A notte passata, Canonical hà liberatu parechji patch di sicurità per u so Kernel Linux. In totale, più di 20 bug di sicurità chì anu influenzatu e versioni di kernel 4.18, 4.15, 4,4 è 3.13, i kernels chì sò sempre supportati, sò stati curretti. Linux Kernel 5.0.x, chì pò esse installatu manualmente è serà dispunibule in Ubuntu 19.04 Disco Dingo, ùn hè micca influenzatu. Ié, altre versioni più alte di v4.18 ponu esse affettate, ma nisuna patch hè stata liberata per queste perchè sò versioni chì ùn sò micca LTS.
E nuove versioni di u kernel Linux sò dispunibule per tutti i sistemi operativi supportati, chì ci ricordemu chì à u mumentu ci sò Ubuntu 18.10 è trè versioni LTS, chì sò Ubuntu 18.04, Ubuntu 16.04 è Ubuntu 14.04, a versione 2014 chì riceve sti patch perchè a fine di u so ciclu di vita (micca cummerciale) si ferà dopu U 30 d'aprile. Queste patch sò state liberate ancu per tutti i sapori ufficiali di Ubuntu, chì ci ricordemu sò Kubuntu, Xubuntu, Lubuntu, Ubuntu MATE, Ubuntu Kylin, Ubuntu Budgie è Ubuntu Studio.
Canonical rilascia aghjurnamenti di sicurezza di u kernel per Ubuntu
Unu di i bug chì anu correttu hè in u sottosistema ALSA, è hà permessu un utilizatore maliziosu lucale chì face crash u sistema (crash) è espone informazioni sensibili di l'ospite à una macchina virtuale. È, cum'è di solitu, per un utilizatore malizioso per sfruttà a maggior parte di i difetti in Linux, anu da avè accessu fisicu à l'urdinatore.
l l'aghjurnamenti sò avà dispunibuli per a stallazione da u centru di u software di u sistema upirativu Ubuntu è di tutti i so sapori ufficiali, frà i quali ricordemu chì ci hè una versione Ubuntu MATE per Raspberry Pi. Canonical incuragisce tutti l'utenti à aghjurnà u più prestu pussibule. Una volta installatu, hè cunsigliatu di riavviare u vostru urdinatore per chì i cambiamenti entrinu in vigore.
Un cummentariu, lasciate u vostru
Excelente!