Git. U cliente Git, Sublime Merge hè cuncipitu per e piattaforme Windows, Linux è Mac OS è hè statu liberatu in settembre 2018.

Sublime Merge combina u mutore Sublime Text UI cun una implementazione Git da zero.

È cum'è client Git, offre un set completo di funzioni. Frà i più impurtanti sò l'uttellu di merge integratu è a funziunalità di ricerca avanzata.

U strumentu di unione integrata permette di risolve tutti i cunflitti di fusione di rami direttamente in Sublime Merge, invece di apre u so editore.

Caratteristiche principali di Sublime Text 3.2

Sublime Text 3.2 tira assai risorse da u cliente Git, Sublime Merge. Per questu scopu, include ancu una integrazione Git.

Questu L'integrazione Git di Sublime Text 3.2 include cumpunenti cum'è a barra laterale, barra di statutu, marcatori di differenza, ecc.

I fugliali è i cartulari in a barra laterale mostreranu avà credenziali chì indicanu u statutu di Git. I fugliali è i cartulari saltati anu menu accentu visuale è u ramu attuale di Git è u numeru di cambiamenti sò affissati in a barra di statutu.

Testu Sublime 3

E novità in questa nova versione includenu ancu u cuntrollu di l'editore, cuncepimentu di u tema UI, messa in evidenza di sintassi, schemi di culore, Rendimentu di testu è altre integrazioni API è varie altre caratteristiche da scopre cuntrollendu l'annunziu fattu da a squadra Sublime Text.

La Migliurà l'interfaccia d'utilizatore implica migliurà u furmatu. tema sublime, sopratuttu cù l'aghjuntu di supportu variabile è u formatu JSON.

A resa di u tema hè avà cumpatibile cù a penultima versione di Unicode, vale à dì Unicode 11.

Avemu vistu dinò a currezzione di certi casi di glifu di pusizionamentu incorrettu in Windows è Mac.

In Linux, i glifi di culore avà si mostranu currettamente è ci sò state alcune correzioni à alcune fonti in Windows.

Nantu à a quistione di l'integrazione di e novi API, pudemu osservà l'aggiunta di i metudi view.set_reference_document() y view.reset_reference_document() è parechje altre aghjunte chì a squadra cita in a nota di liberazione Sublime Text 3.2.

Questi varii metudi menzionati sopra permettenu di cuntrullà a generazione di differenze.

Ci sò parechje altre caratteristiche, aghjunte è miglioramenti in Sublime Text 3.2 chì pudete vede in a so nota di liberazione. In u ligame seguente. 

Cume installà Sublime Text 3.2 in Ubuntu è derivati?

Ancu se questu editore hè dispunibule per scaricà gratuitamente è hà un periodu di "prova" illimitatu, duverete acquistà una licenza se avete intenzione di usalla à tempu pienu.

Se site unu di quelli chì vole solu cunnosce l'applicazione è vede u potenziale chì hà per voi

Prima ci vole à apre un terminal (Ctrl + T) è eseguisce e seguenti:

wget -qO - https://download.sublimetext.com/sublimehq-pub.gpg | sudo apt-key add - 

Avà cum'è un prossimu passu aghjunghjite u repositoriu di Testu Sublime stabile à e vostre fonti di software:

echo "deb https://download.sublimetext.com/ apt / stable /" | sudo tee /etc/apt/sources.list.d/sublime-text.list

Una volta aghjuntu u repo, ponu andà avanti è lancià un aggiornamentu è installà l'app:

sudo apt update && sudo apt install sublime-text

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.