L'Android 11 beta hè digià statu liberatu è sò e so nutizie

Ultimu mese di Febbraiu, Google hà presentatu a prima versione di Android 11 Developer Preview, chì hè u prossimu aghjurnamentu maiò di u vostru sistema mobile. Originariamente questu A versione beta era prevista per u 3 di ghjugnu di u 2020 durante Google I / O chì avia da esse fattu in ligna, ma Google hà preferitu annullallu per via di i tragichi eventi accaduti in i Stati Uniti è chì avianu implicazioni internaziunali.

Infine, per mezu di un post di blog, a sucietà hà decisu di presentà e novità di Android 11.

Chì ci hè di novu in a versione beta di Android 11?

In l'annunziu chì Google hà fattu, dice chì sta versione di u so sistema operativu hè più centrata nantu à l'utilizatore. Dapoi avà i cambiamenti principali sò cuncentrati à facilità è simplificà a cumunicazione.

Android 11 averà a capacità di spustà tutte e cunversazioni attraversu parechje app di messageria in una zona dedicata in a sezione di notificazioni. Questu permetterà à l'utilizatore di vede facilmente, risponde è gestisce e so cunversazioni in un locu.

Inoltre, pudete marcà una cunversazione cum'è una priorità per dà a priorità in modu chì ùn mancate mai un missaghju impurtante.

gif di funzioni di e persone cum'è a priorità di i messaghji in app da i VIP in a vostra vita

Android 11 presenta ancu Bubbles, una nova funzione per risponde è inizià cunversazioni impurtanti senza cambià da u compitu attuale è l'applicazione di messageria. Per chì sta funzione funziona, l'applicazioni di messaggistica è di chat devenu aduprà l'API Bubbles in notifiche.

In l 'altra banda accessu à voce, per e persone chì cuntrullanu u so telefunu cumpletamente per voce, avà include un corteccia visuale nantu à u dispositivu chì capisce u cuntenutu è u cuntestu di u schermu è genera etichette è punti d'accessu per i cuntrolli di accessibilità.

Un altru cambiamentu chì si distingue Questa beta di Android 11 hè destinata à i dispositivi IoTBasta cù una pressione di u buttone di accensione, pudete aghjustà a temperatura, accende i lumi, o sbloccà a porta d'entrata.

Android 11 vene ancu cù novi cuntrolli multimedia chì vi permettenu di cambià rapidamente è facilmente l'apparecchiu induve u vostru cuntenutu audio o video hè ghjucatu.

Cume a sicurezza è a riservatezza Google spiega chì ogni versione di Android hà novi cuntrolli di privacy è di sicurezza chì permettenu à l'utilizatore di decide cumu è quandu i dati sò spartuti nantu à u so dispositivu.

Offerte di Android 11 ancu più cuntrolli granulari per i permessi più sensibili. Cù permessi unichi, Pudete accordà l'applicazioni l'accessu à u micrufonu, a fotocamera, o a situazione, solu per l'usu attuale. A prossima volta chì l'applicazione hà bisognu di accede à questi sensori, duverà dumandà dinò l'autorizazione.

Inoltre, se una app ùn hè micca stata aduprata per un periodu prolongatu di u tempu, Android "resettarà automaticamente" tutti i permessi assuciatu à quella applicazione è avvisa l'utilizatore.

D 'altra banda, aghjurnamenti di u sistema da Google Play, Rilasciati l'annu scorsu, aiutanu à accelerà l'aggiornamenti principali di i componenti di u sistema operativu di i dispositivi in ​​l'ecosistema Android. In Android 11, Google hà hà radduppiatu u numeru di moduli chì ponu esse aghjurnati è questi moduli aiutanu à migliorà a privacy, a sicurezza è a cunsistenza per l'utenti è i sviluppatori.

Unu di i novi cambiamenti più notevuli in Android 11 hè u dispunibilità di cuntrolli di domòtica à u livellu di u sistema upirativu cù una longa pressione di u buttone di accensione. Simile à iOS, i vostri dispositivi intelligenti cunnessi à Google Home ponu esse facilmente cuntrullati da ogni locu in Android.

Android 11 hà ancu a capacità di appruvà permessi per cose cum'è situazione o accessu à a camera per casu per casu. Similmente, Google facilita ancu u passu trà i dispositivi multimediali (cume i parratori Google Home o i dispositivi Bluetooth) per mezu di u menù a discesa di notificazioni di Android 11.

Infine spicca ancu una interfaccia di screenshot ligeramente mudificata. Pigliate una captura di schermu puderà avà prevede in l'angulu inferiore di u schermu, chì pò esse sfruttatu per passà à un strumentu d'edizione per annotà è sparte l'immagine.

source: https://android-developers.googleblog.com/


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.