A versione stabile di Qt 6.0 hè digià stata liberata

Dopu parechji mesi di sviluppu è parechje versioni di prova, A Cumpagnia Qt hà lanciatu a filiale stabile di Qt 6, chì include cambiamenti architettonichi significativi.

A nova versione pretende esse compatibile cù piattaforme Windows 10, macOS 10.14+, Linux (Ubuntu 20.04+, CentOS 8.1+, OpenSuSE 15.1+), iOS 13+ è Android (API 23+).

Principali novità di QT 6

Di e novità principali chì sò stati menzionati è in i quali travagliavanu, una di elle hè l'API grafica astratta chì ùn dipende micca da l'API 3D sistema upirativu. Un cumpunente chjave di a nova pila grafica Qt hè un mutore di resa di scena chì utilizza un stratu RHI (Rendering Hardware Interface). per furnisce l'applicazioni Qt Quick micca solu cù OpenGL, ma ancu nantu à l'APIs Vulkan, Metal è Direct 3D.

Hè statu elaboratu un modulu Qt Quick 3D cù API per creà interfacce utente basatu annantu à Qt Quick, cumbinendu elementi grafichi 2D è 3D. Qt Quick 3D permette di aduprà QML per definisce elementi di l'interfaccia 3D senza aduprà u furmatu UIP. In Qt Quick 3D per 2D è 3D, pudete aduprà un runtime (Qt Quick), layout di scena, è inquadramentu d'animazione, è aduprà Qt Design Studio per u sviluppu di l'interfaccia visuale.

U modulu risolve i prublemi cum'è u pesu di sopra à l'integrazione di QML cù cuntenutu da Qt 3D o 3D Studio, è furnisce a capacità di sincronizà animazioni à livellu di quadru è trasfurmazioni trà 2D è 3D.

Un'altra novità hè ristrutturazioni di a basa di codice hè statu realizatu cù una ripartizione in parti più chjuche è una riduzzione di e dimensioni di u pruduttu di basa. Strumenti di sviluppatore è cumpunenti persunalizati sò avà dispunibuli cum'è add-ons attraversu u Mercatu Qt.

D'altra parte, a pudemu truvà un mutore di layout è e pelle sò incorporate unificatu per uttene l'aspettu di i widget Qt nativi è l'applicazioni basate in Qt Quick da e diverse piattaforme mobili è desktop.

Qt Quick 6 aghjusta supportu per stili nativi di macOS è Windows (U supportu per i stili nativi di Materiale è Fusione per Android è Linux hè statu implementatu in Qt5). Una implementazione di stile nativu per iOS hè prevista per a prossima versione significativa di Qt.

A funzionalità di supportu di piattaforma furnita in precedenza da i moduli QtX11Extras, QtWinExtras è QtMacExtras hè stata spostata in l'API specifiche di a piattaforma dispunibili direttamente da Qt.

U Toolkit CMake hè adupratu cum'è sistema di custruimentu invece di QMake. U supportu per a creazione di applicazioni chì utilizanu QMake hè mantenutu, ma Qt hè avà custruitu cù CMake.

Inoltre, transizione durante u sviluppu à u standard C ++ 17 (in precedenza C ++ 98 era adupratu è cù Qt 5.7 - C ++ 11) è a capacità di aduprà in codice C ++ alcune di e funzioni pruposte per QML è Qt Quick hè stata aghjunta. Questu include un novu sistema di pruprietà per QObject è classi simili.

Un mutore hè statu integratu per travaglià cù ligami da QML in u core di Qt, permettendu di riduce a carica è u cunsumu di memoria per i ligami è rende li dispunibili per tutte e parti di Qt, micca solu Qt Quick.

Di a altri cambiamenti chì spiccanu:

  • Unificazione di e strutture di dati, duplicata in QObject è QML (riduce u cunsumu di memoria è accelera l'iniziu).
  • Evite a generazione di strutture di dati in tempu di esecuzione in favore di a generazione in tempu di compilazione.
  • Oculta cumpunenti interni aduprendu pruprietà è metudi privati.
    Migliorata integrazione cù strumenti di sviluppu per refactoring in tempu di compilazione è diagnosi di bug.
  • Strumenti sò stati aghjunti per gestisce risorse di grafica in tempu di compilazione, cume cunvertisce immagini PNG in texture compresse o cunvertisce ombre è maglie in binari ottimizzati per hardware specificu.
  • Supportu allargatu per lingue addiziunali cum'è Python è WebAssembly.
  • A gestione di e stringhe è a gestione di Unicode anu miglioratu significativamente.
  • E classi QList è QVector sò unite, a classa di riassuntu resultante utilizza un mudellu di contenitore QVector simile à un array.

Infine, si prevede di ghjunghje à a parità cù Qt 5 in supportu di sistemi in tempu reale in a versione Qt 6.2.

A prossima versione significativa di Qt 6.1 hè prevista per aprile è Qt 6.2 LTS in settembre 2021.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.