Arduino IDE, installate stu ambiente di sviluppu per travaglià cù Arduino

à propos de l'IDE Arduino

In u prossimu articulu avemu da piglià un ochju à l'IDE Arduino. Què hè un ambiente di sviluppu per travaglià cù Arduino nantu à quale Un cumpagnu ci hà digià parlatu qualchì tempu fà. Questu IDE ci offre un ambiente di sviluppu integratu chì include un editore di testu per scrive u codice, una zona di missaghju, una cunsola di testu, una toolbar cù buttoni per funzioni cumuni, è un set di menu. U prugramma pò esse cunnessu à a scheda Arduino per carica è cumunicà cù i prugrammi.

I prugrammi scritti cù l'IDE Arduino sò chjamati sketches. Questi sketches sò scritti cù l'editore di testu di l'IDE, è sò salvati cù l'estensione .ino. L'Ambiente di Sviluppu Integratu Arduino (IDE) hè un'applicazione multipiattaforma (Gnu / Linux, Windows è macOS). Hè utilizatu per scrive è caricate prugrammi in schede cumpatibili cù Arduino, ma pò ancu esse usatu cù l'aiutu di kernels di terzu partitu cù schede di sviluppu di altri venditori.

L'interfaccia di l'editore hè simplice è pulita, è in questu pudemu truvà funzioni per cutà / incollà è ricerca / rimpiazzà u testu. L'area di u messagiu furnisce infurmazioni quandu si salva è l'esportazione, è ancu mostra errori. A cunsola mostra l'output di testu di l'IDE, cumpresi i missaghji d'errore cumpleti è altre informazioni. In u cantonu in basso à destra di a finestra, infurmazione nantu à a scheda cunnessa è u portu seriale hè visualizata. Cù i buttoni nantu à a toolbar, pudemu verificà è carricà i prugrammi, creà sketches, apre è salvà. E funzioni di edizione ponu esse truvate in a barra di menu.

arduino ide funziona

U codice fonte per l'IDE hè liberatu sottu a GNU General Public License. L'IDE Arduino supporta i linguaggi C è C++ utilizendu regule speciale di strutturazione di codice. Fornisce ancu una biblioteca di u software Prughjettu di cablaggio, chì furnisce assai prucedure I/O cumuni.

preferenze di arduino ide

U codice scritta da l'utilizatori richiede solu duie funzioni basiche, per inizià u sketch è u ciclu principale di u prugramma. Quessi sò compilati è ligati cù un stub di u prugramma main() in un ciclu cù u Catena di strumenti GNU, chì hè ancu inclusu.

Installa l'IDE Arduino nantu à Ubuntu 22.04 o 20.04

I prucessi chì andemu à vede quì per installà l'IDE Arduino seranu listessi per altre versioni di Ubuntu, cumprese Debian, Linux Mint, POP OS, MX Linux è altri ...

Cumu chjappà

Una di e pussibilità per installà Arduino IDE (Versione 1.8.15) in Ubuntu hè aduprà u pacchettu snap dispunibule nantu à Snapcraft. SNAPD hè digià attivatu è prontu à aduprà nantu à i sistemi operativi Ubuntu, cusì avemu bisognu di installà u prugramma scrivite in un terminal (Ctrl+Alt+T):

Installa arduino ide snap

sudo snap install arduino

sobre aghjurnà l'IDE, quandu una nova versione hè publicata, avemu solu aduprà u cumandamentu:

sudo snap refresh arduino

Dopu a stallazione, pudemu principià lu circà u so lanciatore currispundenti in u nostru sistema.

Disinstalla

Se vulete caccià sta app, in u terminal (Ctrl+Alt+T) ùn ci hè più nunda di scrive:

caccià u pacchettu snap

sudo snap remove arduino

Cum'è Flatpak

Se preferite aduprà una altra opzione di installazione, pudete sceglie aduprà u gestore di pacchetti Flatpak per installà u pacchettu Arduino IDE (Versione 1.8.19). In casu chì aduprate Ubuntu 20.04 è ancu ùn avete micca sta tecnulugia attivata in u vostru urdinatore, pudete cuntinuà. A Guida chì un cullega hà scrittu pocu fà nant'à stu blog.

Quandu pudete installà stu tipu di pacchetti, in un terminal (Ctrl + Alt + T) basta à scrive u cumandimu seguitu per eseguisce u a stallazione:

stallà cum'è flatpak

flatpak install flathub cc.arduino.arduinoide

Una volta finitu, pudemu principià u prugramma cerchendu u lanciatore in u nostru sistema, o pudemu ancu inizià scrivitendu in u terminal:

flatpak run cc.arduino.arduinoide

Disinstalla

sobre caccià u prugramma da u nostru sistema, avemu solu bisognu à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce in questu:

disinstalla arduino ide flatpack

flatpak uninstall --delete-data cc.arduino.arduinoide

Attraversu APT

Stu primu passu ùn hè micca necessariu, se u vostru sistema hè aghjurnatu. In ogni casu, per assicurà chì a lista di software dispunibuli in i repositori chì avemu stallatu hè aghjurnata, in un terminal (Ctrl+Alt+T) hè solu bisognu di scrive:

sudo apt update

Per utilizà sta opzione di installazione, ùn avemu micca bisognu di scaricà alcun pacchettu manualmente per installà l'IDE Arduino (Versione 1.0.5), perchè digià hè dispunibule via u repositariu di u pacchettu predeterminatu di Ubuntu. Dunque, pudemu installà cù u gestore di pacchetti APT scrivite in u terminal (Ctrl + Alt + T):

Installa arduino ide apt

sudo apt install arduino

Dopu à a stallazione hè cumpleta, à principià u prugramma ci tocca solu à circà u launcher chì hà da esse stallati nant'à u nostru urdinatore.

lanciatore IDE arduino

Uninstall

Se ùn avete più bisognu di questu ambiente di sviluppu integratu per i schede Arduino, pudete disinstallà cù APT in un terminal (Ctrl + Alt + T) u cumandimu seguitu:

disinstalla arduino apt

sudo apt remove arduino; sudo apt autoremove

Per più infurmazione nantu à questu IDE, l'utilizatori ponu cunsultate u situ di u prugettu o so Repository GitHub.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.